![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aangezien we al zover gekomen zijn en de kans er in zit dat wij Wereldkampioen gaan worden. Wat zou jij gaan doen als Nederland Wereldkampioen wordt?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bier drinken
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vrijdag afgesproken om in de Oude Gracht te springen.
Ik kijk er al naar uit, zo'n tandwiel door m'n kuit en een stuur in m'n maag. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Toch wel een vuistje de lucht in hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dan ga ik met de Nederlandse vlag door België rijden.
Liever door Duitsland natuurlijk, maar dat ligt iets te ver. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sowieso een maand lang vieren uiteraard.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
O ja, ik ga ook 4 jaar lang al mijn emails naar het buitenland ondertekenen met "Erik, wereldkampioen"
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Naakt door de straten van Buenos Aires rennen!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dan roepen we eensgestemd "hoezee!" alvorens over te gaan tot de orde van de dag.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Janken, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Go Your Own Way
|
Ik denk dat ik nog een paar biertjes moet drinken voordat ik het zal beseffen.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het zou wel een beetje het einde van het voetbal zijn. Stel je voor dat we Duitsland verslaan in de finale. Wat moeten we dan ooit nog doen? De titel prolongeren in Brazilië in een finale tegen Brazilië is ook wel stoer, maar er is toch niks dat het haalt bij Duitsland verslaan in de finale?
Die Duitsers moeten het potdikke ook niet nalaten in de finale te verschijnen trouwens, dat vergeef ik ze nooit! Ik denk dat ik ook eindeloos herhalingen ga zitten kijken met zo'n grijns op m'n gezicht en de volgende dag alle binnenlandse en buitenlandse kranten ga lezen. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wereldbeker met Oranje leeuw laten tatoeren op m'n arm.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb denk ik een jaar of 16 geleden ooit gezegd dat ik niet ga sterven voordat NL wereldkampioen is geworden.
Dus waarschijnlijk ga ik dood nadat we winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Puntje voor jou. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mijn vakantieplannen wijzigen naar een leuke Duitsland vakantie.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ik heb al jaren een nederlandse leeuw op de binnenkant van mn arm staan, zat er ook aan te denken wat er bij te zetten
Laatst gewijzigd door Afwazig; 06-07-10 om 13:33 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mijn leasebak oranje verven en dan de langst mogelijke route naar Zwitserland kiezen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Overmand door drank janken als een klein kind waarschijnlijk
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Dat hoef ik niet te doen. Ik ga precies tot de Tsjechische grens deze zomer. Ik denk dat ik wel iets op de auto plak. Iets van "Schade Deutschland" ofzo, of gewoon een Nederlandse vlag aan een raam. Zullen de Duitsers in de auto ook wel kunnen waarderen, hehe. __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() De WK-finale winnen van Duitsland is het absolute summum voor een Nederlands Elftal-supporter. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het klopt wel, wij zijn eigenlijk voorbestemd om het onmogelijke toch proberen na te streven. Daar moesten we mee leven. Daarom denk ik dat we de uiteindelijke finale ook niet gaan winnen, dat blijft ons achtervolgen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ga de straten doorrennen en schreeuwen
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Dan is dat natuurlijk: Nederland wint in de laatste minuut van Duitsland in de WK-finale. En dan? Twee weken feest. En dan? Het grote niets. Vergelijk het met het winnen van de staatsloterij. De eerste 2 weken denk je 'YESSS 25 MILJOEN, MIJN LEVEN IS TE GEKKK!!'. Je koopt een huis, een auto, gaat helemaal los...en dan? Wat zijn je dromen? Je kunt alles betalen. Alles is zinloos. Stelling: Het leven is zinloos als we wereldkampioen zijn geworden. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Brazilië is vijf keer wereldkampioen geweest. Laten we die nog even inhalen dan.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja ok, zal ook wel. Maar geef toe, mooier dan dit wordt het dan echt niet meer. De eerste keer, alles gewroken. 1914 (deden we niet eens mee
), 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1974, 1990...alles gewroken.De eerste keer is altijd het lekkerst. De tweede keer wordt dan toch zo'n laf orgasme waar het er allemaal een beetje half-half uitspuit. En de derde keer komt het in druppeltjes...En de vierde...achja..last van je ballen. laat maar. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Nu snap ik ook dat Brazilië niet voor de zesde keer wilde
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een maand lang helemaal kapot gaan en dan een gevoel hebben van: Oké, we zijn wereldkampioen
, maar wel 4 jaar lang met een dikke grijns op mijn gezicht!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ga naar de coolsingel.
kan dat eindelijk ook eens een keer! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik heb mij altijd voorgenomen om de weg waar wij langs wonen (ik denk zo'n 1,5 km lang) heen en terug te rennen, gedreven door pure adrenaline.
Ik denk dat ik mijn plannen eens moet gaan wijzigen. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb geen idee wat ik dan ga doen. Wellicht eerst een goeie traan laten
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
M'n overige chips opeten, anders wordt dat oud en vies.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ook ga ik meehelpen het sms-verkeer te overbelasten
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Go Your Own Way
|
Ik vrees dat we als de kroeg dicht is met z'n allen in 'den bloten kont' de zee inrennen, en dan een boete krijgen wegens onzedelijk gedrag.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#48 |
|
zitten we al in de finale?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mezelf kapot zuipen en een paar weken later wakker worden in Duitsland met een Nederlandse vlag in mn arie en gigantische tattoeage van Sneijder op mn keel. Of iets soortgelijks.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
![]() |
||
Wat ga je doen als Nederland Wereldkampioen wordt?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|