![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
AAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik neem nog wel een biertje.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goed idee, ik pak ook nog wat pils. Straks ff ergens een mcdonalds opzoeken voor een lekkere lunch.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb nog geen last van zenuwen, dat komt meestal pas bij de KO-wedstrijden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#5 |
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
geen zenuwen maar het mag van mij nu toch wel gaan beginnen grrrrr
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geen zenuwen, ga wel kapot van het wachten
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Maar nu serieus. Nederlanders zijn veel te veel op hun hoede. Het is Denemarken maar
. Hun vedette speelt bij fucking Feyenoord . De enige personen waar je bang voor moet zijn, zijn Olsen en Bendtner. Als Nederland op stoom raakt zie ik het wel 5-0 worden
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
En als Nederland niet op stoom raakt ook wel 0-0, of 0-1.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Spannnnnnend!
En natuurlijk moeten ze winnen, want dan hebben we meer kans op meer wedstrijden met Nederland. :3 |
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nu ben ik trouwens wel steeds nerveuzer aan het worden
.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Daar heb je gelijk in, maar toch, komt ook omdat ik in dit soort gevallen alles door een zwarte bril ga bekijken naarmate het langer duurt.
|
|
|
|
![]() |
||
[Zenuwen] Reageer je hier af
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|