![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
|
Evert op VI:
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Was Snoeks de commentator tijdens Nederland - Brazilië? Zo ja, dan wil ik hier nog even mijn grote ergernis uiten over een van de grootste mongolen die we ooit in ons land hebben mogen aanhoren. Volgens mij, en met mij velen, heeft Snoeks de gehele wedstrijd bekeken in een Brazilië shirt en kwam hij klaar elke keer als er een pass van de ene Braziliaan terecht kwam bij de andere. Hij bleef maar doorratelen over dat iedere Braziliaan werd geboren als aanvaller en over het feit dat Brazilie van elke 1% kans een 100% kans maakte.
Echt, wie heeft verzonnen dat Snoeks de finale mag voorzien van commentaar die verdient wat mij betreft direct ontslagen te worden met Snoeks in z'n kielzog. Ik heb zelden iemand zoveel onzin horen uitkramen tijdens een wedstrijd en terwijl heel de natie hoopt dat Nederland wint, enkel het zogenaamde samba-voetbal van Brazilië ophemelen. ![]() Mocht dit onverhoopt toch niet Snoeks zijn geweest, dan hoort deze tekst in een ander topic.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Het was inderdaad Snoeks.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
En ook in Lucio schuilt een aanvaller. In Juan dan weer niet maar Tiago Silva (van ac milan) heeft dan weer wel de techniek van een De Graafschap spits. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Het punt wat hij wilde maken klopt ook wel, naar mijn idee. Het is alleen jammer dat hij het weer moet vertellen met verhefde (toch al kinderlijke) stem en hij er zo lang over moet doorzeuren dat het storend wordt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Goed, ieder zijn smaak. Ik irriteer me dan weer aan jeroen grueter met zijn overpartijdige commentaar, conflictzoekende berichtgeving, suggestieve insinuaties, geschreeuw en gegeil op 'sterren' (waarbij hij andere 'sterren' over het hoofd ziet). Jeroen Grueter begon de kwartfinale Nederland-Rusland met de woorden: "wat kan er nog mis gaan met dit nederlands elftal, dit moet geen enkel probleem opleveren". Vervolgens ging hij een tijd lang opzichtig zoeken naar bevestigingen... totdat er het moment kwam dat hij ze niet kon vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Greuter is nog erger inderdaad. Snap echt niet dat ze die bij de NOS zo hoog aanslaan. Ik vind hem echt een Telegraaf verslaggever. Dat valt vooral ook op wanneer ik een wedstrijd die hij verslaat maar half kijk omdat ik tussendoor iets anders doe. Dan denk je je keer op keer wanneer je dat hysterische geschreeuw hoort "Ai! Zo te horen breekt de wedstrijd nu echt los", maar wanneer je dan de replay ziet blijkt er bijzonder weinig spannends aan te hand te zijn geweest.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Overigens kan je je niet ergens aan irriteren. Iets irriteert je, of je ergert je aan iets.
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Maicon protesteerde in de laatse seconde van de 1e helft over een achterbal die corner zou zijn (en het ook was). Volgens Snoeks was de precies het grote verschil in beleving tussen Ned en Bra. Alsof de Nederlandse spelers niet zouden protesteren. Daar sloeg hij de plank echt mis.
De tweede helft hebben wij bij ons in het cafe ook naar Sporza gekeken. Je hoeft van mij niet te pro-Holland zijn (een beetje mag gerust), maar nu sloeg het echt door naar het tegenovergestelde. Erg overdreven. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Niemand kan naar Snoeks luisteren zonder binnen vijf minuten geirriteerd te raken. Zodra ik Snoeks hoor zap ik weg tegenwoordig. Als het ff kan naar de BBC, en anders naar Sporza. |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik snap dit niet. Wat een geklaag zeg. Snoeks is een goeie commentator, mag 'm graag horen.
Het meest briljante zou zijn als Ten Napel en Snoeks allebei de finale mogen verslaan. Heb me ook doodgelachen met de opening van de OS in Peking twee jaar terug. Geweldig duo. En nee, ik ben geen trol. En ja, Koekebakker wel. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mwah, ik vind Snoeks in de regel prettig om naar te luisteren. Zit er wel eens naast, maar hij is één van de weinige commentators die dat ook toegeeft. En is ook veel beter dan de nieuwe generatie. Jeroen 'EEENNN' Grueter bijvoorbeeld
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jeroen Elshoff beviel mij wel.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Verder boeit het me in de kroeg of groot scherm toch niet
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Als je een verhaal doet dat men in Nederland het toch niet erg vind als ze verliezen bij een 1-0 stand verdien je een nekschot.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Evert had natuurlijk gewoon de finale moeten krijgen!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Mwah, ik vind Snoeks wel ok eig..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Johan die Grueter een uitstekende coach noemt.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Gezapt naar Sporza. Snoeks kan weer eens niet langer dan drie tellen zijn smoel houden.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
''Een aanval die hoogzwanger is, maar de geboorte komt maar niet.''
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Ik wil Evert voor de finale, niet die Snoeks die z'n kutbakkus maar niet kan houden
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
Snoeks.
__________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#81 |
|
Snoeks is wmb de beste bij de NOS, hoewel ik het prima zou vinden als ze gewoon het radio 1 commentaar ook op de TV zetten.
|
|
|
|
|
![]() |
||
Snoeks is commentator finale WK
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|