![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik heb bij Nederland het gevoel dat een Frank de Boer en een Philip Cocu bijzonder veel invloed hebben in de groep. Ook omdat ze zelf met veel van de jongens hebben kunnen samenspelen, maar hoe belangrijk is hun rol nou echt?
Laatst gewijzigd door denthemen; 07-07-10 om 01:57 __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Van Marwijk = Feyenoord
Cocu = PSV De Boer = Ajax perfect dus. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Het zijn mannen die zelf net uit het voetbal komen en toch een deel van de nieuwe generatie zijn, en dan bedoel ik nieuwer dan van Marwijk zelf, daarnaast zijn Cocu en de Boer 2 mensen voor wie elke voetballer respect heeft denk ik, ook doordat ze gepassioneerd maar wel rustig zijn en misschien een aanspreekpunt zijn. Met z'n 3-en kunnen ze heel goed samen werken denk ik.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat Cocu en De Boer ook mentaal heel belangrijk zijn, omdat zij in 1998 er heel dicht bij waren, maar het uiteindelijk niet lukte. Zelf hebben ze ook geregeld strafschoppen gemist in beslissende fases. Die ervaringen kunnen zij als de beste overbrengen op de spelers, denk ik.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hoi
|
|
|