![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En nu verwacht je een overzicht van alles wat er is voorbijgekomen. Jammer daar ben ik te lam voor
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik wil in elk geval deze nog een keer gepost hebben:
__________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
die deensen nog maar eens
heerlijk topic is het. Ik wacht weer op de dagelijkse update van Marioow
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() ![]() Hup naar huus. ![]() Yolanthe
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goed topic.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Maar in groot formaat ook dan:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
De vrouw van De Jong in dit topic
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben ik het niet zo mee eens. Als er geen foto's van haar waren gemaakt had niemand haar opgemerkt. Daar kan zij ook weinig aan doen. Als ze er met blote tieten had gestaan was ik het met je eens, maar ze doet in mijn ogen niets raars of opvallends.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Omdat deze nog een keer kan:
![]() Ben benieuwd naar de huiliefoto van deze dames.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ze gaat nu ook niet meer naakt over straat lopen.
![]() Ik denk trouwens dat zij toch wel de meest memorabele babe van dit toernooi is. Die mobiele telefoon tussen haar borsten ga ik in elk geval niet snel vergeten.
Laatst gewijzigd door Rikketik; 04-07-10 om 01:24 __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reclame op je tittn...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het helpt wel die AXE. Ik zou m graag tussen die tetten douwen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bah, aandachtsgeile hoer.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Lekker wijf die Riquelme
dank voor de fotos Nu moet ze maar springen voor Nederland
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
![]() dit wijf is volgens mij echt lekker. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() ![]() ![]() ![]() __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Heeft toch ook wel wat. Echt mooie zwarte vrouwen heb ik trouwens nog niet voorbij zien komen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nee idd, bedoel ook echte zwarte vrouwen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]()
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() uit het topic, maar dat mag wel toch? __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Graag morgen wat huilende Duitse Chicks
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit keer bewegende beelden van die Paraguayaanse chick.
http://www.youtube.com/watch?v=2p3W-...ayer_embedded#!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
kuuuuuuuuuuut
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Troost! Oké, er zit één Spaanse tussen, maar boeiend. En die Nederlands/Spaanse is liev.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Schweinsteiger's chick. ![]() Was zij niet een aantal keer in beeld tijdens de finale? __________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
![]() |
||
Tribune-babes #2 Beste topic van het WK
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|