![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Post hier alles wat te maken heeft met de kijkcijfers van de programma's rondom het WK.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Benieuwd naar de kijkcijfers van VI tegenover Studio Sportzomer.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Studio Sportzomer: 1.175.000
VI Oranje avond: 297.000 __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kijkcijfers van VI donderdag:
17.50: 132.000 22:20: 229.000 En vrijdag: 17:50: 154.000 22:20: 297.000 Studio Sportzomer: Donderdag: 878.000 Vrijdag: 1.175.000 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat zijn grote verschillen zeg. Had ik niet verwacht.
Engeland-USA gisteren drie miljoen kijkers.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
SS Zomer heeft natuurlijk gewoon een jarenlange reputatie, dat begrijp ik echt wel. Ik kijk zelf ook veel liever daarnaar dan naar dat overdreven gedoe bij VI.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volgens mij ben je daarmee wel een van de enigen hier op t forum
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Derksen komt mn strot uit, Vd Gijp zit daar een beetje de gemaakte clown uit te hangen en gister zat daar Prem nog eens bij. Nou, dat is echt niet aan mij besteed zo .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik kijk op basis van de gasten en verwachtingen, gisteren heb ik niet gekeken naar VI omdat Prem
er zat. Misschien dat ik vanavond wel weer kijk.NOS heeft natuurlijk wel gewoon het voordeel van de hangende kijkers na de wedstrijd, veel mensen laten die TV dan gewoon staan .
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik kijk ook altijd sportzomer, en dan kijk ik VI terug.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nee, Prem was zeker geen succes, dat ben ik met je eens. Maar ik vind het verfrissend om eens een ander avondprogramma te zien tijdens het WK. Als de Tour begint schakel ik weer over naar SSZ.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Verfrissend? Het is gewoon de reguliere VI, maar dan vanuit het Kurhaus (God mag weten waarom, maar goed). Sportzomer heeft voor mij gewoon waarde tijdens een groot toernooi. Heerlijk. En daar kan dat 'gezellige' geneuzel van VI niet tegenop. Ze hadden beter een Villa BVD format kunnen kiezen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VI Oranje middag: 156.000
VI Oranje avond: 343.000 StudioSportzomer: 1.235.000 Korea - Griekenland: 1.079.000 Argentina - Nigeria: 1.693.000 Engeland - USA: 3.043.000 Dit waren de cijfers van gisteren. __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Dat zijn veel kijkers voor Z-Korea-Griekenland. Dan ben ik vast niet de enige die spijt heeft een groot deel van die wedstrijd te hebben gezien. ![]() Doe mij btw ook maar liever Studio Sportzomer dan VI. __________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
.Gister zat ik ff VI te kijken, toen hoorde ik Derksen een pleidooi houden om de Nederlandse cultuur te bewaken. Dat we trots moeten zijn op systeem, op aanvallend voetbal. Terwijl ik legio verhalen van hem heb gelezen dat ie dat helemaal niets vind. Doe me dan maar sfeerverhalen ja .
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
En het WK journaal nog met 1.102.000 kijkers.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Genee werkt ook voor BNR (net als Prem trouwens) en BNR heeft voor haar adverteerders WK paketten gemaakt met overnachting, BBQ, WK quiz etc. in het Kurhaus. Op die lokatie kan hij dus zowel voor VI als BNR prima uit de voeten.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
benieuwd naar de kijkcijfers van vanmiddag
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
7 miljoen zo iets?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
geen idee. wat is de meest bekeken wedstrijd eigenlijk?
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kijkcijfers gisteren:
Duitsland -Australie 3.613.000 Servie- Ghana 1.873.000 WK Journaal 1.540.000 Algerije- Slovenie 1.506.000 Studio Sportzomer 1.487.000 Vi Oranje 298.000 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zo ver ik kan vinden Nederland-Brazilie WK 1998 met 11,7 miljoen. Of ze zouden er het afgelopen WK nog overheen gegaan moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nee klopt wel.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Maar VI Oranje is gewoon een kutprogramma. Gaat nergens over. Jack van Gelder is slechts marginaal minder slecht maar toch |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik sluit me hier bij aan. Ben een liefhebber van VI, maar tijdens het WK zit ik niet zo op die poppenkast te wachten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
leuk topic, even kijken hoe het vanmiddag zal zijn. Zitten de livestream kijkers ook bij de statistieken in?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Denk het niet. Maar dat moet niet zo heel moeilijk te meten zijn.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nederland - Denenmarken 4.488.000
Italië - Paraguay 3.078.000 Japan - Kameroen 2.168.000 Studio Sportzomer 1.413.000 WK Journaal NOS 1.381.000 Vi Oranje middag 175.000 VI Oranje avond 366.000 De cijfers van Oranje - Denen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Gezien de manier van kijkcijfers meten, zijn mensen op werk veelal niet meegeteld. __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Die cijfers van VI blijven toch flink achter
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
900.000 mensen keken via de NOS-stream
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat is wel een stukje hoger in het echt ja.
Overigens kijk ik ook geen VI. Als wekelijks programma vind ik het nog wel eens leuk, maar dagelijks hoeft van mij niet. De mening van Derksen interesseert me niet zo veel. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dacht dat de capaciteit max 200.000 was?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
het aantal verbindingen geeft nog niet aan hoeveel mensen er kijken
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Is ook zo, maar dat valt ook niet te meten lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Ik zat gisteren toevallig twee keer te kijken, maar ik hoorde Gijp 's avonds een paar keer precies hetzelfde zeggen als wat hij 's middags zei. __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Ik post alleen nauwelijks in de SV topics (tijdens het seizoen) omdat users (jij vaak voorop) daar alleen maar lopen te kankeren over hoe slecht het wel niet is, dat Waterreus vervelend is, dat Jack de hele tijd "jongens" zegt en dat nog eens aangevuld met een hoop . smilies.VI Oranje en SSZ kan ik helaas niet zien hier, maar weet zeker dat voor SSZ ook geldt dat ze betere gasten hebben en inhoudelijk meer te bieden hebben. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
De cijfers zijn wsl evenredig aan de kwaliteit,
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 | |
Ik vind het vooral vaak te druk aan tafel bij SV, met vaak dezelfde bandjes die worden afgespeeld. Jack met zn Ajax gekeuvel, Hugo met zn Sparta, aangevuld met een te grote dosis FC Twente. Nee, niet mijn ding.Plus dat ik vind dat de onderwerpen veel te lang doorlopen, soms wordt er wel 20 minuten gepraat over 1 onderwerp. Ik zie persoonlijk liever dat de onderwerpen elkaar sneller afwisselen, zoals in VI. Maar goed, daarbij, ieder zn meug hoor
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Normaal wil ik VI niet missen. Nu is het gewoon te veel van het goede.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Brazilie - Noord- Korea 3.110.000
Ivoorkust - Portugal 1.460.000 Studio Sportzomer 1.398.000 WK Journaal 1.226.000 Nieuw Zeeland - Slowakije 630.000 VI Oranje avond 433.000 VI Oranje middag 127.000 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Kortzichtig - het heeft namelijk meer te maken met gemakzucht (sluit aan op de laatste wedstrijd), geen commerciele tv (RTL7 is flink wat zenders zappen), en de informatie voorziening rondom Oranje. Dat zegt verder niets over de kwaliteit van de gasten of inhoud van de gasten. Maar goed, deze discussie past wellicht meer in http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...c-zdf-ard.html |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
VI Oranje gisteravond toch aardig gescoord. Marktaandeel van 8%.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
De kijkcijfers van Studio Sportzomer en VI Oranje... wat is de wereld toch soms oneerlijk. Zou precies omgekeerd moeten zijn.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
![]() |
||
Het grote kijkcijfer topic # 1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|