Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 06-06-10, 22:57   #1
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Zwaar kut natuurlijk dat Robben geblesseerd is geraakt en de eerste wedstrijden lijkt te gaan missen, maar wiens blessure zou de grootste aderlating voor het elftal zijn?

Ik denk dat een blessure van van Persie nog een grotere aderlating zal zijn. Huntelaar vind ik 1 van de zwakkere schakels in de selectie, ik vrees dat ook de 3 spelers achter de spits minder zullen functioneren wanneer van Persie ontbreekt. Huntelaar is minder in de combinatie en kan niet de diepte ingestuurd worden.
Blawh is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 06-06-10, 22:58   #2

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Van der Wiel zou ook een grote aderlating zijn.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-06-10, 23:03 rainbow   #3
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk eerlijk gezegd Heitinga of Matthijsen.. moet je eens zien wat er dan inkomt..
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-06-10, 23:05   #4

rijmpappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Stekelenburg, moet Vorm op goal
rijmpappie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-06-10, 23:07   #5
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door rijmpappie
Stekelenburg, moet Vorm op goal
Ja want Stekelenburg is wel een geweldenaar

Daar zit nauwelijks verschil in man.
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-06-10, 23:08   #6

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
Ja want Stekelenburg is wel een geweldenaar

Daar zit nauwelijks verschil in man.
Oud 06-06-10, 23:45   #7
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Zwaar kut natuurlijk dat Robben geblesseerd is geraakt en de eerste wedstrijden lijkt te gaan missen, maar wiens blessure zou de grootste aderlating voor het elftal zijn?

Ik denk dat een blessure van van Persie nog een grotere aderlating zal zijn. Huntelaar vind ik 1 van de zwakkere schakels in de selectie, ik vrees dat ook de 3 spelers achter de spits minder zullen functioneren wanneer van Persie ontbreekt. Huntelaar is minder in de combinatie en kan niet de diepte ingestuurd worden.
Maar dan nog heb je nog de rest van de grote 4 in je team staan waardoor je aanvallend nog steeds niet zwak bent.
Als Mathijsen/Heitinga uitvalt dan komt er echt een verzwakking in een toch al niet zo al te beste linie.
Zelfde met Stekelenburg.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-06-10, 23:48   #8
Achterhoede moet heel blijven lijkt me. Stand ins zijn daar maar matig.

Oud 06-06-10, 23:49   #9
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie

Maar dan nog heb je nog de rest van de grote 4 in je team staan waardoor je aanvallend nog steeds niet zwak bent.
Als Mathijsen/Heitinga uitvalt dan komt er echt een verzwakking in een toch al niet zo al te beste linie.
Zelfde met Stekelenburg.
Ik vind het niveauverschil tussen de verdedigers die in de basis staan en die op de bank toch een stuk groter dan die tussen Steek en Vorm. Stekelenburg is de betere keeper, de meest ervarene, maar ik denk echt niet dat het heel veel zou uitmaken als hij geblesseerd zou raken.
Oud 06-06-10, 23:50   #10
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Zelfde met Stekelenburg.
Stekelenburg heb je op zich nog wel goede doelmannen als Vorm en Boschker achter, ik vrees echt meer voor het inzetten van Ooijer of de ritmelozen Boulahrouz en Braafheid.
Oud 07-06-10, 00:56   #11
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Persie of Heitinga/Mathijsen.

Huntelaar is veel te statisch/matig om de rol van Van Persie in dit oranje over te nemen en in het centrum van de verdediging heb je vervangers van niks.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 02:06   #12
rja

rja's Voetbal Forum schermafbeelding

Als Robben maar fit is.

Dan maar Sneider of van der Vaart geblesseerd, die kunnen elkaar vervangen

Robben is redelijk uniek.
rja is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 04:08   #13
Van Bommel, Van Persie en Heitinga zijn het meest onvervangbaar denk ik.
Heel veel mensen onderschatten de kwaliteiten van Van Bommel. Zo'n speler kan je kampioen maken.
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 07:21   #14

Zonder twijfel: Robben! Maar ook Sneijder en Van Persie zou erg jammer zijn!
vb2010 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 08:04   #15
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

Mathijsen of Van Bommel.
9christensen is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 09:37   #16
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

van Bommel denk ik ook, die kerel wordt in Nederland vreselijk onderschat
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 09:40   #17
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind Van Bommel het prima doen, maar hij is niet de minst onvervangbare als je naar de bank kijkt. Dan vind ik het erger als inderdaad Mathijsen of Heitinga geblesseerd raken.
Da_Sandman is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 10:02   #18
Ich bin Mario

Normaal gesproken zou je zeggen dat een Heitinga nog wel te vervangen is door Boulahrouz.. mja, we weten allemaal niet hoe het met Khalid is gesteld.
Oud 07-06-10, 10:08   #19
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Normaal gesproken zou je zeggen dat een Heitinga nog wel te vervangen is door Boulahrouz.. mja, we weten allemaal niet hoe het met Khalid is gesteld.
Dan kiest Bert eerder voor Ooijer.
9christensen is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 10:08 rainbow   #20
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door 9christensen
Dan kiest Bert eerder voor Ooijer.
En dus is iedereen vervangbaar, behalve ons centrum.
Oud 07-06-10, 10:10   #21

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Onze verdedigende reserves zijn in verhouding absoluut het zwakst, dus een blessure of schorsing in de verdediging zou voor ons de grootste aderlating zijn en helaas maakt het dan niet zo heel veel uit op welke positie dat dan is vrees ik.
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 10:19   #22
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer
Onze verdedigende reserves zijn in verhouding absoluut het zwakst, dus een blessure of schorsing in de verdediging zou voor ons de grootste aderlating zijn en helaas maakt het dan niet zo heel veel uit op welke positie dat dan is vrees ik.
Verdedigend gezien zou Van der Wiel nog best weg kunnen vallen. Dan mis je wel een aanvallende impuls, maar de defensie zou imo vrijwel gelijk blijven.
Oud 07-06-10, 10:50   #23

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Verdedigend gezien zou Van der Wiel nog best weg kunnen vallen. Dan mis je wel een aanvallende impuls, maar de defensie zou imo vrijwel gelijk blijven.
Daar twijfel ik toch wel een beetje aan omdat de alternatieven in verhouding een stuk minder wedstrijdritme hebben.
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 14:10   #24

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Der Wiel is echt een wapen in dit Oranje. Tegen Hongarije ook weer zoveel dreiging.

Oud 07-06-10, 14:18   #25

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mathijsen. Speelt op een cruciale positie en zijn vervanger is min of meer Braafheid
Of het ik het nu mis en is er naast Mathijsen nog een linksbenige centrale verdediger?

Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan.
Demie is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 16:15   #26

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano
Van Der Wiel is echt een wapen in dit Oranje. Tegen Hongarije ook weer zoveel dreiging.
Dat denk ik ook tegen de grote ploegen zal een speler of Vd Wiel zo belangrijk zijn en een van de belangrijkste schakels voor de aanval.
BonJovi is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 16:23   #27

Je onderschat niet alleen Stekelenburg, maar nu ook Van der Wiel. Vraag me af of je überhaupt wel eens een wedstrijd van Ajax ziet.
Oud 07-06-10, 16:26   #28
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep

Je onderschat niet alleen Stekelenburg, maar nu ook Van der Wiel. Vraag me af of je überhaupt wel eens een wedstrijd van Ajax ziet.
Lang niet iedere wedstrijd, maar ik zie wel hoe die twee presteren in Oranje. Ik vind Van der Wiel een wereldtopper in de dop, maar verdedigend is hij nog lang niet sterk genoeg. Daarom zou als hij wegvalt het verdedigende aspect goed opgevangen kunnen worden door Boulahrouz. Alleen is het aanvallend dan een heel stuk minder, omdat Van der Wiel wel heel veel brengt en Boulah praktisch niets.

Stekelenburg ben ik nooit een fan van geweest. De beste keeper van Nederland momenteel, maar zo heel veel zegt dat niet.
Oud 07-06-10, 16:28   #29
Als Mathijsen uit valt moet dus letterlijk Braafheid daar gaan spelen _!? Dan weet ik et wel.

Op t middenveld is v Bommel denk ik heel erg goed. Sober en degelijk, spelverdeler met een uitstekende pass en een prachtig schot.

Voorin is Robben met afstand de beste, al zou v Persie ook wel erg gemist gaan worden aangezien Huntelaar nogal treurig is dit seizoen.
Fukjoeman is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 16:52   #30

Lang niet iedere wedstrijd, maar ik zie wel hoe die twee presteren in Oranje. Ik vind Van der Wiel een wereldtopper in de dop, maar verdedigend is hij nog lang niet sterk genoeg. Daarom zou als hij wegvalt het verdedigende aspect goed opgevangen kunnen worden door Boulahrouz. Alleen is het aanvallend dan een heel stuk minder, omdat Van der Wiel wel heel veel brengt en Boulah praktisch niets.

Stekelenburg ben ik nooit een fan van geweest. De beste keeper van Nederland momenteel, maar zo heel veel zegt dat niet.
Stekelenburg heeft een wereldseizoen gekeept en Gregory is gewoon een sterke verdediger.
Oud 07-06-10, 16:56 emo   #31
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep

Stekelenburg heeft een wereldseizoen gekeept en Gregory is gewoon een sterke verdediger.
Een wereldseizoen keepen in de Eredivisie is niet zo bijzonder. Bovendien heeft hij in de afgelopen kwalificatiereeks voor het WK in Oranje nou niet zo sterk lopen keepen. Al was dat, toegegeven, vooral in de eerste helft van die reeks.

En een Ajacied die 'Gregory is gewoon een sterke verdediger' zegt heeft natuurlijk altijd een mooie gekleurde bril op. Ik houd dan ook liever vast aan mijn eigen mening over Van der Wiel. Dus dat er defensief nog flink wat verbeterd kan worden. Dat ie ervaring ontbeert kan hij natuurlijk weinig aan doen, maar ook dat speelt wel mee vind ik.
Oud 07-06-10, 16:58   #32
AFCA

Een wereldseizoen keepen in de Eredivisie is niet zo bijzonder. Bovendien heeft hij in de afgelopen kwalificatiereeks voor het WK in Oranje nou niet zo sterk lopen keepen. Al was dat, toegegeven, vooral in de eerste helft van die reeks.

En een Ajacied die 'Gregory is gewoon een sterke verdediger' zegt heeft natuurlijk altijd een mooie gekleurde bril op. Ik houd dan ook liever vast aan mijn eigen mening over Van der Wiel. Dus dat er defensief nog flink wat verbeterd kan worden. Dat ie ervaring ontbeert kan hij natuurlijk weinig aan doen, maar ook dat speelt wel mee vind ik.
Is ook onzin. Een Ajacied kan juist beter beoordelen hoe Van der Wiel speelt omdat hij hem vaker ziet spelen .
Oud 07-06-10, 17:01   #33
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman

Is ook onzin. Een Ajacied kan juist beter beoordelen hoe Van der Wiel speelt omdat hij hem vaker ziet spelen .
Daar is wat voor te zeggen natuurlijk. Maar dan nog zou ik mijn uitspraak niet als onzin willen bestempelen.
Oud 07-06-10, 17:03   #34
AFCA

Nou, je weet zelf ook dat er nog al snel naar het befaamde brilletje wordt verwezen .
Oud 07-06-10, 17:04 emo   #35
Orgulloso

Maar dat maakt het niet geheel onwaar.
Oud 07-06-10, 17:05   #36

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Mathijsen.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-10, 17:08   #37
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind lastig om in te schatten op welk niveau Van der Wiel staat. Hij moet het namelijk nog wel bewijzen in grote wedstrijden. Tegen Juventus bijvoorbeeld, een grillige Europese subtopper, speelde hij niet bepaald een glansrijke wedstrijd. Ook door de lucht bij standaardsituaties is hij nog redelijk kwetsbaar.
Blawh is offline   Met citaat reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site