![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
We hebben weer een quiz voor jullie bedacht om al je kennis over het WK te testen! Zie: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...wk-kennis.html
Belangrijk: ga NIET spoileren over antwoorden. Niet alleen verminder je zelf je eigen kansen om te winnen, maar je ontneemt ook een hoop plezier bij anderen. Discussieer hier over de vragen of over eventuele onduidelijkheden in de vragen. Veel plezier met invullen |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
33. Hoevaak stonden er twee broers in de finale?
In dezelfde finale neem ik aan? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oow, dit topic is wel een abonnementje waard
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
leuk idee.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Leuk idee
Wel even een vraagje: 3. Wie heeft wereldwijd de meeste WK kwalificatiewedstrijden gespeeld? Zoeken jullie hier een speler of een team? En gaat het om de kwalificatie voor dit WK of alle WKs? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Een speler voor alle WK's bij elkaar. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Succes allen!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik wacht eerst wel het Fifa onderzoek naar de Jabulani af.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb net mijn antwoorden ingestuurd maar ik kreeg een foutmelding dat ik niet alle vragen had ingevuld. In de ontvangen mail met mijn antwoorden erin staan wel 35 antwoorden. Kunnen jullie dit toch even voor de zekerheid controleren?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oeh, daar heb ik helemaal geen tijd voor van de week
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ah.. goeie.. Waarschijnlijk checkt hij nog de 40 vragen die ik bij jouw WK nostradamus had!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Genieten dit
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind het niet echt een leuke quiz, voor mij zijn dit vrijwel allemaal vragen die ik zonder google echt niet zou weten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een zoekquiz is op zijn tijd ook wel eens leuk. Op Fok! deed Beschouw nog wel eens van die moeilijke Google quizen, waren altijd hartstikke leuk om te gaan zoeken.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
De hattrick zoals die bij FIFA wordt bestempeld als hattrick. Drie doelpunten in 1 wedstrijd dus.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Overigens is er jarenlang consternatie geweest over deze hattrick __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ook niet
![]() Maar het gaat om 3 doelpunt in 1 wedstrijd. In Nederland vaak de Engelse Hattrick genoemd
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En het is ook meteen duidelijk welke hattrick dat geweest is
.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoeveel scheidsrechters en assistent scheidsrechters waren er actief op het WK 2002?
Ze moesten ook in actie komen, of is een selectie ook actief zijn. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wie kan ik even een PM sturen voor een vraag?
Daarin staat wellicht het antwoord al namelijk
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Leuk. 'k Ga er morgen eens voor zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ingestuurd. Was leuk om te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goed om te horen
![]() Heb je trouwens een mail gehad met je antwoorden??? Ik heb namelijk 2 mailtjes binnen gekregen zonder antwoorden en zonder verzendernaam. Ik heb hem net zelf nog ingevuld en daar kwam wel alles goed binnen. Misschien dat dat komt dat de pagina te lang open heeft gestaan waardoor je uitgelogd bent? Laatst gewijzigd door Nico; 06-07-10 om 12:38 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb geen mail gehad, moet dat?
![]() heb em gistermiddag al ingestuurd __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Uhm.. ja
![]() Daarin staan je antwoorden en die mail stuurt ook de antwoorden door naar ons. Waarschijnlijk zijn de lege mailtjes die ik heb ontvangen van jou en Beschouw
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
nee toch
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geen mail gehad. Heb ik hem dan toch niet opgestuurd?
![]() Je kon toch nergens je users-naam invullen? Moet ik hem dan maar PM-en? Zo ja, naar wie dan? |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
heb hem opnieuw ingestuurd. Weer geen mail, maar is ie nu wel binnen?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Er lijkt iets mis te zijn, Bliksem en ik konden hem zonder problemen invullen en opsturen... __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik ook?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
De mijne heb je toch wel hè?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ben bang van wel.
Als je nu nog eens de quizpagina opnieuw opent, krijg je als het goed is, bovenin het oranje een tekst te zien. Wat staat daar bij jou/jullie? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die van jou heb ik wel goed binnen gekregen ja. Daarom is het ook zo gek.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
uid: 6349
Username: dndiek mail: mailadres Laatst gewijzigd door dndiek; 06-07-10 om 14:06 __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heel vreemd, die leest netjes mijn username, id en mailadres uit je gegevens.
eventjes wat testen. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Oh, bij dndiek dus wel goed.
Ik neem aan dat het bij de anderen achter de : leeg is dan? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nee ik kan hem gewoon opnieuw invullen. Voor de derde keer al.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als je hem invult wordt normaal gesproken ook je id controleert in de database, maar hij leest bij jou dus blijkbaar niet je id goed uit, waardoor er iets mis gaat. Net zoals bij beschouw.
Jij die dus ook niet je gegevens boven de header staan? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
uid: 6520 Username: Beschouw mail: mailadres Geen idee of dat er ook stond toen ik hem opstuurde. Ik stuur hem wel per PM op. Binnen een paar minuten moet ie binnen zijn. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Dan maar via PM inderdaad. Sorry voor het ongemak
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Inmiddels staat het er wel.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hmm.. Mag ik zeggen dat ik het allemaal vreemd vind? Ja, dat mag ik zeggen.
Ik vind het alleen heel vervelend dat dit weer zo moet lopen
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Per PM verzonden nu, maar ook dat gaat raar. Nadat ik hem verzonden heb, meldt het overzicht dat ik 0 berichten verzonden heb.
Het is toch wel aangekomen nu? Anders gebruik ik wel een postduif. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
||
[Discussie/Commentaar] WZV - De Grote WK Quiz: Test je WK kennis.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|