|
|
#1 |
|
|
Met de zoon van Robben, Sneijder, van der Vaart en Van Persie dat word genieten weer
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Robben is impotent dus dat gaat helaas niet door
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
de Kleinzoon van Maradona en zoon van Aguero.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Allemaal Arjen's, Rafael's, Robin's, en Wesley's in het veld.
En een verdwaalde Dirk
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb zo'n dat er na deze generatie echt aan kut-generatie aankomt en dat het Nederlandse voetbal echt in verval gaat en eindelijk België achterna gaan
![]() Daarom moet het nu ook gebeuren!! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Achterin komt er met Krul een toptalent voor de goal aan, waar Stekelenburg trouwens ook nog jaaaaaren door kan. v.d. Wiel kan nog een jaar of 10 mee. Bruma en v. Aanholt komen eraan, en ook de Vrij is een toptalent. Van Rhijn van Ajax was geloof ik ook een heel aardig talent. In het midden ga je de komende jaren Labyad, Ozyakup, Fer en Wijnaldum krijgen die door gaan breken. In de voorhoede zijn het vooral Feyenoorders die de toon gaan zetten. Van La Parra is een hele grillige maar getalenteerde rechtsbuiten, Castaignos een topspits in de dop. Isoufi een buitenspeler met een fluwelen techniek. Ook Elia kan hier nog jaren mee trouwens. Castillion viel me trouwens op als goalgetter op het WK u-17. Ik denk zelfs dat het toptalent beter verdeeld is over de linies in de nieuwe lichting dan in de huidige. Neemt niet weg dat het nu gewoon moet gebeuren trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat zien we in 2030 wel weer, na 2 WK winsten en 2 EK's.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Ah, eindelijk weer lekker veel negers in het team. Dat ontbreekt er nu toch een beetje aan, Elia daargelaten. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
![]() |
||