![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
nr: 22
Sander Boschker 39 jaar 1 interland 0 doelpunten Club FC Twente nr 5: Giovanni van Bronckhorst 35 jaar 103 interlands 5 doelpunten Club Feyenoord 13: André Ooijer 35 jaar 54 interlands 3 doelpunten Club PSV ![]() En bedankt voor de geweldige momenten
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sander Boschker had dan ook nooit meegenomen moeten worden , leuk voor die jongen maar goed na het toernooi zal ie er toch niet meer bijzitten.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
doei
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Werd tijd.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ooijer
![]() Zal je missen als kiespijn |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik neem wel afscheid na 11 juli .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom niet? Het is op zich een teken van armoede om een 39-jarige keeper zonder veel interlandervaring mee te nemen, maar een beter alternatief was er niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dino Zoff was 40 toen ie wereldkampioen werd.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik ook
![]() zonder Ooijer haden we met 39-0 gewonnen __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
kut, typo
3-0 bedoelde ik __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ooijer
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En we nemen afscheid van:
(kan het nummer niet vinden) Brasssiiiiiiiilllllll nananananannaaaaaaaaa nanananannaaaaaaaa nananananananaaaaa BRASSILLLLLLLL __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Het zou straks maar gebeuren dat ie nog wereldkampioen wordt. Dat had ik Piet dan ook meer gegunt en dat had mijn club dan ook een beetje meer op de kaart gezet + Piet goed in de markt wat weer een leuke prijs zou opleveren. Maar daarom snap ik Dos ook wle als supporter van je club wil je toch altijd het beste voor je spelers van je club en heb dan ook absoluut niks tegen hem als keeper of persoon. Het moet super voor die jongen zo zijn om zo het einde van je loopbaan mee te maken ook al gaat ie nog een jaar door. gelukkig zijn de andere 2 keepers dan ook nog niet nodig geweest en richting het EK van 2012 hebben we gelukkig nog Stekelenburg. en laten we idd maar na volgende week zondag afscheid nemen ![]() de loopbaan van Ooijjer kan na deze wedstrijd ook ineens een hele andere wending krijgen , hij kan nu wachten op betere clubs als Excelsior met alle respect voor die club. Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 03-07-10 om 01:58 |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
De Oosterburen!
|
|
|