|
|
#1 |
|
VERDER?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ach boeiend, volgende wedstrijd gaat Spanje kont schoppen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wel leuk dat het spannend kan blijven
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Schitterende overwinning van de Zwitsers.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lol
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eindelijk een verrassing!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
WHAHAHA lkkr hoor
ik ga stuk Switserland heeft een grote kans om 1ste te worden in de poule dan krijgen we al een mooie 8ste finale.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die goal is echt zo fout. Keeperfout, hands in de 16, toch nog de goal.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spanje wil het te mooi doen maar heeft geen body. Veel te veel proberen te tikken terwijl sommige stappen ook overgeslagen kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Xavi was echt matig vandaag vond ik, maar dat lag vooral aan baas Inler die als een vervelende wesp de hele tijd om hem heen hing. Iniesta en Silva vond ik ook niet geweldig. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zie nu pas de goal. Wat stom ingekomen van Iker!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi hoor!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Casillas bij die tegengoal, wat een debiel.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zwitserland, top prestatie, hulde!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dan vliegt jouw Brazilië er zo snel uit. Ben je daar wel blij mee?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Geweldig, nu is het wel jammer dat Spanje zo'n makkelijke poule heeft
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat is Casillas slecht dit jaar zeg, ongelovelijk.
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een verassing zeg ....
Ik denk alsnog dat Spanje wel doorkomt , maar ze kunnen zich geen misstap meer verooroven en het wordt wel spannend ! Mmmm, ik hoor net dat de andere 2 in de poule Chili en Honduras zijn ..... Spanje is wel door denk ik . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Wat een beest, die Grichting
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kufo
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kufo is altijd rustig aan de bal
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ga je mond spoelen knuppel
![]() Hij is minder goed dan de jaren ervoor, maar slecht absoluut niet. Nog altijd verreweg de beste doelman ter wereld. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Iker is altijd een held
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Casillas
. Wat een knuppel is het ook.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Spanje had best goed veldspel , maar wel tot de 16. Ze wouden zoveel moeilijk doen rond de 16, allemaal moeilijke steekpassjes in plaats van een tikkie breed en het spel verleggen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Beetje dit idee kreeg ik .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De keeper afkraken terwijl het gewoon keihard de falende defensie was die de tegengoal inleidde.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een verrassing. Degene die dit in een poultje had voorspeld!
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij heeft gewoon soms van die fratsen waardoor je belangrijke wedstrijden verliest, en je geen kampioen wordt en ook geen CL wint.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wel meer ongelofelijk domme fouten gemaakt dit seizoen hoor. Ik vind het persoonlijk maar een dwaas. Zeker niet de beste ter wereld.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
De komende twee wedstrijden worden gewoon zes punten. Geen twijfel.
Respect voor Zwitserland though. Grote verschil met Korea is dat ze werkelijk continue 4/5 man mee stuurden op de counter, wat een energie. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
De enige echte domme actie die hij maakte die puntverlies opleverde was Milan-thuis. Verder heeft hij enkele vreemde moves gemaakt dit seizoen, toegegeven. Maar nog altijd vele malen minder dan een VÃ*ctor Valdés bijvoorbeeld. Ik snap werkelijk niet dat mensen net doen of deze tegengoal vandaag ook zijn fout is
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Prachtig ....... Hahahaha, Het kan niet op voor Twente : Tiote speelde ook al heel goed en een volwaardig international . Hetzelfde als Elia en Willkshire en Collina .
Nu Boscker nog in het doel .... Duiken !!!!!!!!!!!!! __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Iker zag er inderdaad niet lekker uit. Reina op doel please.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Goeie PI.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Wat zou het mooi zijn als Spanje Brazilië zou treffen in de volgende ronde. Dan al de wedstrijd tussen de twee topfavorieten.
|
|
|
|
![]() |
||
Spanje - Zwitserland #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|