![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wie moet de tegenstander worden? | |||
| Spanje |
|
5 | 29,41% |
| Duitsland |
|
12 | 70,59% |
| Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Duitsland of Spanje?
Leg ook uit waarom ![]() TS begint. Duitsland, omdat 1. We dan revanche kunnen nemen 2. Ik liever Duitsland weer een finale zie verliezen dan Spanje een finale 3. Omdat ik een hoop centen krijg als de finale Ned - Dui wordt ![]() Spoiler
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als je zo'n vraag stelt, stop dan ook meteen even een poll in de OP.
Die functionaliteit heeft het forum en zulks. Als je een topic aanmaakt kan je dat aanvinken. Ik hoop overigens op Spanje omdat ik de Duitsers echt vrees en Spanje nog niet heeft kunnen imponeren. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rationeel zeg ik Spanje. Om dezelfde reden als Dagg. Emotioneel zeg ik Duitsland. Gewoon, omdat dat leuk is
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Geef mij Duitsland maar, daar geef ik onszelf meer kans tegen. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
geef mij ook maar duitsland.. moet kunnen
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Poll is gemaakt
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Duitsland. Het voetbal dat zij spelen speelt Nederland het meest in de kaart.
Als Spanje een écht goede dag heeft ga je er gewoon af tegen die gasten. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duitsland. M'n thuisland en het meest sympathieke buitenlandse land.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Doe mij maar Spanje.
Ik vrees die Duitsers veel meer dan de Spanjaarden. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Duitsland.
1. Als we verliezen baal ik toch, als we winnen vind ik het mooier als het van onze grote voetbalrivaal Duitsland is. 2. Duitsland verdient het gewoon dit toernooi! 3. Denk dat het Duitse spel ons beter ligt. __________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Duitsland, dat is mooier en ik schat Spanje toch hoger in als ze tegen ons moeten
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spanje, omdat ik bang ben dat we opnieuw van de Duitsers gaan verliezen
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Spanje
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
jammer
|
|
|
|
![]() |
||
Wie moet de tegenstander van Nederland worden in de finale?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|