![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Scheidsrechter: Yuichi Nishimura (Japan) Stadium: Green Point City: Kaapstad Gross Capacity: 66,005 Te zien bij: NOS, SPORZA, BBC. De tweede wedstrijd van het WK wordt vrijdag gespeeld om 20:00 in het Green Point Stadium. Wat is jouw verwachting? Met dank aan Ray voor de banner - http://www.vblforum.nl/Thread-WK-Wedstrijd-Banners __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Suarez eruit
!
__________________ An interviewer to Christian Vieri: "Do you know Fenerbahçe in Turkey ? " Vieri: "No, is he playing for Galatasaray ?" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Suarez
![]() Abreu supersub erin. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Suárez z'n standaard wissel rond de 70e minuut.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Werd tijd ook.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik wist niet dat Jezus bij Uruguay voetbalde.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Henry
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Loco Abreu!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Suarez dus niet kunnen imponeren.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Anonymous/Prizzle
|
pauper schot
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Alweer een mislukt schot van Gourcuff.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Suarez blijft lekker bij Ajax komend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
waarom doet die knop van ga terug naar index het niet :n
Suarez eruit. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Malouda er in
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Malouda erin voor Gourcuff.
|
|
|
|
|
|
#18 |
Hmm, naja. Deze wedstrijd heeft hij ook niet veel kunnen doen, nee.
__________________ An interviewer to Christian Vieri: "Do you know Fenerbahçe in Turkey ? " Vieri: "No, is he playing for Galatasaray ?" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Uit Poule A komt dit jaar duidelijk geen wereldkampioen.
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sinds Lodeiro erin staat is het wel wat gevaarlijker, tenminste iemand die aansluit vanuit het middenveld.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Anonymous/Prizzle
|
is dat een serieuze vraag
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zou wel zuur zijn als frankrijk nog scoort.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Suarez slecht, Ajax kampioen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Daar had ik deze 2 wedstrijden niet voor hoeven te zien omdat te voorspellen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Suarez -10 miljoen na vandaag.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sir Alex;
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waarschijnlijk niet nee, hoewel Frankrijk het vorige WK ook kut begon en het scheelde uiteindelijk maar een haartje.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Anonymous/Prizzle
|
een handsgoal van titi
|
|
|
|
|
#31 |
|
Weet je nog hoe Frankrijk speelde in de groepsfase van het vorige WK
Maar komen wel in de finale.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Palmboom
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Anonymous/Prizzle
|
nee vertel
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat een opportunistisch voetbal van Uruguay... Aannemen, dribbelen en maar kijken hoever je komt.
![]() Wel goede verdedigers hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit blijft gewoon 0-0
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat je daar niet blij om bent nu blijft hij zeker nog een jaartje bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Iemand een pot bier?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Uruguay is verdedigend trouwens wel prima, Ribery komt er bijv bijna niet langs.
Jammer dat ze creativiteit missen. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Anonymous/Prizzle
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Uruguay speelt precies zoals altijd, waarschijnlijk kunnen ze niet beter. Kwalificatie was net zo rommelig.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Henry scoor eens. Maakt niet uit hoe
. Er moet leven in de wedstrijd komen ...
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Frankrijk verdient eigenlijk een voortijdige uitschakeling met dit laffe voetbal.
T'is dat mijn poule dan compleet naar de verneukeritus is. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Suarez na vandaag gratis op te halen bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Goede scheids trouwens
|
|
|
|
![]() |
||
[Groep A - 11/6 - 20:30] Uruguay - Frankrijk # 3 Saai!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|