Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-07-10, 18:21 Standaard   #51

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
Er is iets speciaals met Nederland , want geen enkele ander land heeft gepresteert wat Nederland heeft gedaan als je vergelijkbare landen neemt of zelfs veel groter .

Denemarken , Noorwegen , Finland , Zwitserland , Belgie . Zweden , al die Oostblok landen en dat zijn er heel wat ... Griekenland ,
Turkeye , Rusland , Hongaren , Bulgaren , al die voormalige Joegoslavie landen ,,,, en zo kan ik wel ff doorgaan .
.
Uruguay met 4M inwoners heeft het WK al 2x gewonnen, weliswaar in 34' en 50' maar goed. Denk dat je pas na het WK66 kunt zeggen dat het niveau een beetje op niveau was in de wereld. Dus dan is de prestatie van Nederland zeker fantastisch te noemen.
appelflap is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 07-07-10, 18:23 Standaard   #52
PEC is back!

Gtaboy107's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
Nog niet echt eigenlijk. Beetje surrealistische situatie.

Zal ook wel zo blijven denk ik totdat het Wilhelmus gespeeld wordt zondag. Dan ga je het echt doorhebben.
Inderdaad.

Oud 07-07-10, 18:27 Standaard   #53

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog niet volledig nee, en zeker niet wat voor enorme impact dit heeft. Zit nog in een roes, geen idee of het door die belachelijke hoeveelheid alcohol van gister kwam

Oud 07-07-10, 18:28 Standaard   #54
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door appelflap Bekijk bericht
[...]

Uruguay met 4M inwoners heeft het WK al 2x gewonnen, weliswaar in 34' en 50' maar goed. Denk dat je pas na het WK66 kunt zeggen dat het niveau een beetje op niveau was in de wereld. Dus dan is de prestatie van Nederland zeker fantastisch te noemen.
In 30 hebben ze het gewonnen, maar dat geheel ter zijde .

Oud 07-07-10, 19:18 Standaard   #55

Sneijder heeft de CL gewonnen, en zou wereldkampioen worden, iets beters valt niet te winnen, alleen maar meer van hetzelfde..
Analist is offline   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 19:19 Standaard   #56

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

34 was Italië toch ?

Oud 07-07-10, 19:52 Standaard   #57
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het nog steeds een ontzettend gekke gedachte.

Oud 07-07-10, 19:53 Standaard   #58
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
Ik vind het nog steeds een ontzettend gekke gedachte.
Dat is het ja. Een gekke gedachte. Daarom vat ik het ook nog niet zo goed denk ik...

Oud 07-07-10, 19:55 Standaard   #59
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Dat is het ja. Een gekke gedachte. Daarom vat ik het ook nog niet zo goed denk ik...
Jouw post van eerder op de dag waarin je zei dat je er volledig aan gewend was om ergens in de K.O.-fase uitgeschakeld te worden sloeg de spijker op z'n kop. Ondanks dat ik er uiteraard altijd op gehoopt heb heb ik er volgens mij eigenlijk nooit echt rekening mee gehouden dat we ooit echt de WK-finale zouden halen.

Oud 07-07-10, 19:59 Standaard   #60
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mmmm , het is tegen mijn natuur en ik kan gewoon niet voor Duitsland zijn , maar ik hoop echt dat Duitsland gaat winnen .

Het gaat mij niet om Duitsland , maar om Nederland . Nederland heeft de kans om voor altijd met Duitsland af te rekenen en die kans mag je niet afslaan .... ook al ben je zo bang om weer te verliezen .

Als je de uitdaging niet aandurft kun je net zo goed je kist in en lekker begraven worden .

Ja ! Ik wil Duitsland !

Oud 07-07-10, 20:01 Standaard   #61
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Jouw post van eerder op de dag waarin je zei dat je er volledig aan gewend was om ergens in de K.O.-fase uitgeschakeld te worden sloeg de spijker op z'n kop. Ondanks dat ik er uiteraard altijd op gehoopt heb heb ik er volgens mij eigenlijk nooit echt rekening mee gehouden dat we ooit echt de WK-finale zouden halen.
Inderdaad. Dus een idiote gedachte dat het nu dus wel zo is...

Ik ben altijd heel erg jaloers geweest op de generatie die in de 20 was tijdens het EK in '88. Of tijdens de CL campagne van Ajax in '95. En nu dit. Dat vind ik het mooiste van alles.

Oud 07-07-10, 20:03 Standaard   #62
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door appelflap Bekijk bericht
[...]

Ik heb idd. ook aan Uruguay gedacht en ik weet dat het niet uit mag maken , maar het is zo lang geleden .maar je hebt gelijk : Uruguay en Nederland zijn speciale landen .

Oud 07-07-10, 20:06 Standaard   #63
na al die jaren hopen eindelijk een finale

En deze keer niet bij moeders op schoot maar lekker in de kroeg tussen het oranjevolk!

Beker is van ons, dit kan niet meer mis gaan! Schade, Deutschland

Oud 07-07-10, 20:08 thumb up   #64
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Charles.Darwin Bekijk bericht
na al die jaren hopen eindelijk een finale

En deze keer niet bij moeders op schoot maar lekker in de kroeg tussen het oranjevolk!

Beker is van ons, dit kan niet meer mis gaan! Schade, Deutschland
Hoffenlich .......

Oud 07-07-10, 20:09 big smile   #65
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Inderdaad. Dus een idiote gedachte dat het nu dus wel zo is...

Ik ben altijd heel erg jaloers geweest op de generatie die in de 20 was tijdens het EK in '88. Of tijdens de CL campagne van Ajax in '95. En nu dit. Dat vind ik het mooiste van alles.
Inderdaad, al heeft de generatie die nu een jaar of 60 is het het best bekeken, die hebben alle grote finales van Nederland heel bewust meegemaakt.

Voor mij wordt het nu eigenlijk de eerste, althans ik kan me 88 nog heel goed herinneren, maar ik was 8 en dat is toch te jong om het helemaal te beseffen.

Oud 07-07-10, 20:10 surprise   #66
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij mij is het besef er nog totaal niet, het voel gewoon.

Oud 07-07-10, 20:25 Standaard   #67
groetjes aan mama!

Kerol's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz Bekijk bericht
Bij mij is het besef er nog totaal niet, het voel gewoon.
Kerol is offline   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 20:42 Standaard   #68
Koppige Italiaan

Luco's Voetbal Forum schermafbeelding

Silenus, wanneer ga je een stuk schrijven over dit WK man

Oud 07-07-10, 21:04 Standaard   #69

Net tijdens Duitsland Spanje was het besef er heel even, dat ik dacht, woow, Nederland kan gewoon wereldkampioen worden tegen één van deze teams. Maar nu is het besef alweer weg, wereldkampioen, dat klinkt zo raar in de zin bij Nederland, of finale uberhaupt, pfoe...
Analist is offline   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 21:06 Standaard   #70
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

nee.. heel gek eigenlijk.
Denk dat ik me zondag wel super gespannen voel..

Oud 07-07-10, 21:09 no smile   #71
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
nee.. heel gek eigenlijk.
Denk dat ik me zondag wel super gespannen voel..
Ik denk dat dat vanaf morgen langzaam gaat komen en het vanaf zaterdag echt begint. Hoe ik die twee dagen door moet komen is echt de vraag.

Oud 07-07-10, 21:14 Standaard   #72

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het wel jammer dat ik niet dezelfde beleving heb bij het Nederlands elftal als de rest. Alleen in de slotfase tegen Brazilië was ik een beetje gespannen.

Misschien is het zondag wel anders.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 22:40 Standaard   #73
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Luco Bekijk bericht
Silenus, wanneer ga je een stuk schrijven over dit WK man
Doe ik al, zie onder meer hier: Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - Wij gaan nie verliezen nie!

(Voor andere stukjes, klik op 'meer van deze columnist')

En ik wil niet te hoog van de toren blazen, maar dit stukje is geplaatst op 11 juni, enkele uren voor de eerste wedstrijd:

Dit wordt een mooi WK, en ik heb er zin in. Algerije - Slovenië, Nieuw-Zeeland - Slowakije, laat al die kaskrakers maar komen! Dit wordt een WK waarin alles eindelijk eens níet gaat verlopen zoals iedereen het vooraf verwacht. Duitsland verliest gewoon in de laatste seconde, Oranje faalt níet in de kwartfinales tegen Brazilië en op 11 juli, in Johannesburg tegen Spanje, bereiken ruim 16,5 miljoen Nederlanders 'the promised land'. Geen schwalbe van Hölzenbein, geen schot tegen de paal van Rensenbrink, geen gemiste pingels, Oranje wordt wereldkampioen. 'Zij die vielen, rezen juichend uit hun graf', en ik doel hier uiteraard op de slachtoffers van het Spaans Beleg in de 16e en 17e eeuw. Het WK-zinnetje van 2010? "Alles sal reg kom". Dit wordt óns WK!

Oud 07-07-10, 23:24 Standaard   #74
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Verdikkie, begint nu toch wel te leven hoor..

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 23:52 smile   #75

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Raar gevoel heb ik al het hele WK. Ik leef wel mee tijdens de wedstrijden, maar op een of andere manier wil het bij mij persoonlijk niet zo leven zoals dat bij belangrijke wedstrijden van de FC gaat. Het laatste uur voel ik me echter ineens behoorlijk gespannen. Duitsland - Spanje, Studio Sportzomer, Guus en Youp met het WK-lied, denken aan waar ik zondag ga kijken en wat ik (evt) daarna ga doen. Maandag en dinsdag vrij gevraagd, ik ben er klaar voor! En heb nu een erg raar gevoel in de onderbuik...
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 10-07-10, 18:36 Standaard   #76
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
Ik vind het wel jammer dat ik niet dezelfde beleving heb bij het Nederlands elftal als de rest. Alleen in de slotfase tegen Brazilië was ik een beetje gespannen.

Misschien is het zondag wel anders.
Dit heb ik dus ook...

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site