![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Sommige landen die nog door kunnen gaan staan op 0,0%, die kunnen net zo goed niet spelen...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Gisteren was het voor het eerst dat twee broers tegen elkaar speelden op een WK
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Infostrada Sports InfostradaLive
This is the first time ever that 100 goals have not been reached in the first 44 games of a #worldcup What’s happening?. 95 goals new record low after 44. __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Van Persie is pas de vierde Nederland die op 2 verschillende WK's weet te scoren. Eerder slaagden Rep en Rensenbrink ('74 en '78) en Bergkamp ('94 en '98) daar in.
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
v Persie heeft overigens wel op alle eindtoernooien gescoord waar hij aan deelnam (scoorde ook op het EK in portugal)
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
New Zealand are only the 4th team in #worldcup history to go out in the group stages without losing a game about 3 hours ago via web
Italy have now conceded more goals (3) in this #worldcupmatch than they did in the whole 2006 campaign about 18 hours ago via web Italy have conceded 4 goals in this #worldcup twice as many as they did in the entire tournament in 2006 Drie opmerkelijke die langskwamen op de twitter van Castrol __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Opmerkelijke statistiek: ik heb nog nooit op een WK gespeeld.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
When Bill Clinton was #usa president (1993-2001) #usa dropped from 22nd to 24th in the #worldranking. They have now climbed to #14 #worldcup
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
1 1 Brazilië 1611
2 2 Spanje 1565 3 3 Portugal 1249 4 4 Nederland 1231 6 6 Duitsland 1082 7 7 Argentinië 1076 8 8 Engeland 1068 16 18 Uruguay 899 17 17 Mexico 895 18 15 Chili 888 Huidige teams nog actief van de fifa top 25 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Net even zitten kijken. Sinds de invoering van de achtste finale in 1986, won de wereldkampioen deze wedstrijd altijd met 1 goal verschil
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Gisteren als eerste land sinds Brazilie in 1994 met rugnummer 1 t/m 11 in de basisopstelling
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Nederland voor de tweede keer 4 wedstrijden op rij gewonnen op een WK...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ja las het verkeerd zie ik nu
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik had Nederland op 26% verwacht :s __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
WK dus nu Brazilie er uit is
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
14.4%
![]() Edit, dit is nog met Brazil ![]() Ik wil de nieuwe weten! __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
Volgens mij stonden we voor de wedstrijd met Brazilie op 17 procent. Nu staan we ineens op 14,4, dat lijkt mij niet te kloppen
Nog een leuke statistiek volgens dit schema. We hebben 72,1 procent kan op een Wereldkampioen dit jaar
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
2 2 Spanje 1565 4 4 Nederland 1231 6 6 Duitsland 1082 7 7 Argentinië 1076 16 18 Uruguay 899 Huidige teams nog actief van de fifa top 25 __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
:d
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Stand van zaken
Actieve gebruikers op dit moment: 143 (58 leden en 85 gasten) Het record staat op 252, dat Vandaag werd gevestigd om 12:55.
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
#ned have become the first nation to win 5 successive #worldcup matches by a one goal margin, beating the record 4 by #ita (1934-1938)
Laatst gewijzigd door rompompom; 07-07-10 om 11:34 |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
* Wesley Sneijder has scored five goals from just seven shots on target from open play at the 2010 WC
* Mark van Bommel has made 14 fouls without being given a card in this World Cup, the most at this tournament * D Forlan's shooting accuracy from outside the box (73%) has been over twice as high as from inside (33%) at this World Cup * 6 – Since 1966, no team has conceded more penalties than Netherlands at the World Cup |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Het waren maar 2 pingels.
Of bedoelen ze overtredingen?
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Denk dat ze alle toernooien bij elkaar bedoelen.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Oh wacht, daar staat ook die 6 voor.
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
Heerlijk, keep 'em coming! Gotta love it
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ja idd
![]() Ook leuk feitje is dat het de enige 2 landen zonder punt verlies in de kwalificatie zijn
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Mensen die geïnteresseerd zijn in een baan bij Infostrada: Sports Statistics - Infostrada Sports
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#143 | |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nieuwegein, niet in mijn richting helaas
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Dit is de echte link:
Sports Statistics - Infostrada Sports |
|
|
|
|
![]() |
||
Nutteloze WK-statistieken.....heerlijk !
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|