![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Blanco
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Frankrijk kan naar huis
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
leuke wedstrijd, leuke uitslag
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Whehe jankende Fransen
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Allez les Bleus.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
![]() Wat een HELD
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Zulke spelers en dan zo'n resultaat
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Echt schandalig die fransen
![]() Mooi dat ze eruit flikkeren. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Geef me vblforum terug.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Heerlijk, nu Portugal nog
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Javier Hernández MOTM
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bhahahaha! Off you foque!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
En allemaal over na het VI topic nu
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
Wat speelde Frankrijk slap en ongeïnspireerd! Zeer terechte overwinning van Mexico, de Fransen kunnen hun spullen al gaan inpakken.
Uruguay - Mexico gaat 99% een gelijk spel worden. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Hoopte nog op een Frans doelpuntje voor m'n pool, verder zeer verdiende winnaar!
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Ierland viert feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
#127 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
waarom nou weer naja dan die Deense maar
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
Uruguay nog wel 1e in de poule.
Ik zie net dat alle 5 de Zuid-Amerikaanse landen 1e staan in hun poule
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
jooow jooooow
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
De kans is echt groot dat Frankrijk naar Frankrijk terug zal keren en dat vind ik echt verassend met zulke goeie spelers .
Maar vergis je niet : Als Frankrijk door een wonder toch door gaan kunnen ze die WK zomaar winnen . Ach , dat is ook onzin wat ik zeg , want die spelen al 4 jaar lang dramatisch : Het zijn allemaal sterren , maar als team komt er gewoon niets uit . c est passe ..... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ik heb de topics niet gelezen, maar liet die nummer 7 zich niet gewoon wat vroeg vallen bij die pingel ?
Ging best makkelijk... __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ja, ik vond het geen penalty sportief gezien , want die Mexicaan viel al voordat die geraakt werd , maar als je als verdediger zo 'n sliding maakt dan moet je ook de bal raken , anders is het een pingel en hij raakte de bal niet en dus wel een terechte pingel .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Hoestie nou ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Heerlijk dit, sowieso natuurlijk leuk als Frankrijk verliest, maar na die handsbal in de kwalificatie smaakt dit zoveel beter.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Heb helaas niet kunnen kijken. Maar schitterend dit.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Is de trainer al weg?
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Denk dat ze inmiddels wel in het hotel zijn ja, of bedoel je dat niet?
|
|
|
|
|
|
#143 | |
![]() Commentaar op de BBC was weer vermakelijk. Die wissels van Domenech snapte ik ook niet. Maar in zijn verdediging: er stonden heel wat Fransen op de nominatie om gewisseld te worden, misschien had ie last van keuzestress... |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Als je die Fransen zo levenloos ziet voetballen vind ik het extra jammer dat Ierland het niet gehaald heeft. Dan was er in ieder geval passie op het veld te zien.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Anonymous/Prizzle
|
wat een hoofd
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |