|
|
#151 | |
|
||
|
|
|
|
|
#152 |
|
Ik zag het ergens voorbij komen op TV, maar er zijn ook wel artikels over verschenen:
Joachim Loew said, "Spain do not have one Messi they have several Messi's - especially as their offensive department is concerned, they have a number of players who can decide any game. I think unlike Argentina or England, Spain make very very few mistakes - we have to force them to make mistakes because they will not commit any by themselves." |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Het Algerijnse vuvuzela duo hebben ze beet.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Nee gemaild
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
"Ze menen het voor 109%"
Waar slaat dat nou weer op
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Mis een paar doelpunten van Duitsland eigenlijk in die top10.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Hoe Sneijder praatte over Barcelona, ik hoorde een en al Mourinho erin.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Dat is in Nederland ook wel hoor Edwin(of hoe hij heet) Ajax is bij altijd nummer 1 natuurlijk en normaal had ik ook niks met het NL elftal maar dit jaar is het anders.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
Kan je zo'n zoektocht ook aanvragen voor chicks die je spot op de tribune?
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
Algerijnse reflex
Weet Zidane alles van
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Geniaal, en er komt nog meer
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
#166 |
|
en de NOS maar denken dat mensen dit echt leuk vinden
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Het is überhaupt niet leuk, wie het ook doet.
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Wat 'n grappig plaatje op het einde!
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Nou, ik moet zeggen, vind het wel komisch hoor, dat ze die gasten ook nog hebben opgezocht
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Ik vond het onwijs leuk zelfs
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
Het filmpje was 'wel geinig' die kut Sjek met z'n debiele lach er achter aan maakt het al minder en de NOS die wekenlang advocaat van hun eigen humor speelt en iedereen dat filmpje door de strot drukt maakt het gewoon gay
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Haha die kerel is een terrorist
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Wij het WK gewonnen?
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Hij kent idd de feiten niet.
Wel grappig dat ze ze hebben opgespeurd.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Jet set.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Belachelijk dat die goal van Puyol ertussen zat, pak dan die van Heinze.
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
Scammen zit wel in het bloed van die Nigerianen he
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Vond ik ook vreemd, net zoals die goal van Robben. Misschien vanwege de voorgeschiedenis, maar de goal op zich was helemaal niet zo mooi.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Barcelona het hol van de leeuw
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
San Marco.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
"Oooh.. Wat een goal!"
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
JP
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
kut had ik nou maar ook van die duffe mailtjes gestuurd
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Ik heb 2 keer gestuurd, zal waarschijnlijk wel niets opleveren
![]() Maar je kan ook nog een replica winnen bij onze WK quiz!
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Is de deadline voor het inleveren verschoven dan?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Deadline is zaterdagmiddag om 12:00.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Verplaatst naar morgenmiddag voor de liefhebbers!
|
|
|
|
|
|
#195 |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Leuk dat Ginger Ninja ook nog even langskwam.
Heb verder absoluut genoten van het ''WK-Journaal seizoen''. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
De BIG5 vond ik maar een beetje irritant. Ik heb liever gewoon 1 fragment per dag.
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Big 5 vond ik ook maar kansloos gedoe
|
|