![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zwaar kut natuurlijk dat Robben geblesseerd is geraakt en de eerste wedstrijden lijkt te gaan missen, maar wiens blessure zou de grootste aderlating voor het elftal zijn?
Ik denk dat een blessure van van Persie nog een grotere aderlating zal zijn. Huntelaar vind ik 1 van de zwakkere schakels in de selectie, ik vrees dat ook de 3 spelers achter de spits minder zullen functioneren wanneer van Persie ontbreekt. Huntelaar is minder in de combinatie en kan niet de diepte ingestuurd worden. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Van der Wiel zou ook een grote aderlating zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk eerlijk gezegd Heitinga of Matthijsen.. moet je eens zien wat er dan inkomt..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stekelenburg, moet Vorm op goal
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Daar zit nauwelijks verschil in man. |
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
Als Mathijsen/Heitinga uitvalt dan komt er echt een verzwakking in een toch al niet zo al te beste linie. Zelfde met Stekelenburg. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Achterhoede moet heel blijven lijkt me. Stand ins zijn daar maar matig.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Van Persie of Heitinga/Mathijsen.
Huntelaar is veel te statisch/matig om de rol van Van Persie in dit oranje over te nemen en in het centrum van de verdediging heb je vervangers van niks. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als Robben maar fit is.
Dan maar Sneider of van der Vaart geblesseerd, die kunnen elkaar vervangen Robben is redelijk uniek. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Van Bommel, Van Persie en Heitinga zijn het meest onvervangbaar denk ik.
Heel veel mensen onderschatten de kwaliteiten van Van Bommel. Zo'n speler kan je kampioen maken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Zonder twijfel: Robben! Maar ook Sneijder en Van Persie zou erg jammer zijn!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mathijsen of Van Bommel.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
van Bommel denk ik ook, die kerel wordt in Nederland vreselijk onderschat
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind Van Bommel het prima doen, maar hij is niet de minst onvervangbare als je naar de bank kijkt. Dan vind ik het erger als inderdaad Mathijsen of Heitinga geblesseerd raken.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Normaal gesproken zou je zeggen dat een Heitinga nog wel te vervangen is door Boulahrouz.. mja, we weten allemaal niet hoe het met Khalid is gesteld.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Onze verdedigende reserves zijn in verhouding absoluut het zwakst, dus een blessure of schorsing in de verdediging zou voor ons de grootste aderlating zijn en helaas maakt het dan niet zo heel veel uit op welke positie dat dan is vrees ik.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Van Der Wiel is echt een wapen in dit Oranje. Tegen Hongarije ook weer zoveel dreiging.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mathijsen. Speelt op een cruciale positie en zijn vervanger is min of meer Braafheid
![]() Of het ik het nu mis en is er naast Mathijsen nog een linksbenige centrale verdediger? __________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Stekelenburg ben ik nooit een fan van geweest. De beste keeper van Nederland momenteel, maar zo heel veel zegt dat niet. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Als Mathijsen uit valt moet dus letterlijk Braafheid daar gaan spelen
_!? Dan weet ik et wel. Op t middenveld is v Bommel denk ik heel erg goed. Sober en degelijk, spelverdeler met een uitstekende pass en een prachtig schot. Voorin is Robben met afstand de beste, al zou v Persie ook wel erg gemist gaan worden aangezien Huntelaar nogal treurig is dit seizoen. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
En een Ajacied die 'Gregory is gewoon een sterke verdediger' zegt heeft natuurlijk altijd een mooie gekleurde bril op. Ik houd dan ook liever vast aan mijn eigen mening over Van der Wiel. Dus dat er defensief nog flink wat verbeterd kan worden. Dat ie ervaring ontbeert kan hij natuurlijk weinig aan doen, maar ook dat speelt wel mee vind ik.
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou, je weet zelf ook dat er nog al snel naar het befaamde brilletje wordt verwezen
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maar dat maakt het niet geheel onwaar.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mathijsen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik vind lastig om in te schatten op welk niveau Van der Wiel staat. Hij moet het namelijk nog wel bewijzen in grote wedstrijden. Tegen Juventus bijvoorbeeld, een grillige Europese subtopper, speelde hij niet bepaald een glansrijke wedstrijd. Ook door de lucht bij standaardsituaties is hij nog redelijk kwetsbaar.
|
|
|
|
|
![]() |
||
Wiens blessure zou de grootste aderlating zijn?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|