![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Insert Banner
![]() ![]() ![]() Scheidsrechter: Jerome Damon (South Africa) Stadium: Royal Bafokeng Stadium City: Rustenburg Gross Capacity: 38646 Te zien bij: NOS, SPORZA, BBC of ITV, ARD of ZDF. Laatst gewijzigd door Nico; 15-06-10 om 10:52 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Come on All Whites!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slovensko
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nou eens kijken wat dit gaat opleveren.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hell yeah.
Hopelijk kunnen ze dit toernooi eens een puntje meepakken.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Toch maar leren tijdens deze wedstrijd.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik voel nog verrassend weinig spanning.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slovensko do toho! Of zoals ze in Trnava zeggen: Do teho!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spannend
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kan niet kijken
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit is toch wel de topper van vandaag!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
klaar zit.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dit moet Slowakije toch wel winnen lijkt me
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lijkt mij ook, maar ik verwacht geen hoge score.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Topduel
. Ik laat me graag verrassen .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik moest ontzettend lachen doen ik de titel zag en bedenker verdiend een pluim ....
Mijn God ..... Nieuw Zeeland - Slowakije . Ach , ik verheug me op elk pot . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb een 1-1 ingevuld in de poule zie ik.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Net op tijd is het forum terug
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
gelukkig wel ja!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
0-1 Slowakije!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dione: "Laten we even kijken naar een filmpje over Nieuw-Zeeland als voetballand."
Er startte alleen geen filmpje. Vast geen toeval. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kom maar op met dat Samba voetbal !
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw-Zeeland
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dione kent Vanuatu niet!
![]() Heeft zeker nog nooit op sporcle.com gezeten. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stoch niet in de basis
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Stoch niet in de basis? Wtf.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ah, hij is geblesseerd.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Geblesseerd, die Stoch.
Het zoontje van de bondscoach ftw.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
godsamme
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw-Zeeland vergelijken met campingelftal 't Haasje.
.Grappenmaker, die Fons. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Van de 22 voetballers ken ik er hoogstens vijf.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Potver : we mogen best trots zijn op onze FC Twente hoor : Elia , Stoch , Willkshire en Collina, Braafheid , Boscker : Allemaal oud Twente spelers ( 1 tje niet .. Die zit er nog : ) .
Dat gaat erop lijken ... Ok, ik ga die wedstrijd bekijken . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mijn stelling blijft , ondanks zijn blessure ....
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Morgen Kufo nog. Misschien dan.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dit gaat weer genieten worden.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
"Bokafeng" noemt ie dat stadion.
Kom op man, als commentator weet je inmiddels toch wel hoe je Bafokeng uitspreekt.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dat klopt.
Speelde in 2009 nog voor San José, in 2010 nog geen clubduel gespeeld. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die gast speelt geloof ik al een jaar geen competitievoetbal meer.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Uitverkocht stadion weer.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb geen idee, daarom vroeg ik het
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ben benieuwd.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik denk niet dat mijn baas het goed vind dat ik deze wedstrijd ga kijken
. Houden jullie me op de hoogte van deze topper?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook de stream onder het werken maar even aangezet
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Veel kale koppies bij Slowakije
|
|
|
|
![]() |
||
[Groep F - 15/6 - 13.30]Nieuw Zeeland - Slowakije: Kraker van jewelste
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|