|
|
#1 |
|
Hier in Engeland is James Corden een geniale actie begonnen..
Back the Beard ![]() DON’T SHAVE WHILST ENGLAND ARE IN THE WORLD CUP – BACK THE BEARD! To show your support of the England team, we're asking the nation to not shave while we're still in the tournament and Back The Beard. Click on the links below to show your support! Meer info op The Official home of Back The Beard on James Corden's World Cup Live - ITV Entertainment Ik deed dit al voor het Nederlands elftal omdat ik een ''ginger'' beard krijg Andere geïnteresseerd om dit in Nederland te doen ? ![]() Kun je zelf geen baard groeien kun je de baard downloaden....
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heb bijna nooit een glad geschoren gezicht, maar een dikke baard gaat me te ver.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Doen ze elk jaar al bij de NHL playoffs.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hadden we trouwens een paar jaar geleden niet zoiets met een snor?
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
dacht dat het vaan een paar jaar geleden was..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Toen was er ook zo iets van Caz! Ook tegen kanker dacht ik.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
||
Back the Beard
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|