![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Laatste groot twijfelgeval, Wilson Palacios van Honduras
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
voor mijn gevoel meer grote namen dan in voorgaande jaren
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Daar kun je al een aardig elftal van maken..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pliatsikas van Griekenland en ik las dat Drogba het wellicht na een operatie toch kan halen.
Dat zou mooi zijn.. Didier Drogba onderging een succesvolle ingreep aan zijn gebroken ellepijp. De Ivoriaanse aanvaller is (nog) niet afgeschreven voor het WK in Zuid-Afrika. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Graag nog wat meer Portugezen en hier en daar een Braziliaan
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Wat doet Owen eigenlijk in dat rijtje?
Het worden er zo langzamerhand veel te veel, en ook veel te belangrijke spelers. Mikel, Essien, Ballack en mogelijk nog Drogba, Palacios en Robben zijn allemaal de beste speler bij hun land. Doodzonde. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Veel duitsers die niet mee gaan
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Hou nou eens op met onzin te suggereren, svp. Een gemiddelde Engelse tabloid kan nog van jou leren. Het is heel tendentieus en populistisch dit soort dingen te roepen, want als je naar de feiten kijkt, zou je weten dat het nergens op slaat wat je zegt. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Nani zou ook afgevallen zijn, schouderblessure:
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
edit: Eric Cantona was met net voor
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toch een flinke aderlating voor Portugal.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Godver Nani
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het zit Nani ook nooit echt mee.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kan me geen moment druk maken om de afwezigheid van Nani eerlijk gezegd
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja bij ManUtd is het idd een ander verhaal want dan support ik hem ook, maar op de één of andere manier zie ik die portugezen het liefst er zo snel mogelijk uitvliegen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
Nani
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geen moonwalk op dit WK dus.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
HWHAA kut Nani Portuguees en nog van Man United goodbye
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gisteren bij WK Journaal een leuke opstelling van spelers die het spelen dit WK
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() geblesseerd of niet geselekteerd. Vandaag een opstelling met "niet gekwalificeerd" __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vond het een leuk idee, maar ze voerden het wel erg slecht uit.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Want ? jij had nog een bank willen zien met Nani, Toni, Ronaldo?
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Cris > Ferdinand?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die opstelling van gisteren was van niet geselecteerd maar wel beschikbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Voor de duidelijkheid GISTEREN was niet geselecteerd maar wel beschikbaar. En vandaag NIET Gekwalificeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Je snapt het niet. Iedere dag wordt er een opstelling gemaakt van de (grote) afwezigen. Ferdinand haakte onlangs definitief af dus die zal ergens aan de eind van de week verschijnen.
edit: Ik zit er nu toch naast. In dat geval is het wel opmerkelijk ja. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ah op die fiets.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En het team van vandaag zat vol Russen alsof die zon indrukwekkend waren.
|
|
|
|
|
![]() |
||
Welke spelers missen het WK? #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|