|
|
#1 |
|
Onderneemt tenminste dingen die veel mensen niet zouden durven denk ik, ik zou ook niet graag met een camera etc die wijken ingaan maar het levert wel mooie dingen op
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vind het een verschrikkelijk irritante vent, wel iets minder verschrikkelijk dan Bertus. Maar toch...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik erger me persoonlijk altijd aan Joep met zijn rare toontje.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stuk beter als Maalderink, en levert ook over het algemeen mooi beelden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat het een vervelende vent is ben ik het wel mee eens maar daar doel ik nu niet op.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hij hoort en ziet zichzelf iets te graag, maar maakt in tegenstelling tot Maalderink leuke filmpjes en interviews.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Redactie
|
NOS Sport - De gekte rond VVV-ster Honda
die grap over die nieuwe spelers van VVV! toyota en suzuki!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vervelende bal met z'n aardappel in z'n strot. Hopelijk blijft ie bloedend achter in een steegje.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vind het echt een verschrikkelijke vent. En de reportages die ik tot nu toe gezien heb vind ik nog niet echt iets toevoegen. Maar misschien is m'n beeld wat gekleurd omdat ik hem echt niet uit kan staan.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Die wijken zal hij niet zonder enige vorm van beveiliging ingaan hoor. Er zijn vast wel mensen betaald om een oogje in het zeil te houden. Maar ik snap je punt wel.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat dus. echt vreselijke gast, maar nog net niet zo fokking irritant als Maalderink.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
||
Joep Schreuder
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|