![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Scheidsrechter: Carlos Simon (Brazil), assistants: Altemir Hausmann (Brazil) and Roberto Braatz (Brazil), fourth official: Eddy Maillet (Seychelles) Stadium: Royal Bafokeng Stadium City: Rustenburg Gross Capacity: 42k Te zien bij: NOS, SPORZA, BBC of ITV, ARD of ZDF. Met dank aan Ray voor de banner ![]() Leuk duel voor zaterdagavond. Zal het moederland winnen of zullen de kolonisten toch het zege pakken? ![]() ![]()
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
O, ik praat poep, heb het al
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
O haha ik bedoelde eigenlijk de blunder van Green, maar had deze nog niet gezien
413 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
...laat maar
jezus, je kan wel merken dat het nog vroeg __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ledley King mist de tweede wedstrijd van Engeland met een lichte blessure.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zie ook liever Carragher of Dawson.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Volgens mij is het dit keer zijn voet, voor de verandering
Het klinkt allemaal niet al te serieus, maar ik ben bang dat deze man zichzelf op termijn invalide voetbalt.Je neemt een risico door hem mee te nemen, maar ik snap wel dat Capello het toch gedaan heeft. Met name als je Carragher dan in ziet vallen gisteren. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|