![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hoi
|
Hij scoort toch weinig.
Hij had nog 2 kansen ofzo.Maarja nu ben ik boos op hem
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Euh...wat is je punt nu Doc met betrekking tot mijn citaat?
Tevens is dit het ''plank misgeslagen topic WK editie'' |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Jij bent toch de spaanse rukker of niet?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
ik mis het woord natie in het geheel, maar dat zal wel aan mij liggen.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
En sinds wanneer staan zijn voetbalkwaliteiten ter discussie? Los van zijn theatrale gedrag vandaag blijft het een weergaloze voetballer.
Tevens was hij op moment van schrijven, ruim een half jaar geleden, een van mijn favoriete voetballers. Daar doet zijn optreden van vandaag niets aan af. Laatst gewijzigd door Cyberia; 12-07-10 om 01:57 |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Een persoonlijkheid blijft voor mij erg belangrijk voor de sympathie van een speler.
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Laten we nu niet doen alsof Iniesta dit altijd al doet. Dit WK wel, met als hoogtepunt uiteraard de finale, maar verder heb ik het altijd juist een van de sportievere en sympathiekere spelers van Barca gevonden. Wat misschien niet eens zo lastig is met spelers als Zlatan, Valdes, Busquets, Alves en zo. Maar dat is een andere discussie.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
De enige sympathieke spelerts van Spanje zijn Casillas en Puyol. Einde discussie.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nou, dat is natuurlijk volslagen onzin.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Cesc, Torres, Pique en ook Alonso wel een beetje wat mij betreft.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Arbeloa, Reina, Javi Martínez
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Reina op zeker na dit WK (evenals twee jaar geleden). Heeft zich echt voorbeeldig gedragen als reserve.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
||
Plank misgeslagen topic WK Editie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|