|
|
#1 |
|
Let op, dit is geen topic om te voorspellen hoe ver Nederland komt! Dit is een topic om te voorspelen op wat voor manier Nederland gaat verliezen in de achtste-, kwart-, halve of hele finale.
We zijn het er waarschijnlijk wel over eens dat de kans klein is dat de cup naar Nederland komt. Het is niet onmogelijk, maar de kans is nou eenmaal veel groter dat we ergens 't onderspit delven, net als in alle voorgaande edities. ![]() Ik denk dat de verdediging ons parten gaat spelen. die 0-1 van Hongarije sprak boekdelen, die 2-1 van Ghana al helemaal. Het is niet slecht, maar zeker niet goed (genoeg) achterin. Dat het voorin zo goed draait, is de reden dat iedereen zo vrolijk is momenteel, maar dat was in 2008 niet anders. Als we snel op achterstand komen, of zelfs op 0-2, dan slaat waarschijnlijk de frustratie toe. Zeker als de andere ploeg druk op Nederland zet, zoals Rusland ook deed. Nederland komt niet aan aanvallen toe en het is afgelopen. Ik zie eerlijk gezegd niet in wat er veranderd is sinds 2008, behalve dat de mentaliteit beter lijkt. Maar een echte kenner ben ik niet en jullie wel. Dus, brand los! Hoe gaat Nederland eraf?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
In een wedstrijd waarin we beter zijn en verdienen te winnen. Maar die bal wil er niet in, en aan de andere kant wel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Doordat de andere partij fel is en NL laat zich weer opnaaien a la Portugal
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sowieso tegen Portugal.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Kwart finale tegen Spanje/Brazilië
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Niet!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Op de counter, Van Bommel of De Jong haalt het einde van de wedstrijd niet.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Penals, he. Waarschijnlijk na 3 van ieder team is het al zo goed als klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
0-1 achter tegen Spanje (Torres), dan weer 1-1 (Robben), 1-2 (Villa), rode kaart Mathijsen, blessure Robben, Kuyt scoort 2-2, wordt onterecht afgekeurd, eerstvolgende aanval 1-3 (weer Villa). Einde toernooi!
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
door een arbitrale fout..
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
blunder van de steek
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
We worden van de mat geveegd door Brazilie of Spanje.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
We zijn de betere in een wedstrijd tegen Brazilië, maar vliegen er toch uit. Wie weet misschien wel pingels.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1-0 nederlaag tegen Brazilië, Portugal, Spanje of Engeland. Strafschoppen zou ook nog kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Persoonlijke fout(en) achterin.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Haha :p.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Maar misschien ook wel met 2-0, 2-1, 3-0, 3-2, 3-1, 4-0, 4-1, 4-2, 4-3, of een andere uitslga waarbij Nederland een keer minder scoort dan de tegenstander.
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
We gaan er niet af we worden de meest zakelijke sobere wereldkampioen ooit.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ah, elke wedstrijd 1 kans, 1 goal en winnen met 1-0 (of 0-1). Klinkt goed.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tegen Brazilië in een wedstrijd waar niks lukt.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tegen een tegenstander die zich ingraaft en er voor zorgt dat wij nauwelijks kansen creeren, afgekeurde goal, niet toegekende penalty en een hernieuwd trauma nadat de tegenstander wel onterecht scoort.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Standaardsituatie natuurlijk, we hebben weinig lengte in de ploeg. Daarna houdt de tegenstander het dicht.
Ik zie dat zelfs tegen Italie in de 8ste finale al gebeuren. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
We verliezen van Brazilië na verlenging. Reguliere eindstand is 1-1, maar de Brazilianen scoren vlak voor de 'verlengingsrust' de 2-1 (doelpuntje van een van de middenvelders). Daarna keihard pompen, maar door het gemis van een breekijzer komt er maar 1 halve kans uit.
Ohja, en we waren natuurlijk wel de bovenliggende partij
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Met een trofee waarop 'Wereldkampioen' staat.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
glansrijk.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kwartfinale met een nederlaag tegen Brazilië denk ik.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Halve finale tegen Brazilië door een eigen goal van Heitinga of Mathijssen, 10 min. voor tijd
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Knullig verlies in de 2e ronde tegen Slovenie
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat is volgens mij vrijwel onmogelijk, dat we pas in de halve tegen Brazilië moeten, of niet?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
-maar je hebt gelijk
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik denk trouwens zelf dat we er in de kwartfinale uitvliegen tegen Brazilië. Waarschijnlijk door een individuele actie van Robinho.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Idd, kwartfinale zal wel het eindstation zijn zoals elke 2-4 jaar
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een fantastische pot tegen Brazilië, waar alles in zit: afgekeurde doelpunten, rode kaarten, vlammende afstandschoten en heerlijk veldspel. Finalewaardig. Na afloop van het WK praat niemand over de kampioen, want deze wedstrijd is het hoogtepunt van het toernooi.
Of we worden gewoon kampioen, is veel waarschijnlijker
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Een wedstrijd waar we op 2-0 achter komen en we weer geruzie om vrije trappen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Laatste keer dat Nederland op voorsprong kwam in de knockout-fase is volgens mij ook alweer 10 jaar geleden.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Door Kuijt überhaupt op te stellen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik weet het al. Doordat er zó krampachtig wordt gelet op de toestand van onze mannen dat dit soort berichten de wereld in kunnen komen:
FOK.nl / Nieuws / Nederlands elftal mag niet meer twitteren / FOK!frontpage Ze mogen niet meer twitteren ![]() Want één van de spelers heeft iets gezegd ![]() En dat mag niet ![]() Dus valt iedereen erover ![]() Want iedereen weegt elk woord van elke international op een weegschaaltje ![]() Dit kun je niet volhouden, dit is gewoon geen doen. Het NL Elftal vliegt er af omdat ze zichzelf niet kunnen zijn, omdat elke scheet die ze laten in het nieuws komt. Inclusief vijftien critici over volume, lengte en penetratie van de scheet. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
3-0 verlies in de 3e groepswedstrijd.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nadat ze die eerste 2 al hebben gewonnen?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zelfs dat kan. Helemaal als je die derde met 3-0 verliest.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kans acht ik niet groot, en gelukkig heeft Oranje altijd nog de groepsfase overleefd.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Oranje zal er wel weer uitvliegen, na weer een onterecht niet verkregen pingel.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|