![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Scheidsrechter: Referee: Viktor Kassai (Hungary), assistants: Gabor Eros (Hungary) and Tibor Vamos (Hungary), fourth official: Subkhiddin Mohd Salleh (Malaysia) Stadium: Ellis Park City: Johannesburg Gross Capacity: 60000 Te zien bij: NOS, SPORZA, ITV, ARD of ZDF.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jong
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jammer hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die spits was wel erg slecht hoor, van Noord Korea. Al was Luis Fabiano ook zwak.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Jammer dat het niet nog 2-2 is geworden. Wel een knappe prestatie van de Noord-Koreanen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik hoop voor ze dat de Grote Leider tevreden is met dit resultaat.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Waarom huilt Jong Tae-Se
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vond Brazilie zwak spelen buiten Robinho om , die was als enige echt goed . Die eerste goal was een lucky goal : Ik geloof er niets van dat die dat wou , maar omdat dat een Braziliaan is , is het bedoeld . Geloof er niets van .
Een werelpass van Robinho bij die tweede goal . Ik vind dat Brazilie meer een counterploeg is , maar dat zullen we wel zien , Bij de omschakeling zijn ze echt super sterk en dus voor mij blijven ze favoriet . ze kunnen alleen uitgeschakeld worden door een verdedigende ploeg . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
In Noord Korea hebben ze idd. met 1-0 gewonnen .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jammer dat die 2-1 veel te laat viel. Net op het moment dat ik lichtelijk voor Noord Korea wordt, knalt die Maicon een bal erin.
Wel weer jammer dat de commentator daarna een schone broek moest aantrekken.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ik maak me daar kwaad om , want dit was echt slecht wat Brazilie liet zien en toch hoor ik die overtrokken geilheid ! __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een wedstrijd
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#18 |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Terwijl die goal van Korea DPR ook wel een OH OOOOH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA waard was, want dat was gewoon een mooie actie van die linksback, maar nee, dan gaat Julio Cesar wel erg snel naar de grond hoor. ![]() Tel daarbij mijn antipathie voor ploegen die al genoeg gewonnen hebben en tadaaaaa, ergernis.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prosac, nu moet je Messi niet gaan vergelijken met die prutsers hoor.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Inderdaad, hoe sneller die Brazilianen weer op het vliegtuig naar huis zitten hoe beter.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Jong kost me 80 euro met die gemiste kans! Maar ik blijf je fan hoor Tae-Se
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Ook voorgaande toernooien werd er werkelijk zoooooooo overdreven commentaar gegeven dat ik bijna moest kotsen en ook deze wedstrijd : Het is Brazilie en die kunnen kiezen uit 200 miljoen mensen en daar mag je best wat van verwachten, maar alleen Robinho was goed en de rest was een Europees elftal met 0,0 Sambalvoetbal , maar als er een schaar komt ................................ Pas op , want het sperma vliegt je om de oren ! Ik word daar echt misselijk van en heb een besluit genomen . Bij wedstrijden van Brazilie ga ik niet naar een Nederlandse zender kijken , want ik ben het helemaal zat . Of Sporza , of BBC , of Duitsland : Daar doen ze tenminste normaal . Dank je wel man ..... Voel me al beter ... Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoevaak stond Fabiano buitenspel deze wedstrijd
![]() Volgens mij heeft ie weinig anders gedaan... |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Brazilië stond 3x buitenspel en Fabiano was 2x de schuldige
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fabiano was goed onder controle gehouden door de DPR Koreanen, hij was ook zichtbaar geirriteerd.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Na de goal van Maicon heb ik overgeschakeld naar de ZDF. Precies om de redenen die Tjekkie en Prosac noemen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
NOS presentatoren hebben inderdaad de neiging te overdrijven bij landen als Brazilië. Hoewel het hier soms wat overdreven wordt is dat bij vlagen idd irritant.
__________________ If I make it through this year, I think I'm gonna put this bottle down |
|
|
|
|
|
|
#31 |
!Korea DPR! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
4 jaar geleden zouden we ook even wat samba voetbal te zien krijgen, maar toen stonden de Brazilie geilers toch goed voor lul achteraf.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
![]() |