![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Scheidsrechter: Michael HESTER (NZL) Stadium: Port Elizabeth City: Nelson Mandelay Bay Gross Capacity: 46,082 Te zien bij: NOS, SPORZA, ITV, ARD. Zo op het oog een wedstrijd waar ik niet direct voor ga zitten. Is iedereen nu voor Griekenland of heeft er iemand nog een zwak voor Zuid-Korea met oa Park? Met dank aan Ray voor de banner - http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Wedstrijd-Banners __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuke conclusie, 2-0 verliezen dus heb je er niets te zoeken. En wat nou als er van Nigeria wordt gewonnen?
Hebben die dan ook niets op een WK te zoeken? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Kapitein kon beter gewoon op zijn schip gaan varen trouwens, wat een drama.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
![]() |
||
[Groep B - 12/6 -13:30] Zuid-Korea - Griekenland #3 Napraten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|