![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voor een betere lichamelijke balans
veeg me op
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zat ook al een stuk over in het WK journaal.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Daar komt het door.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Barney is ook wereldkampioen geworden met dat soort dingen he!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Waar kun je ze kopen?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoi
|
Wat een onzin. Had de reportage bij een vandaag gezien.
Gaan ze je eerst een duw geven zonder zo'n bandje. Dan bandje omdoen en dezelfde duw. Zul je zien dat je veel stabieler staat. Maar dat heeft natuurlijk niks met dat bandje te maken, je weet gewoon wat eraan komt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als hun zich er prettig bij voelen vooral doen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hun
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Biostabil
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Wat maakt het verder uit, als dit net dat stukje extra geeft (al was het psychisch...) __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Inderdaad, als die jongens zich er prettig bijvoelen laat ze dan lekker.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Verder kan het best wel, ik heb wel wat ervaringen met accupunctuur punten enzo.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoi
|
Dat het een placebo effect kan opleveren ontken ik niet. Het maakt mij ook niet uit hoor. Maar die test bij één vandaag sloeg nergens op.
|
|
|
|
![]() |
||
Fucking magnetische armbandjes :')
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|