![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
| Bekijk resultaten enquête: Ik ga voor: | |||
| Studio Sportzomer. |
|
27 | 25,47% |
| VI Oranje |
|
72 | 67,92% |
| Geen van beiden. |
|
7 | 6,60% |
| Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Z
|
Ik vind vooral dat vd Gijp zo'n beetje het meeste kijk op het hele voetbal heeft, alleen wordt dat een beetje overschaduwd door zijn joligheid. Hij komt met duidelijke en goede argumenten en heeft vaak achteraf gewoon gelijk.
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Sportzomer
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Redactie
|
Gijp kent alleen geen spelers. hij is echt een zeef op dat gebied
Verder kijk ik nooit SSZ want dan erger ik me te veel. niet alleen aan jack maar ook alle suffer repo's en overige filmpjes. en the big5 trek ik ook niet |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Je bedoelt de Big Five uit het WK journaal om 19.00 uur 's avonds?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Dus jij moet hier niet keihard om lachen zoals Sjek? |
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ik vind VI Oranje heerlijk om naar te kijken. Lekker dom ouwehoeren over voetbal.
Vind bij SSZ alleen de korte docu's over Zuid Afrika interessant. Jack vind ik al jaren dood en doodsaai. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
Verder vind ik juist het oude jongens krentebrood met SSZ. Een Youp van 't Hek die er zit, een Aad de Mos, een Leo Beenhakker, een Erben Wennemars; ook genoeg BN'ers die echt nietszeggend zijn om naar ZA over te laten vliegen als gast. Voetbal-gerelateerde mensen, prima - maar het interesseert me echt geen hol dat Advocaat, Beenhakker en van 't Hek 's ochtends naar een safari-park zijn gegaan. Oh oh, wat journalistiek . Net zo nietszeggend of niets toevoegend als 'de Duif' van VI.Wat eerder al gezegd werd; SSZ neemt zichzelf te veel serieus en wil oh zo journalistiek zijn, terwijl VI gewoon echt lekker lullen is zoals gebeuren bij elk vriendenteam. Lekker zwart/wit, lekker overdrijven, verhalen uit de oude doos, allerlei nietszeggende berichten doornemen. Prima toch. |
||
|
|
|
|
|
#158 | |
.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Redactie
|
die items bij ssz worden verzonnen door ouwe mannen van ergens in de 50 zijn en die al 30 jaar bij de publieke omroep werken denk ik. 'dan op plaats 3, de neushoorn'
dat item met die luchtpost in vio is wel weer melig, al die gasten die met die duif lopen te kloten. of iwan met zijn oneliners van 5 minuten.
|
|
|
|
|
|
#160 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#161 | |
.
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Ik zei het al eerder: ik heb het idee dat SSZ ook een beetje het VI Oranje publiek wil aanspreken net zoals Het Journaal ook televisie voor het Hart van Nederland publiek wilt maken.
Jammer. Nu is het net slappe thee. Maar liever slappe thee dan ranzig bier. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nee, want het gaat om de vergelijking tussen SSZ en VIOranje. Niet over een WK Journaal bij de een en een praatprogramma bij de ander.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ok. Zal ik nog vragen waarom niet?
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Lollyslager in tha house
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
Ik snap waarom ze voor deze formule gekozen hebben, het is immers succesvol. Ik hoop wel dat ze straks als het reguliere programma begint, ze weer een beetje hunzelf zullen zijn, in plaats van theatermannetjes die een publiek willen vermaken. |
||
|
|
|
|
|
#169 |
|
Plus dat ik vind dat Derksen daar zijn blad ongegeneerd zit te verkopen. Zijn goed recht, daar niet van, lees het nog altijd met plezier, maar dan kijk ik liever naar de dag van Oranje bijvoorbeeld bij SSZ. Zeker als ik het WK journaal gemist heb.
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
VI Oranje is er vanaf vandaag alleen nog in de late editie. Waarschijnlijk zijn ze er zelf ook achter gekomen dat het op een gegeven moment veel van hetzelfde werd.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Dat vind ik dan overigens wel weer een nadeel van SSZ; een aantal filmpjes uit het WK Journaal herhalen ze bij SSZ.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Vi Oranje kijk ik echt als puur vermaak. Door Derksen moet je heen prikken, hij probeert alleen maar de oranje hype zover mogelijk op te schroeven zodat hij meer blaadjes verkoopt. Als je dat door hebt is het erg vermakelijke TV om te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Het had van mij echt niet gehoeven, maar nu is er natuurlijk nog weinig gespreksstof over.
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
En ik dus een voordeel, omdat ik niet altijd het WK journaal heb kunnen zien.
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
||
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Redactie
|
als je geluk hebt komt het vuvuzela filmpje ook nog langs! |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Vandaag zat Frits Barend in de Volkskrant zich af te vragen waarom SSZ zo nodig op locatie aanwezig moet zijn.... een klacht die je wel vaker hoort, ook op dit forum...
Maar uit de mond van commerciële pooier Frits Barend toch wel erg ongeloofwaardig: bij de de vorige toernooien bleef zijn programma tot het eind ter plekke aanwezig, de NOS bleef en blijft totdat Oranje wordt uitgeschakeld. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
Villa BVD zat ook altijd op locatie omdat dat geen toegevoegde waarde had neem ik aan? __________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
Ik ben het met je eens dat het een beetje hypocriet is, maar de vergelijking die jij trekt loopt ietwat scheef __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#180 | |
. Ik weet het nog want dat begreep ik toen ook niet helemaal Maar goed, ook toen moest Barend en RTL natuurlijk haar programma verkopen via de media.
|
||
|
|
|
|
|
#181 | |
Niet mee eens. Dan heb je dus gasten die verslag kunnen doen vanuit de beleving van het evenement zelf, en dat heeft i.m.o wel degelijk toegevoegde waarde, zeker omdat ze er met enige regelmaat reportages aan koppelen die even wat verder kijken dan het voetbal alleen, zoals het de NOS betaamd wat mij betreft. __________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
||
|
|
|
|
|
#182 |
|
Alweer een discussie over het feit dat ze in Z.A. zitten? We zitten in de finale, en de NOS moet het maar vanuit de studio in Hilversum doen? Even Bert bellen na de overwinning, en als we geluk hebben kunnen we nog wat beelden van de duitsers kopen van een interview met Van der Vaart ..
O_O __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
![]() |
||
Studio Sportzomer of VI Oranje: Ga jij voor Jack en z'n jongens of slap geouwehoer van Derksen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|