![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De Wij Zijn Voetbal WK pool.
Gedurende het WK zal ik zoveel als mogelijk proberen na elke speeldag een update te geven van de tussenstand. ![]() Deelname tot dusverre (11-6 19:45) Dikgedrukt = ingeleverd * = alles afgehandeld. 01 Denthemen 02 Prosac* 03 Rompompom* 04 Da_Sandman 05 Klaphark 06 Weebl* 07 Jasper 08 FrankyMcG* 09 Suijk* 10 Marioow* 11 Daggla 12 DutchGooner* 13 dndiek 14 Momus 15 Boris* 16 Gordon_Shumway* 17 Breach 18 Thieske* 19 appelflap 20 Conundrum 21 Grunner* 22 Clesar03* 23 Fuckbuddy 24 Voltreffer* 25 Nico* 26 Charie 27 Don Turba 28 Lisje 29 Suikerklontje 30 DirkZz 31 Dos37 32 Friggles* 33 Carthago 34 Sybrand 35 Plato* 36 Tjeuke* 37 Need2009 38 Riro 39 Brord 40 Robin 41 9christensen 42 AFCA 43 Mark-Hgl 44 Dylan Dog* 45 Bliksem* 46 Smeich 47 DMJN* 48 ElYefe* 49 mcyodogg 50 Vitessezuid113 51 DurQ* 52 Gitaarsnaar* 53 RedFever007 54 Silenus* 55 patje 56 Zwoerd* 57 Isiolo 58 Tim86 59 rja* 60 Daankes 61 Lamzak* 62 Pres 63 Tomasso 64 RayMania 65 Doopy-X- 66 SuperHarregarre 67 Radegast 68 Rucebo 69 Silaz 70 Papadopulos 71 Vinnie06 72 Superheld 73 Methodmich 74 DemonCleaner 75 Bossie 76 Damzkie 77 Witikvil* 78 Muto* 79 EddyAlbena 80 Valange 81 Jorienvdherik 82 Numbernine 83 Pekel 84 El Capitano 85 Sporttv5 PRIJZEN WZV WK POOL: In samenwerking met B-Motion sport en special interest entertainment, uitgeverij Nieuw Amsterdam en online voetbalwinkel BZOOX hebben wij een aantal mooie prijzen voor jullie kunnen realiseren. Zo ook voor de WK Pool, zodat je ook meer kunt winnen dan de eer! De beschikbare prijzen. 2x Boek “buiten beeld” van Bert Maalderink Bert Maalderink (1963) werkt al 25 jaar als verslaggever bij de televisie. Hij zat in de redactie van programma’s als Jongbloed & Joosten, Linda de Mols Kollegen, Kollegen, Kassa, De verleiding, Zappelin. Sinds 1993 werkt hij bij Studio Sport (voetbal en schaatsen), sinds 2002 vast op het Nederlands elftal. In regionaal dagblad De Stentor heeft hij al enige jaren een sportcolumn onder de titel 'Buiten beeld'. ![]() Bert Maalderink | Nieuw Amsterdam Deze prijs is mede mogelijk gemaakt door uitgeverij Nieuw Amsterdam Klik hier voor de website van Nieuw Amsterdam 5x – Adidas Jabulani Replica 2010 Glider zwart/Purey adidas Jabulani Replica 2010 Glider Zwart/PUREYE E42020 - adidas voetballen Deze prijs is mede mogelijk gemaakt door BZOOX voetbalschoenen Klik hier voor de website van BZOOX voetbalschoenen 1x Amando A Maradona (DVD) Wat is de overeenkomst tussen een voetballende jongen in de sloppenwijk van Fiorito en de eigenaar van een restaurant in Napels? En wat is de overeenkomst tussen 500 mensen die kerstmis vieren op 30 oktober en 25 voetbalfans die trots hun tatoeages laten zien? Ze houden allemaal van Diego Armando Maradona! ‘Amando a Maradona’ van Javier Vazquez laat Diego zelf aan het woord over zijn leven en passie voor het voetbal en brengt ons bij de ongekende adoratie en fascinatie van zijn ‘volgelingen’. De film die in o.a. Napels, Barcelona, Cuba, Buenos Aires en Rio de Janeiro is opgenomen geeft een bijzonder beeld van de man die al vele hoogte- en dieptepunten in zijn leven kende en die met trots tatoeages van Fidel Castro, Che Guevara en zijn dochters draagt. 1x Het voetbal cabaret van Studio Spaan (2DVD) Deze unieke DVD staat bol van hilarisch voetbalcabaret van Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten in de stijl van Kopspijkers. De cabaretiers persifleren onder leiding van Henk Spaan vele bekenden uit de Nederlandse sportwereld, waaronder Willem van Hanegem, Ruud Gullit, Ronald Koeman, oud PSV voorzitter van Raay en Jan Mulder. Met verder nog: Coken met Maradona, Rinus en Tinus, Het WK van Boudewijn Büch en De Penalty Kliniek. 1x Leer freestyle football (DVD) Deze DVD is een must voor elke jonge voetballer! De absolute wereldtopper Billy Wingrove leert je de meest fantastische moves & tricks en geeft aan wanneer je ze in het veld kunt gebruiken. Verbaas je vrienden met het beste freestyle football! Moves leren Billy laat zien hoe je je een aantal top freestyle moves, zoals bijvoorbeeld 'Neck Catch', eigen kunt maken. Leer Freestyle Football bevat gedetailleerde demonstraties en uitleg van de basis moves tot de winnende combinaties. Moves kijken Bekijk enkele van Billy's meest bijzondere moves en ervaar hoe hij een van 's werelds beste freestylers is geworden die zich de eerste officiële professionele freestyler van de Premier League mag noemen! Bevat ook interviews en advies over hoe je je techniek kunt perfectioneren om een echte topper te worden. Moves gebruiken Billy laat zien hoe je moves kunt gebruiken op het veld om een tegenstander uit te schakelen en wat je er op straat allemaal mee kunt. 2x Skill Factor Techniektraining DVD Maak gebruik van de high-tech 3D animaties in SKILL FACTOR om je voetbaltechniek te verbeteren en snel nieuwe moves te leren. Het unieke aan dit programma is de combinatie van duidelijke 3D-computeranimaties met spectaculaire beelden uit de Premier League waar de experts een bepaalde techniek in de wedstrijd gebruiken. Hiermee combineer je theorie en praktijk en heb je alles in handen om een nog completere voetballer te worden. Deze DVD bevat instructie voor maar liefst 60 technieken! 1x Voetbalblooper Ultimate Collection (3DVD) Deze 3DVD voetbalblooper collectie bevat de meest pijnlijke bloopers uit het internationale voetbal en werkt gegarandeerd op je lachspieren! Spitsen missen kansloos voor open doel, keepers blunderen opzichtig, verzorgers gaan hard onderuit, scheidsrechters zijn letterlijk de weg kwijt en de streakers hebben erg weinig om het lijf. ![]() Deze prijs is mede mogelijk gemaakt door B-Motion Sport & Special interest entertainment Klik hier voor de website van B-Motion Sport & Special interest entertainment Prijsverdeling 1. Boek + bal + 5 DVD Serie Best Moments of The WorldCup. 2. Boek + bal 3. Bal + Skill Factor Techniek Training DVD 4. Bal 5. Bal 6. Maradona DVD 7. Spaan DVD 8. Freestyle DVD 9. Skill Factor Techniek Training DVD 10. Leer Freestyle Voetbal DVD 35. Blooper DVD. Wij willen alle partijen hartelijk danken en wensen jullie veel succes bij het invullen! En heel veel sterkte bij het volgen van het WK Voetbal. Namens de gehele crew. Laatst gewijzigd door Nico; 06-07-10 om 11:11 __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben benieuwd naar de tussenstand
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ook
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nederland - Brazillie en Duitsland - Argentinie heb ik goed. Jammer dat ik Mexico tot in de troostfinale heb.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
we wachten op update en taart
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben ook wel benieuwd hoe de stand nu is.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Had ik hier maar hetzelfde ingevuld als bij m'n Hyves pool, daar doe ik wel mee in de top. Maar valt er geen boek van Bertje Maalderink te winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ohyeah, twee punten voor de 0 doelpunten van Japan
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
goed topic
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb al wel 2 kwartfinales goed staan, en de avondwedstrijd goedstaan van vandaag. puntjes sprokkelen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die laatste wedstrijd zal iedereen wel hebben.
wordt een mooie 1-1, strafschoppen en ronaldo mist, en gaat dan heel hard huilen voor de camera __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Edit: Wrong topic.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik had 1-1 en Paraguay door. (tegen Denemarken, dat helaas wel)
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Daaaaaaaaaaaaaar istie dan.
![]()
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
WTF
kuttopic
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
45e plaats...
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Van 5 naar 23 en van 23 naar 7.
Leuk dat het zo dicht bij elkaar staat over het algemeen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mijn god.. naar plek 50
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zitten hier al de deelnemers 1/4-finales bij?
Vanavond 2-1 Spanje trouwens! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
55. Met superstip gestegen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gedeeld eerste
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Muto
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Flink gestegen
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Flink gedaald, maar wel boven DurQ
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yeah, weer flink gestegen
![]() Zelfs de top 10 in |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat voor flut landen hebben jullie allemaal door laten gaan dan?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is er trouwens een prijs voor de rode lantaarn?
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Nederland - Portugal Uruguay - Engeland Argentinië - Duitsland Paraguay - Spanje Het is gewoon verneukt dat Engeland 2e werd in de poule. Portugal of Brazilië op 1 was 50/50 imo. Net verkeerd uitgepakt. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wtf 4e!
![]() Maar zal nu wel weer dalen, heb totaal geen overzicht meer door die landen die niet door zijn of landen die ik verkeerd tegen elkaar heb. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nederland - Brazilie
Mexico - Engeland ( )Argentinie - Duistland Paraguay - Spanje __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Mijn 1/4
Nederland - Brazilie Frankrijk - Engeland Argentinie - Duitsland Italie - Spanje 2 wedstrijden goed dan, maar met die andere kan ik al niet echt meer scoren. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
7e, da's netjes...
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gatver, ik dacht dat ik het nog wel aardig gedaan had
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zal wel weinig veranderen na Spanje-Portugal
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Engeland in de finale gaat me niet veel verder helpen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb punten verloren met mijn toto. Had een gelijkspel staan.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Had wel Spanje-Portugal maar een 3-2 staan.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
en tevens;
Nederland 1 - 0 Brazilië Nigeria 1 - 2 Engeland ![]() Argentinië 2 - 1 Duitsland Kameroen 1 - 2 Spanje __________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mijn voorspellingen voor de kwartfinale:
Nederland - Brazilie 2-2 Frankrijk - Engeland 1-2 Argentinie - Duitsland 2-3 Italie - Spanje 1-3 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kwartfinales:
Nederland - Brazilië 2-4 Mexico - Engeland 2-1 ![]() Argentinië - Duitsland 1-2 Denemarken - Spanje 0-3Halve finales: Mexico - Brazilië 1-3 Duitsland - Spanje 1-1 ---> Duitsland winnaar Troostfinale: Mexico - Spanje 1-2 Finale: Brazilië - Duitsland 2-0 Laatst gewijzigd door Riro; 29-06-10 om 23:56 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nederland - Brazilie 1-2
Frankrijk - Engeland 0-1 Argentinie - Duitsland 1-3 Italie - Spanje 2-0
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nederland - Brazilie 2-1
Mexico - Engeland 0-1 Argentinie - Duitsland 2-2 Italie - Spanje 0-2 __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Heb ook een gelijkspel bij Argentinië - Duitsland: 1-1.
En dan Duitsland door |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Weer 2 plaatsjes gestegen!
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Op voor de blooper DVD
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
||
WZV WK Pool #3: Awaiting Update
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|