![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Maar goed, heb je nog voorbeelden van briljanten voorzetten van Kuyt? |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
OK, hier dan verder, maa aub stoppen met de discussie over Kuyt, daar hebben we andere topics voor.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geduld, ik kan niet alles tegelijkertijd doen, ik heb het topic nu naar het WK-forum verplaatst.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kuyt is een prima jongen, alhoewel ik er weer naar uitkijk hoe hij volgend seizoen opnieuw gaan prutten met zijn teamgenoten bij Liverpool.
Echter, worden we wereldkampioen mag er wmb een groot standbeeld met hem erbij komen. Zal ik er een saluut brengen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nogmaals, hier niet meer over Kuyt, daar zijn genoeg andere topics voor.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kan gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
El Observador doet de naam geen eer aan, dan hadden ze geobserveerd dat het geen buitenspel was.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Borgerhout. Of te wel 'Borgerokko'. Een echte kansenbuurt.
Frusti. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Beter winnen we ook gewoon de finale. Godzijdank is ons tot nu toe op straat feestende Marokkanen bespaard gebleven.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heb ze wel gezien hier. Met Oranje shirt aan.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Who cares, ik wil de finale zo wel halen hoor, beter dan goed spelen en dat ik gelijk krijg dat we er in de 1/8e finale weer uitvliegen.. Liever deze spanning dan mooi voetbal, al ben ik daar een voorstander van
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Precies, als we over twee jaar weer zo de finale kunnen halen teken ik er direct voor. Ze kunnen echt een dikke middelvinger krijgen bij die buitenlandse media. Wat dat betreft ben ik bij nader inzien toch blij met de grachtentocht van vanmiddag, zo laten we de wereld zien dat we trots zijn op de prestaties van Oranje en dat ze met z'n allen gezellig de boom in kunnen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zo is 't.
Jarenlang lachen ze ons uit omdat we prachtig voetbal spelen maar vroegtijdig 't toernooi moeten verlaten en nu boeken we resultaat (op 'n niet zo mooie manier inderdaad) en zijn we ineens de schande van 't WK, etc. Ze kunnen me allemaal 'n dikke krijgen, als we zo 'n mooie beker kunnen pakken dan juich ik daar graag voor. Hup Holland Hup
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Loves C, R en M
|
Nobody likes us but we don't care
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het mooie is overigens dat het als we het lang genoeg volhouden vanzelf om zal slaan in een soort van bewondering.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vooral als we met dat voetbal jaar in jaar uit de cups pakken
![]() (wishful thinking )
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Moet daar altijd aan denken! |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eigenlijk heeft het allebei wel wat. Prachtig als heel de wereld sympathie voor je heeft, maar ook altijd wel leuk om als klein land gehaat te worden en toch altijd weer van de partij te zijn. Een grijze muis zijn we in ieder geval niet.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
El Lider
|
Ik ben er van overtuigd dat je zonder type De Jong helemaal niet ver komt als er een WK of EK in Nederland wordt georganiseerd.
Zo´n beuker heb je gewoon nodig om het publiek er echt achter te krijgen |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Klopt. Ik was zeker niet voor Kuyt en van Bommel, maar je hebt gezien hoe goed het werkte, en ik denk daarom dat je echt met 2 controlerende spelers moet blijven spelen! Het enige nadeel is dat de aansluiting naar voren minder is, en dat is ook iets wat vaak miste, maar 1 of 2 mensen in het strafschopsgebied bij voorzetten. Van Bommel is wel mijn held geworden hoor
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Randdebiel nog wel. Wat een topniveautje...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Ik weet niet of ik hier een versteegrobje pleeg, maar ik zag net dit artikel op een niet nader te noemen forum. Eindelijk een beetje anti-Spanje.
Niet echt een gerenomeerde site ofzo, maar toch wel leuk.
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Precies zoals ik Iniesta heb gezien inderdaad.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
![]() |
||
Hoe denkt men in het buitenland over het Nederlands Elftal? #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|