![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Lekker chauvinistisch natuurlijk, zo'n topic na gisteren.
![]() Wat is voor jou het mooiste doelpunt van dit WK? De onmogelijke hoek van Maicon, de pegel van Van Bronckhorst of toch de omhaal van Van Persie tegen Duitsland? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die pegel van Gio was echt prachtig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die poeier van Tevez tegen Mexico.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ga voor die omhaal
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dit toernooi, omhaal, van Persie tegen Duitsland?
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die was ik ook vergeten ja, dat is de mooiste.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ga toch voor Van Bronckhorst.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die van Van Bronckhorst natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gio. Makkelijk.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoi
|
De omhaal van RvP.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gio
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die van Lampard tegen Duitsland.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
De goal van Javier Hernandez tegen Argentinie, dat is een pure spits, zo fantastisch neergelegd voor zichzelf, zo snel, zo effectief, wat een goal. Gio's goal is de mooiste van dit WK natuurlijk, en zal ook niet overtroffen worden, zo puur in de kruising.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1: Quagliarella. Geniale stift, technisch perfect
2: Tevez. Fantastische dreun 3: Van Bronckhorst: Perfecte afstandschot __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
NOg wel even een speciale vermelding trouwens voor de 1e toernooi goal van Z-A, die was ook fraai vrijgespeeld en perfect afgemaakt.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lekker chauvinistisch ga ik voor Gio
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die pingel van die Urunees
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gio by far.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sorry, maar die slappe kakkerlak heeft toch echt de mooiste gemaakt. Ik krijg er zelfs complimenten van buitenlandse vrienden over.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En toch is er niemand die zo gescoord heeft als Sneijder
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Higuain 4-1 tegen Zuid-Korea.
Die loopacties, die bal van Messi en dan dat balletje van Aguero, oioioi... Mooiste aanval van het WK. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die van Van Bronckhorst denk ik toch.
De kopbal van Heinze mag ook wel genoemd worden. Ik bedoel, een Beb Bakhuys in de kruising, cult gewoon! __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Toch die Van Bronckhorst ja. Echt een goal die je 50 keer achter elkaar kan zien.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gio
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Sporza:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik ga ook voor Gio, niet alleen omdat ie Nederlander is en Feyenoorder, maar ook gewoon omdat het een geniaal schot was!
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gio, hands down.
Slotje. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De nummers 1 en 2 van Sporza vond ik zelf ook de twee mooisten, en ik zou ze ook zo ranken.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Afstandschoten vind ik maar niks. Natuurlijk zijn het prachtige goals, maar zullen bij mij nooit de mooiste worden.
Goal van Maicon vond ik prachtig, vooral door het verrassingseffect en aangezien hij een baas is. Die goal die hierboven geopperd wordt van Higuain is ook schitterend en ook hier weegt de factor eindbaas-heid mee, maar bij lange na niet doorslaggevend. Stift van die Italiaan mag 'm van mij ook hebben. In ieder geval deze drie in onwillekeurige volgorde. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
![]() |
||
Mooiste doelpunt van het WK.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|