|
|
#1 |
|
Vandaag hebben we het weer mogen aanschouwen
![]() De ![]() Blinkt uit in rare fratsen en doet maar wat. ![]() Na Seaman, Carson en Robinson weer een nieuwe kippenvanger .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
James kan er ook wat van!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Whehehe
. Lekker moment bij die goal...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een faler!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zo heel moeilijk is het niet, hij gaat in de goede houding zitten maar niet in de baan van het schot. Als je hem dan niet hebt is het altijd een goal.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Die wordt afgemaakt in de pers morgen en als Capello niet al één wissel had gebruikt zou ik hem ook gewoon meteen al wisselen nu.
Kan mooi naast Robinson en Carson in de prullenmand
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoe krijgen ze het in Engeland keer op keer voor elkaar?
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Credits naar Ray. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
"Green gets the red light"
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Top keeper
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() De Held bij Hoge Ballen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik verheug me al op de krantekoppen van de Britse tabloids.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Al die blunders nu op een rijtje.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Daar is de eerste al.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
BBC: "England held by US after Green howler"
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat een fucking clown
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kutmoffen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
tvp voor de koppen
__________________ Extra medication for ALL! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zelf ook geen beste goalies er staan momenteel. Dus hopelijk lachen ze te vroeg. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die moet het ook nog bewijzen in die Mannschaf.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Doet de laatste tijd iets te veel van dit (:40 en 3:10):
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ach ja, vergeleken met dit valt de blunder van Green nog mee:
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
![]() Wheheh __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat valt toch wel mee? Adler is een uitstekende keeper, maar die is momenteel geblesseerd, maar ook Neuer en Wiese zijn van een hoger niveau dan de keepers van Engeland.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Guest
|
Ja Green heeft een Reputatie dat hij wel eens blundert gisteren koste het hem zijn kop en de drie punten voor Engeland.
want de volgende wedstrijd staat James gewoon weer in het doel, maarja Cappello heeft ook niet echt vertrouwen in hem uitgesproken want als je toch pas twee uur van te voren bepaald wie je eerste doelman wordt, dan heb je niet echt vertrouwen in je zaak en in je keeper. |
|
|
|
#37 |
|
Waarom staat Hart niet op de goal? Die had een van de beste seizoenen..
![]() Lijkt wel alsof ie Down heeft .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Green is natuurlijk ook niet echt een ervaren keeper op internationaal terrein.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Ik snap het ook niet hoor, ik had Hart erin gezet, geen twijfel mogelijk, maar je zag het al aankomen omdat hij in de aanloop naar het WK ook niet veel mocht keepen van Capello. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik had persoonlijk ook voor Hart gekozen, in ieder geval Green als laatste. Met James in de goal heb je nog 'n behoorlijk imposante verschijning. Iets meer persoonlijkheid dan Green in ieder geval.
Maar goed, wij heten geen Capello. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
Of misschien vind Capello Green zelfs wel gewoon beter. Het lijkt mij heel sterk, Green heeft gewoon vaker van dit soort blunders, maar het zou kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Toch vind ik hem beduidend beter dan de keepers in de Engelse selectie.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
![]() De keepers van Engeland zijn goed, maar stijgen nooit boven zichzelf uit, juist vanwege de onmetelijke druk die op ze wordt gelegd, eigenlijk al vanaf het moment dat ze als talent opgemerkt worden. (Carson, Foster, Hart) __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat een faler zeg.
__________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
James is volgens mij niet helemaal fit, het was een keuze tussen de 2e en 3e keeper Green en Hart.
Als volgende wedstrijd James op doel staat is dat amper gezichtsverlies voor Green. Echter als Capello voor Hart kiest, dan weet Green hoe laat het is. |
|
|
|
|
![]() |
||
De Engelse doelwachter.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|