|
|
#1 |
|
|
Altijd leuk om te speculeren, wie moeten de 5 strafschoppen nemen. En waarom?
Ik denk dat we met Stekelenburg wel een goede keeper hebben voor strafschoppen, maar de spelers moeten uiteraard ook nog raak schieten. Hier mijn lijstje: 1 van Persie 2 Robben 3 Kuyt 4 Heitinga 5 van Bommel |
|
|
|
|
|
#2 | |
2 van Persie 3 van Persie 4 van Persie 5 Robben ![]() Maar ik zou gaan voor: 1 van Persie 2 Robben 3 van Bommel 4 van der Vaart 5 Sneijder 6 Kuyt 7 Heitinga |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. Van Persie
2. Sneijder 3. Van der Vaart 4. De Zeeuw 5. Robben |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eens met het lijstje van groenen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1. Van Persie
2. Sneijder 3. Van der Vaart 4. Heitinga 5. Robben Maar er moet vanuit gegaan worden dat minimaal één van deze jongens gewisseld is door pijn. Schaduwnemers: 1. Kuyt 2. Van Bommel 3. Huntelaar 4. Van de Wiel 5. Stekelenburg |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1. Van Persie
2. Van der Vaart 3. Kuijt 4. Van Bommel 5. Robben Heitinga kan het inderdaad ook wel denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Alsof de grote vier na 120 minuten nog volledig in het veld staat.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
gelukkig niet Seedorf bij ons. Wat kan er fout gaan?
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
1. Robben
2. Sneijder 3. Heitinga 4. Van der Vaart 5. Van Persie Alles raak, we hebben echt goede nemers. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Kan Stekelenburg een beetje penalties stoppen?
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En dit jaar heeft hij er ook een paar gepakt volgens mij. Die bal dan Dzsudszszsdzsak had hij ook bijna. Scheelde zo goed al niks. Hij zit bijna altijd in de goede hoek volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij zal vast een beter ratio hebben als van der Sar want die heeft tegenwoordig een onterechte naam als penalty killer
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vorig jaar had Stekelenburg volgens mij alles gestopt en dit jaar zat-ie heel dicht bij de penalty van Dzsudzsak.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Net bij dat programma met de Castrol statistieken:
Scoort maar 58% van de middenvelders kun strafschop op het WK. |
|
|