|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nog niet volledig nee, en zeker niet wat voor enorme impact dit heeft. Zit nog in een roes, geen idee of het door die belachelijke hoeveelheid alcohol van gister kwam
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
Sneijder heeft de CL gewonnen, en zou wereldkampioen worden, iets beters valt niet te winnen, alleen maar meer van hetzelfde..
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
34 was Italië toch ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik vind het nog steeds een ontzettend gekke gedachte.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Dat is het ja. Een gekke gedachte. Daarom vat ik het ook nog niet zo goed denk ik...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jouw post van eerder op de dag waarin je zei dat je er volledig aan gewend was om ergens in de K.O.-fase uitgeschakeld te worden sloeg de spijker op z'n kop. Ondanks dat ik er uiteraard altijd op gehoopt heb heb ik er volgens mij eigenlijk nooit echt rekening mee gehouden dat we ooit echt de WK-finale zouden halen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Mmmm , het is tegen mijn natuur en ik kan gewoon niet voor Duitsland zijn , maar ik hoop echt dat Duitsland gaat winnen .
Het gaat mij niet om Duitsland , maar om Nederland . Nederland heeft de kans om voor altijd met Duitsland af te rekenen en die kans mag je niet afslaan .... ook al ben je zo bang om weer te verliezen . Als je de uitdaging niet aandurft kun je net zo goed je kist in en lekker begraven worden . Ja ! Ik wil Duitsland ! __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
Ik ben altijd heel erg jaloers geweest op de generatie die in de 20 was tijdens het EK in '88. Of tijdens de CL campagne van Ajax in '95. En nu dit. Dat vind ik het mooiste van alles. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik heb idd. ook aan Uruguay gedacht en ik weet dat het niet uit mag maken , maar het is zo lang geleden .maar je hebt gelijk : Uruguay en Nederland zijn speciale landen .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
na al die jaren hopen eindelijk een finale
![]() En deze keer niet bij moeders op schoot maar lekker in de kroeg tussen het oranjevolk! Beker is van ons, dit kan niet meer mis gaan! Schade, Deutschland
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Hoffenlich .......
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Voor mij wordt het nu eigenlijk de eerste, althans ik kan me 88 nog heel goed herinneren, maar ik was 8 en dat is toch te jong om het helemaal te beseffen. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bij mij is het besef er nog totaal niet, het voel gewoon.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Silenus, wanneer ga je een stuk schrijven over dit WK man
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Net tijdens Duitsland Spanje was het besef er heel even, dat ik dacht, woow, Nederland kan gewoon wereldkampioen worden tegen één van deze teams. Maar nu is het besef alweer weg, wereldkampioen, dat klinkt zo raar in de zin bij Nederland, of finale uberhaupt, pfoe...
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
nee.. heel gek eigenlijk.
Denk dat ik me zondag wel super gespannen voel.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik denk dat dat vanaf morgen langzaam gaat komen en het vanaf zaterdag echt begint. Hoe ik die twee dagen door moet komen is echt de vraag.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ik vind het wel jammer dat ik niet dezelfde beleving heb bij het Nederlands elftal als de rest. Alleen in de slotfase tegen Brazilië was ik een beetje gespannen.
Misschien is het zondag wel anders. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Doe ik al, zie onder meer hier: Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Wij gaan nie verliezen nie!
(Voor andere stukjes, klik op 'meer van deze columnist') En ik wil niet te hoog van de toren blazen, maar dit stukje is geplaatst op 11 juni, enkele uren voor de eerste wedstrijd:
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Verdikkie, begint nu toch wel te leven hoor..
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Raar gevoel heb ik al het hele WK. Ik leef wel mee tijdens de wedstrijden, maar op een of andere manier wil het bij mij persoonlijk niet zo leven zoals dat bij belangrijke wedstrijden van de FC gaat. Het laatste uur voel ik me echter ineens behoorlijk gespannen. Duitsland - Spanje, Studio Sportzomer, Guus en Youp met het WK-lied, denken aan waar ik zondag ga kijken en wat ik (evt) daarna ga doen. Maandag en dinsdag vrij gevraagd, ik ben er klaar voor! En heb nu een erg raar gevoel in de onderbuik...
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Dit heb ik dus ook...
__________________ Thats all folks! |
|