|
|
#1 |
|
Het toernooi is natuurlijk nog niet afgelopen maar dat duurt niet lang meer.
Elk toernooi kent dan ook een sterrenteam. Hoe ziet jouw sterrenteam er tot nu toe uit? TS begint natuurlijk. Code:
--------------Stekelenburg--------------- Lahm-------Lucio----Pique------Boateng --------------------------------------------- ----------------Van Bommel-------------- ---------Muller-----------Schweinsteiger- ---------------------Ozil------------------- --------------Villa-------Forlan----------- Eduardo, Maicon, Khedira, Sneijder, Suarez, Xavi. De enige positie waar ik echt niets beter wist was de linksbackpositie. Laatst gewijzigd door sjimmie; 04-07-10 om 17:50 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik wacht even de finale af. Er zijn een aantal spelers die je gewoon in de basis hoort te zetten, maar dan is de positie dubbel bezet. Even kijken of er nog spelers bovenuit kunnen steken in de laatste 2 wedstrijden.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Die begint toch wel een baas te worden bij Nederland hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb zelf eigenlijk te weinig gezien om dit te doen, maar op basis van wat ik heb gezien heb ik wel een idee hoe het er voor mij uit zou zien als ik bondscoach van de FIFA was.
------------Eduardo----------- Lahm - Juan - Mathijsen - Boateng ---------Van Bommel---------- -----------Schweinsteiger----- Muller------Sneijder---------- --------------------------Villa --------------Klose------------- En een kleine toelichting is uiteraard wel zo leuk. De keeper: Eduardo heb ik geen fout zien maken, moest enkel capituleren op een schot van David Villa. Stekelenburg zou ook nog kunnen, met name omdat hij natuurlijk de finale heeft gehaald en het uitstekend heeft gedaan. Maar niet foutloos. De backs: Lahm is voor mij echt onbetwist de beste back van het toernooi, een hele goede linksback heb ik niet gezien. Van Bronckhorst zou daar ook prima kunnen staan, maar dat leek me wel wat opportunistisch. Boateng heeft gewoon een goede indruk op me gemaakt. Centraal achterin: Mathijsen is de beste speler achterin bij Oranje, beter dan Heitinga. Juan vond ik wel oke spelen, maar de tweede CV is net zoals de linksback niet echt een positie waar ik iemand vond uitblinken. Centraal op het middenveld: Van Bommel is de beste man bij Oranje, uitstekende onderschepper en heeft vaak ook een prima gevolg. Schweinsteiger is nu hij geen flankspeler meer is echt een topper geworden, enorm belangrijk voor Duitsland. Daarom ook geen De Jong. Sneijder is te beslissend om niet op te stellen, 5 goals voor een middenvelder is gewoon fantastisch. Gaat helaas wel ten koste van Ozil, wat mij betreft de revelatie van dit WK. Op de flanken: Muller bestrijkt samen met Lahm de gehele rechterflank en waarom zou je zo'n tandem uit elkaar halen. Daarnaast behoorlijk scorend vermogen. En Villa speelt hangend vanaf links, van waar hij ook zijn meeste goals heeft gemaakt dit WK. Suarez zou wat mij betreft ook hier hebben kunnen spelen, ware het niet dat hij geschorst is geweest en Villa gewoon net wat beslissender is geweest. Spits: Klose. Bijna topscorer aller tijden op een WK, dan kun je wel wat natuurlijk. Hier zou Forlan ook nog prima kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
En qua keeper weet ik het niet, Stekelenburg heeft weinig te doen gehad op zich, maar wel een pingel veroorzaakt, een kostbare fout tegen Uruguay gemaakt en in totaal toch al 5 goals geslikt (Vergelijk Italie met 2 tegengoals totaal incl. finale 4 jaar terug). Qua tegengoals zou je dan Casillas moeten zeggen, maar ook die vond ik niet top ondanks zijn gestopte pingel tegen Paraguay. Eigenlijk was geen een keeper echt top. Als ik dan toch iemand moet kiezen, zou ik denk ik nog bij Muslera uitkomen, mede omdat ie zich heeft kunnen bewijzen in een strafschoppen serie. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
--------------Neuer------------------------
Lahm-------Lucio----Pique------Boateng --------------------------------------------- ----------------Van Bommel-------------- ---------Muller-----------Schweinsteiger- ---------------------Ozil------------------- --------------Villa-------Klose------------ __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geen Sneijder?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Linksback gewoon onze eigen Gio, zeker als ie de beker ophaalt zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zat er over te twijfelen, hij is wel beslissend geweest maar heb het gevoel dat die beter kan dus vandaar dat ik hem niet heb gekozen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stekelenburg Lahm - Carvalho - Piqué - Capdevila Van Bommel - Xabi Alonso Robben - Forlán - Schweini Villa linksback was moeilijk kiezen, is er niet echt een die uitblinkt imo __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als we die beker hebben is onze basiself natuurlijk gewoon het beste.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Stekelenburg
Lahm - heitinga - Piqué - Maicon Van Bommel - Muller Robben - Honda - Sneijder Forlan Laatst gewijzigd door Stickvis; 08-07-10 om 00:03 __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leuke truc, 2 rechtsbacks selecteren en er maar 1 op links posteren.
Kun je ook Suarez in de goal zetten?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Opvallend, ik vind Pique helemaal niet zo sterk spelen. Betrokken bij de penalty tegen Paraguay en voor zover ik me kan herinneren ook bij minstens 1 tegengoal.
Edit: even nagekeken. De goal van Chili gaat via zijn been (niet dat hij daar veel aan kan doen, maar toch), hij veroorzaakt de penalty tegen Paraguay en bij de goal van Zwitserland ziet 'ie er ook niet goed uit. Wat heb ik gemist dat hij dan toch de beste CV van dit toernooi is? Laatst gewijzigd door Gordon Shumway; 08-07-10 om 00:05 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Piqué begon vandaag wel erg slecht hoor
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
\En honda heeft ook niet op t middenveld gespeeld dit seizoen
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
-------------------Casillas-----------------
-Maicon---Puyol---Mathijsen--Boateng- ----------------Van Bommel-------------- -----Robben--------------Schweinsteiger- -----------------Sneijder------------------- -----------Forlan------------Honda-------- __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stekelenburg, v/d Wiel, Heitinga, Mathijsen, Gio, van Bommel, de Jong, Robben, Sneijder, Kuyt en van Persie.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het was nog steeds matig van hem dat 'ie die bal niet met rechts wegschoot.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stekelenburg
Maicon - Carvalho - Pique - V Bronckhorst V Bommel Xavi - Sneijder Robben - Villa - Iniesta __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
---------------Stekelenburg---------------
-------------Lucio--------Pique------------ --Lahm-------------------------------Gio-- ----------v Bommel----Schweini--------- ----------------Sneijder------------------- -Robben---------------------Iniesta------ -------------------Villa--------------------- |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Niemand Jong Tae-Se in het team?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eduardo
Lahm - Carvalho - Piqué - V Bronckhorst Van Bommel - Schweinsteiger Sneijder Robben Forlán Villa |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Rommedahl is alweer afgevoerd?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Stekelenburg
Lahm - Piqué - Heitinga - V Bronckhorst Van Bommel - Schweinsteiger Sneijder Robben - Villa - Forlan Anti team Green Johnson - Cannavaro - Gallas - Evra Melo - Palacios Messi Ronaldo - Rooney - Torres |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb Palacios gedraft dus niet haten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
--------------Stekelenburg---------------
--------------------------------------------- Greg------Lugano------Pique--------Gio --------------------------------------------- ----------------Van Bommel-------------- ---------Muller-----------Xavi------------- ---------------------Ozil------------------- --------------Villa-------Babel------------ |
|
|
|
|
![]() |
||
Team van het toernooi
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|