|
|
#1 |
|
7 juni begonnen en t/m woensdag dagelijks te zien op Ned. 3 gedurende een half uur. Donderdag mag je dan weer overschakelen naar het vaste kanaal (Ned. 1) en zal het tot de uitschakeling van het Nederlands elftal dan dagelijks een kleine uur duren.
Met: ![]() En: ![]() Dagelijks schuift ook 'n analist aan. Laatst gewijzigd door Blawh; 01-07-10 om 19:52 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Morgen mag Gesink kiezen
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jaja Jack lamlul
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Robin was gewoon aan het jokken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hugo
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Blij zijn met Nederlandse media, ja bij de NoS zijn ze altijd lekker positief
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jack trekt direct het boetekleed aan, Johan toch gelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Had Johan gezegd dat Jack dat zou doen dan?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sjek 'we hebben vanmiddag langdurig contact gehad'
Dat langdurig moet hij er ook bij zeggen he, krijgt 'ie een harde snikkel van. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
die huilende Braziliaanse
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Al had ie daar niet gelijk, Fabiano probeerde gewoon de bal te koppen, maar die was al weg.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PRACHTIGE BEELDEN.
![]() Niets mooiers dan dat rotvolk in tranen te mogen aanschouwen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Stekelenburg echt geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Nou wees maar trots allemaal, we hebben miljoenen Braziliaanse straatkinderen aan het huilen gemaakt
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Van Bommel
Met Bayern in de CL elke wedstrijd de beste, zo solide...en doet het met NL dit WK dunnetjes over. En je kan wat tegenhebben op enkele maniertjes van 'm maar hij weet tenminste hoe je een wedstrijd op dit niveau moet winnen, je kan niet naief zijn. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tom
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dunga ontslag genomen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Netzer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lol Dunga, faler.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Haha die Robert Gesink had het al door
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gesink
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Snoeks was vandaag bij fases toch weer vanouds los.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Luis.
![]() Dat je vanavond weer gaat vlammen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Drenthe naar Liverpool? Riiiight.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik verstond ook 'neger'
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik eerst ook, maar toen zag ik de nummer 9 op zijn rug en bedacht ik me dat dat wel waarschijnlijker was
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Iemand een linkje naar de uitzending van gisteren ? Kan de link niet vinden bij de nos
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een feest vooraf in de bus van Argentinie
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha de arrogantie..
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lekker gekeept bij die eerst goal
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zeker, buiten Stekelenburg hebben alle keepers al een beslissende fout gemaakt op het WK.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Grueter
![]() Een belanrijke outsider Volgens mij is alles behalve Uruguay nu gewoon een titelkandidaat.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Anonymous/Prizzle
|
wanneer wordt waterkneus ontslagen
?
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Seedorf
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ze komt niet echt slim over op me.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Boschker had die bal nooit gepakt joh, kut.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Redactie
|
Het vuvuzelafilmpje...
Het vedriet van Afrika filmpje... Waar was het verdriet van Azie filmpje toen Japan er uit werd geknikkert? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Timmer had die bal klemvast gepakt.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Straks Naomi van As!
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hugo
|
|
|
|
![]() |
||
[NOS]WK Journaal #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|