![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Wat vinden we van de salonremise? | |||
| Slim, lekker die Kut Fransen naar huis sturen. |
|
14 | 46,67% |
| Dom van de nummer 2 in de poule om het zo ver te laten komen. |
|
4 | 13,33% |
| Allez, dat is competitievervalsing (alleen klikken als je Frans bent) |
|
2 | 6,67% |
Het interesseert mij geen hol maar Cuauhtemoc Blanco is een baas
|
|
10 | 33,33% |
| Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De wedstrijd Uruguay-Mexico wordt de 22e gespeeld en beide landen hebben aan 1 punt genoeg om dor te gaan naar de volgende ronde.
Is dit competitievervalsing? En is dit slim om te doen voor de ploeg die 2e staat en hierdoor waarschijnlijk Argentinië gaat tegen komen?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Had Frankrijk het zelf maar beter moeten doen.
Als Nederland in de positie van Frankrijk zou zitten zou ik er eerst ontzettend zuur van zijn natuurlijk maar daarna volgt altijd het realisme dat je zelf tekort bent geschoten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tsja, zo werkt dat nu eenmaal. Zeker bij landen als Mexico en Uruguay voor wie het WK in principe geslaagd is als ze tweede ronde halen kan ik me goed voorstellen dat ze dat doen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vind het een strak plan!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uhm, in de pool, nummer 2 moet zeker nummer 3 zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee. Als Mexico akkoord gaat met een salonremise moeten ze tegen Argentinië. Die gaan dus echt wel voor de winst spelen tegen Uruguay.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ah zo
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hooguit in het begin, als het dan niet meteen lukt dan gaan e echt geen risico's meer lopen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Voor Uruguay niet, het volk heeft daar altijd onrealistische verwachtingen (ze denken terug aan 'de goede ouwe tijd'.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trouwens, als Uruguay 2e word dan vinden ze het ook niet erg denk ik. Ze willen wel wraak op Argentinië van de poulefase, waar Argentinië ze klopten waardoor ze tegen Costa Rica moesten
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mmmm is wel onsportief , maar dan had Frankrijk het maar beter moeten doen . Ik heb 1 keer een salon remise gezien met Marokko heel lang geleden op een WK en dat was toch wel een schande .
Mexico 86 volgens mij .... En maar lekker achterin rondspelen .... maar die deden dat minsten de hele tweede helft . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik zou als Mexico zijnde toch nog even kijken naar de mogelijke tegenstander in de 1/8 finale. Ik heb geen moeite met een salonremise, in zoverre dat de gedupeerde ploeg het in een eerder stadium heeft laten liggen, wat voor wereldpartij ze mogelijk spelen in de derde wedstrijd.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Als Frankrijk met 1-0 voor staat mag Mexico nog best verliezen, dus kun je best een risicootje nemen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alles om door te gaan en als dat betekent dat we in de middencirkel met 22 man een rondo'tje moeten doen, prima.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Het blijft toch wel een moeiljk situatie . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Normaal gesproken not done, maar als je die Fransen eruit kunt wippen altijd doen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
In Nederland maakt men zich veel te druk om wat de buitenwereld er eventueel van zal vinden. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik ben er normaal op tegen, maar stiekem vind ik het natuurlijk wel leuk voor de Fransen
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Uiteraard optie 4 gestemd, en ik vind het ook leuk om die stokbroodhappers naar huis te sturen, maar zulk afgesproken werk gaat normaal tegen mijn principes in. En ook hoop ik dat Mexico en Uruguay zo verstandig zijn en beseffen dat ze Argentinië tegen gaan komen in de volgende ronde. Dan kun je beter via Griekenland of Zuid-Korea gaan.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tja of het nu gaat om Denemarken en Zweden vs Italie of in dit geval Uruguay en Mexico vs Stokbroodland maakt mij niet uit. Is nu eenmaal risico van het WK dat het kan gebeuren. Geen competitievervalsing imo
. Had je maar moeten winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Salonremises...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als je de Fransen kunt naaien moet je dat nooit nalaten, maar ik hoop toch dat Mexico wint, aangezien ik ze het wel gun om ver te komen in het toernooi. En het doelsaldo van Uruguay en Mexico is zo dat ze het zich waarschijnlijk wel kunnen veroorloven om met één doelpunt verschil te verliezen, dus ik denk dat er nog wel wat geprobeerd gaat worden van Mexicaanse kant, natuurlijk goed de tussenstand bij Frankrijk in de gaten houdend.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Desalniettemin stemde ik 'Het interesseert mij geen hol maar Cuauhtemoc Blanco is een baas'. __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Als Mexico wint en Frankrijk wordt toch nog tweede vind ik dat geen ramp. Een keiharde vernedering tegen Argentinië is ook mooi.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Je hoort zo vaak de wildste verhalen om op een gelijkspel te spelen. Maar volgens mij pakt het toch vaak anders uit. Misschien heb ik het gemist, maar in bijvoorbeeld de Champions League heb ik al jaren geen overduidelijke opzettelijke gelijkspel wedstrijd gezien. Wie wel?
Als je voor voorbeelden meer dan een jaar of tien terug moet in de tijd, dan kan je toch nauwelijks van een discussiewaardig onderwerp spreken, maar eerder van indianenverhalen (iets waar de Mexicanen beter bekend mee zijn). Evert zou zeggen dat de soep heter wordt opgediend, dan dat ze gegeten wordt.
Laatst gewijzigd door Steffie; 18-06-10 om 01:11 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prototype salonremise vind ik nog steeds Groningen - PSV, waarin Van Bommel een kwartier langs de kant stond te wachten om erin te komen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Van Bommel stond gewoon in de basis hoor. Die schold Rommedahl nog verrot toen hij inviel en net over schoot.
Drent stond een hele tijd te wachten. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh, dan bedoel ik die. Ik weet het allemaal niet meer precies
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|