![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]() HOLLAND HOLLAND HOLLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
of niet
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
yes.
oke doei
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
HiHaHo Brazil en Uruguay zijn K.O. .
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA omg omg omg, ik ben zelden zo uit m'n dak gegaan tijdens een wedstrijd en vooral na afloop!
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ECHT HISTORISCH DIT
WE GAAN OVER DE HELE WERELD NU - realiseer je nou even hoe ontzettend uniek dit is en geniet er de hele week van ![]() Ongeacht of we winnen of verliezen, tot zondag moet je je oranje ballen uit je broek genieten en juichen want dit gaat niet zo vaak meer gebeuren. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FINALE GODVERDOMME DIT IS HISTORISCH!!!
Mensen geniet hiervan, het kan zomaar de enige keer in je leven zijn. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die ontlading: HEERLIJK!!! Nu gespannen en vol verwachting naar zondag toeleven. FUUUUUUUUCK, gewoon de finale!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
.Morgen genieten van de winst, ontspannen naar de andere halve finale kijken en vanaf donderdag langzaam helemaal gek van de spanning worden. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
El Lider
|
KAMPIOENEN!!! geniaal dit, echt
|
|
|
|
|
|
#16 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
B.A.N.G.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hihi, de spelers kunnen niet uit hun dak, want ze hebben geen hotel
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik dacht dat ik gekalmeerd was, maar dat is niet zo dus:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JJJJJJ JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa aaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
FUCKING YES!!!!!!!!!!!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
GE FUCKING WELDIG!!!!!!! NIET NORMAAL!!!!! BOOOHHHHHHHH
Laatste keer finale is gewoon 32 jaar GELEDEN!! Ik moet er gewoon niet aan denken dat je nog 32 jaar moet wachten op een finalee! Het moet zondag gewoon gebeuren! ORAAANJEEEEE! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik beleef 't hele toernooi al in 'n soort van roes, zo van: "het zal allemaal wel". Nog nooit gehad sinds ik bewust toernooien meemaak. Ik kon echt naar wedstrijden toeleven, maar dat heb ik nu niet.
Tijdens zo'n wedstrijd en vooral net na 't laatste fluitsignaal komt dat gevoel wel los. Heerlijk. Morgen lekker achterover naar GER-ESP kijken, laat ze elkaar maar afmatten
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
BWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAHFIWHAF IASHFIASHF"APIH
HASIFHISFHAISF H ASHF AISHFIAS HF AP A ASPIFHIASFIHPASIHIHFIHPIHP AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAHAHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AGOLLGLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
JAAAAAAAAAAAA RRRRRRRRRRRRRRRROBBBUUUUUUUH
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA
Fucking geniaal !! __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
FINAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! EN NU NEUKEN GODVERDOMME! VOOR HET VADERLAND!!!!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lekkere blunder Maarten. Dat is mooi, want dan kan je nog een jaartje langer bij Ajax blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Go Your Own Way
|
xJAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#32 |
|
.......
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
ONDANKS ALLES ZIJN WIJ GEWOON NEDERLAND!!! en dat is wel heel vet hé!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Uit je dak? Man... dat heb ik gehad nu. Ben nu in een emo bui...
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
ik ben leeg
![]() en ik MOET nog gaan schijten. dat is raar hoor __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ben nu alweer nerveus voor zondag
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik totaal nog niet, morgen ontspannen de tweede halve finale bekijken en vanaf donderdag langzaam gek worden. Hoe ik de zaterdag en de zondag ga doorkomen weet ik nog niet, dat gaan hele lange dagen worden.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Go Your Own Way
|
WE HEBBEN EEN L ...... wee hebben een A ... LALALALLALALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLAAAAAAAAAAAL LLLLAAAAAAAAAAAAAAAA De tering ... fuck the s;ystem
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#41 |
|
WK 2010 Zuid-Afrika - Kuyt, Robben aan tafel bij Jack
ik lig hier met tranen in de ogen |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
![]() hahahaaaa.. Ik kan niet slapen, ben nog door het dolle heen. En dat terwijl ik amper nog kan beseffen dat we in de finale staan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Go Your Own Way
|
Join the blub... club eddbedoel ik ... kan het niet beseffen.
|
|
|
|
|
#44 |
|
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHH
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
heuj
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
GEKKENHUIS JONGENS, GE-KKEN-HUIS. Wat een wedstrijd, history in the making, na de 3-1 helemaal loesoe, toen kwam die 3-2, die ik al zag aankomen en riep, let op die man die gaat er langs heen lopen, en die scheids die bijna 5 minuten van de 3 minuten maakte, Bommel nog geel gaf, die bal nog voor het doel, en toen het fluitsignaal, man, iedereen ging los, ik ook, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een heerlijke avond |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik ga al de hele avond van heel stil naar keihard schreeuwen naar weer stil en weer schreeuwen. Geweldig dit
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
En nu werken. Brak!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
||
Ga hier ff uit je dak ! topic ....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|