![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vanuit Amsterdam is de karavaan van
de Oranje Trophy vertrokken,een tocht van 20.000 kilometer naar het WK voetbal in Zuid-Afrika.Een stoet van 22 oranje trucks,motoren,auto's en jeeps werd uitgezwaaid in het Olympisch Stadion. Tijdens de tocht,die voert door onder meer twaalf Afrikaanse landen,bezoeken de 44 deelnemers projecten op het gebied van sportontwikkeling die vanuit Nederland zijn opgezet.Doel van de reis is te laten zien dat Afrika meer is dan alleen ellende. De aankomst in Zuid-Afrika is gepland op 11 juni,als het WK voetbal begint.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Lekker gezellig door Afrika rijden. Dan ren ik nog liever in een Ku Klux Klan outfit door de Bijlmer, stuk veiliger.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Mwah, als er iemand mee rijdt die weet over hoe en wat in Afrika zal dat wel loslopen.
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
? Afrika is aardig veilig, mits je maar weet wat do's en don'ts zijn.
|
|||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ik heb een hekel aan dit soort clowns.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
De AWB probeert gewoon keihard te provoceren en doet alles om de (zwarte) regering in een nadelig daglicht te stellen. Ook hier maken ze van een mug een olifant (1 moord is geen oorlog), het word er echt niet onveiliger door hoor.
Als je gewoon weet in welke wijken je wel en niet moet komen, maak je echt niet veel meer kans om beroofd/vermoord ofzo te worden. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is wel echt een fantastische trip hoor, heb er zelf ook nog in een dronken bui met twee vrienden over zitten mijmeren om dit te doen.
Lekker door Afrika crossen met een wortel op je hoofd, dat zijn ervaringen die je je hele leven met je meeneemt.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
geniaal
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Nederland de geksteee
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
zwetserd
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leuk
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
![]() |
||
De Oranje karavaan 5-6km naar Durban
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|