![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Maar er staat 36 scheidsrechters en 36 assistenten, dan kan 23 scheidsrechters en 60 assistenten toch helemaal niet
?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
en?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Omdat er welgeteld 5 deelnemers waren en we toevallig 5 ballen hadden liggen. Krijgen alle deelnemers een bal.
Deze quiz hadden we voor het mooie te snel opgezet, waardoor niet alle vragen goed te controleren waren. Iedereen gooide vragen op een hoop en nu is het lastig om de juiste antwoorden te vinden. Dat moeten we voortaan beter doen weten we nu. Stuur even een mail met je adresgegevens naar prijsvraag@wijzijnvoetbal.nl met je adresgegevens en de naam van je prijs in het onderwerp. Dan komen ze jullie kant op. Dat wil dus zeggen: sporttv5: (22) Pekel: (30) dndiek: (30) weebl: (32) Beschouw: (31) Volgens onze telling waren dit de resultaten
Laatst gewijzigd door denthemen; 13-07-10 om 22:24 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
jammer dat er maar vijf deelnemers waren
![]() Zijn altijd leuk, dit soort quizzes
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Wanneer wordt die bal verzonden? Ik ga vrijdag namelijk op vakantie, en zou hem graag meenemen. Als het wat langer duurt moet ik even ergens een andere bal op de kop tikken
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Toevallig heb ik vanmiddag een mail verzonden naar je, gelezen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
nu wel
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Ik heb me aangemeld, maar nog nergens mijn adresgegevens kunnen invullen. Stuur jij die door, den, of wordt dat via Bzoox geregeld?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Als ik morgen contact met die man heb dan zal ik vragen of hij iig vast de mensen wil doen van wie ik alle gegevens al heb (zijn er 11 van de 15)
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Kreeg net mailtje van dat Bzoox... dus ik die bal toegevoegd in winkelwagen. Blijkt 'ie te zijn uitverkocht.
![]() En nu? Heb ze ook even gemaild. Laatst gewijzigd door pekel; 20-07-10 om 18:28 |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Dan had ik waarschijnlijk de laatste
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Mij lukt het ook niet....
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik zal het even doorgeven aan Dennis, ze zouden 15 ballen gereserveerd moeten hebben voor ons.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Anders neem ik wel genoegen met de Adidas Predator X SG, maat 42 2/3.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ja, dan ben ik zeker de enige die die bal krijgt?
![]() Ik heb hem namelijk gewoon zonder problemen kunnen bestellen en zelfs de melding al gehad dat hij verstuurd was. Ging er een beetje vanuit dat het dus wel iedereen gelukt was
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Lol
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik neem morgen contact op en zal ze even jullie mailadres doorgeven. Komt goed!
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Oh, wil iedereen ff pm'en of het wel of niet gelukt is
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Oh, wil iedereen ff pm'en of het wel of niet gelukt is
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Vandaag lukte het wel. Dus de bal is onderweg.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
den, moet ik het opnieuw proberen of ff afwachten?
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Hopelijk is ie er morgen, dan kan ie nog mee op vakantie. Anders niet
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ik heb contact met ze gehad, heb ze o.a. jouw mail adres doorgegeven. Het zou dus goed moeten komen.
Vandaag niets van ze gehad? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Wel je bevestiging gehad? __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Niks gehad...
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Wacht nog even tot morgen 12.00, daarna neem ik weer contact met ze op
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ja hij is vandaag verzonden
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Dan zal hij op tijd komen voor je vakantie!
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Nog niks....
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
heb em binnen
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Mail verstuurd
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ze zijn onderweg
.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik heb van nog 2 users een bericht gehad dat het niet lukte. Hebben die inmiddels mail contact?
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Het was gelukt bij mij. Vandaag bezorgd, maar ik was niet thuis. Morgen weer een kans.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Net een lijstje gehad met email adressen waar nog niets mee besteld was. Ga vanavond even een mail sturen
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Heb 'm binnen.
.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Heb hem ook binnen
|
|
|
|
|
![]() |
||
[Discussie/Commentaar] WZV - De Grote WK Quiz: Test je WK kennis.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|