![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Met de openingsceremonie in het Soccer City Stadion gaat het WK Voetbal in Zuid-Afrika vrijdag echt van start. Maar donderdag is het al feest in het Orlando Stadion, waar het openingsconcert plaatsvindt. Dit is tevens het grootste concert dat ooit in Afrika is gehouden. Veel internationale artiesten vliegen naar Zuid-Afrika om bij dit concert aanwezig te zijn. Onder hen Alicia Keys, Black Eyes Peas, John Legend en Shakira. Samen met vooraanstaande Afrikaanse artiesten treden zij op voor 30.000 toeschouwers. Ook veel internationale voetballegendes van vroeger maken hun opwachting. Het openingsconcert wordt uitgezonden op de Belgische zender Canvas. De NOS zendt het concert niet uit, maar toont waarschijnlijk beelden hiervan in het WK Journaal. Laatst gewijzigd door Bliksem; 11-06-10 om 10:39 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
openingsconcert
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tijdens Alicia Keys mogen de toeschouwers flink gaan vuvuzuela'en.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zal ze over New York gaan zingen?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oh.. ze waren al even bezig. Vanaf 8 uur.
Bij Sporza komen ze nu met een samenvatting van de eerste 1,5 uur
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Black Eyed Peas.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slecht geluid zeg.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is natuurlijk ook niet een echte openingsceremonie volgens mij?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee, die is direct voorafgaand aan de openingswedstrijd lijkt me. Maar toch, prima om in de sfeer te komen dit.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat lijkt me niet als ze aan het samenvatten zijn. Daar ga ik vanuit dan.
|
|
|
|
![]() |
||
[KETNET/Canvas, 21:35 uur] Openingsconcert WK 2010
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|