Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-06-10, 02:13   #1
rja

rja's Voetbal Forum schermafbeelding

Oeps, de vorige was vol.

Na vandaag toen van der Vaart inviel en betrokken was bij 3 goals wel duidelijk.

De grote vier moeten spelen : Robben, Sneijder, van der Vaart en van Persie.

En Kuyt op de bank !

Alleen Bert ziet dat nog niet in schijnbaar ?
rja is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-06-10, 02:45   #2
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 02:46   #3
Laatste oefenwedstrijd gaat Bert het proberen. Ik voel het.
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 06:43   #4
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Als zaterdag Kuyt speelt weet ik genoeg
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 07:02 wink   #5

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Zelf genomen in New York, Port Authority.

TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 07:40   #6

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TheJanitor
Zelf genomen in New York, Port Authority.

[afbeelding: link]
Gaaf, maar ik vind van der Vaart maar weinig gelijkenis vertonen.
Maar als ze het zelfs in het voetbal-loze Amerika zien, dan moet Bert het toch al helemaal zien
Lamzak is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 07:47   #7
Gaaf zeg
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 07:54   #8

De grote 4, dat gaat niet werken denk ik.
Je zag het de 2de helft al waarin Sneijder de bal liet lopen, waarna hij het met een tackle probeerde te corrigeren. Al kon iedereen zien dat die tackle niet ging lukken, toch probeerde het knulletje het. Tegen een goed elftal, waar je tegen komt te spelen op een WK, word zo'n bal genadeloos afgestraft.
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 08:58   #9

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
De grote 4, dat gaat niet werken denk ik.
Je zag het de 2de helft al waarin Sneijder de bal liet lopen, waarna hij het met een tackle probeerde te corrigeren. Al kon iedereen zien dat die tackle niet ging lukken, toch probeerde het knulletje het. Tegen een goed elftal, waar je tegen komt te spelen op een WK, word zo'n bal genadeloos afgestraft.
Maar waarom is voor jou dit ene foutje sprekend voor het niet kunnen slagen van 'de grote 4'?
Slechte pass van van der Wiel die vervolgens verkeerd wordt ingeschat door Sneijder, had ook kunnen gebeuren als Kuyt op rechtsbuiten stond in plaats van Robben om maar een voorbeeld te geven.
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:03   #10
We kunnen allemaal wel pleiten voor 'de grote vier', maar Van Marwijk kiest altijd voor Kuyt. Dan zal het mij verbazen dat hij plotseling van gedachte veranderd. Hij zal hoogstwaarschijnlijk als volgt spelen:

Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst

De Jong - Van Bommel

Kuyt - Sneijder - Robben
Van Persie
Bolognesi is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:06 standard ball   #11

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Na gister zal hij toch niet om VDV heenkunnen?

Oud 02-06-10, 09:08   #12

Snap zowieso niet dat VDV ooit een discussie punt is geweest maar goed.. VDV speelt altijd goed in Oranje en is vrijwel altijd bepalend
Kriss is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:08   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer
Maar waarom is voor jou dit ene foutje sprekend voor het niet kunnen slagen van 'de grote 4'?
Slechte pass van van der Wiel die vervolgens verkeerd wordt ingeschat door Sneijder, had ook kunnen gebeuren als Kuyt op rechtsbuiten stond in plaats van Robben om maar een voorbeeld te geven.
Heb meerdere foutjes/ dingetjes gezien wat mij niet beviel. Deze kon ik mij gewoon herinneren
Als je deze 4 gasten opstelt moeten de overige alles opknappen, dat gaat niet lukken. De Jong op het WK gaat sowieso een faal worden, dat heeft'ie het hele seizoen door wel bewezen. Dan word het naast Van Bommel al aardig karig volgens mij?
En volgens mij werd de pass op zich niet slecht ingeschat. Die had'ie gewoon kunnen hebben maar dacht'ie dat er nog 1 achter hem liep oid.. Mjah, die liep er ook maar had een ander tintje.
Oud 02-06-10, 09:09   #14
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Mag toch wel duidelijk zijn nu. Helaas dat Bert denk ik aan Kuyt vast gaat houden. God mag weten waarom.
Da_Sandman is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:11 EK bal   #15

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap het ook niet, ik bedoel Robben op rechts is een stuk dreigender dan Kuyt, op links kan hij niet, en op links is VDV hangend weer beter dan Affelay.

Oud 02-06-10, 09:17   #16

Ik snap nog steeds niet waarom iedereen doet alsof Sneijder zeker is van de nr 10 plek. Dat VdV nr 23 draagt is logisch, dat na vorige week Sneijder nu aan de beurt was om in de basis te starten ook. Verder kan ik me niet herinneren dat Van Marwijk eerder vast voor Sneijder heeft gekozen. Waarom dan Sneijder nu wel ineens de nr 10? Omdat hij bijna een heel seizoen goed gecounterd heeft?

Gisteren was Sneijder natuurlijk vrij matig, het liep vrij stroef tot Van der Vaart erin kwam. Van Persie werd nauwelijks in het spel betrokken, veel foute passes, veel fantasieloos geschuif, veel balverlies, vaak zelf schieten.
LeTiss is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:18   #17

Heb meerdere foutjes/ dingetjes gezien wat mij niet beviel. Deze kon ik mij gewoon herinneren
Als je deze 4 gasten opstelt moeten de overige alles opknappen, dat gaat niet lukken. De Jong op het WK gaat sowieso een faal worden, dat heeft'ie het hele seizoen door wel bewezen. Dan word het naast Van Bommel al aardig karig volgens mij?
En volgens mij werd de pass op zich niet slecht ingeschat. Die had'ie gewoon kunnen hebben maar dacht'ie dat er nog 1 achter hem liep oid.. Mjah, die liep er ook maar had een ander tintje.
Ok, maar stel, je stelt er maar drie op. Van der Vaart blijft op de bank en Kuyt start op rechts, Robben op links.
Dan heb je vervolgens een rechtsbuiten die 90 minuten loopt te draven, maar echt rendement heb je niet.
Daarnaast denk ik niet dat het middenveld ontlast wordt op het moment dat Kuyt speelt in plaats van van der Vaart (of Sneijder). Ik denk zelfs dat het middenveld het in dit geval drukker krijgt dan wanneer Robben op rechts staat omdat de back bij Kuyt eerder de neiging zal hebben om mee op te komen dan wanneer hij tegenover Robben staat.

Wat mij betreft is gister duidelijk aangetoond dat het meeste rendement wordt gehaald met van der Vaart, Sneijder en van Persie. Robben is ook onomstreden, dus laat de grote vier maar komen.
Oud 02-06-10, 09:19 rainbow   #18
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door LeTiss
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen doet alsof Sneijder zeker is van de nr 10 plek. Dat VdV nr 23 draagt is logisch, dat na vorige week Sneijder nu aan de beurt was om in de basis te starten ook. Verder kan ik me niet herinneren dat Van Marwijk eerder vast voor Sneijder heeft gekozen. Waarom dan Sneijder nu wel ineens de nr 10? Omdat hij bijna een heel seizoen goed gecounterd heeft?

Gisteren was Sneijder natuurlijk vrij matig, het liep vrij stroef tot Van der Vaart erin kwam. Van Persie werd nauwelijks in het spel betrokken, veel foute passes, veel fantasieloos geschuif, veel balverlies, vaak zelf schieten.
Zegt dit dan wat over Sneijder of over Van Marwijk?
Oud 02-06-10, 09:23   #19

Ok, maar stel, je stelt er maar drie op. Van der Vaart blijft op de bank en Kuyt start op rechts, Robben op links.
Dan heb je vervolgens een rechtsbuiten die 90 minuten loopt te draven, maar echt rendement heb je niet.
Daarnaast denk ik niet dat het middenveld ontlast wordt op het moment dat Kuyt speelt in plaats van van der Vaart (of Sneijder). Ik denk zelfs dat het middenveld het in dit geval drukker krijgt dan wanneer Robben op rechts staat omdat de back bij Kuyt eerder de neiging zal hebben om mee op te komen dan wanneer hij tegenover Robben staat.

Wat mij betreft is gister duidelijk aangetoond dat het meeste rendement wordt gehaald met van der Vaart, Sneijder en van Persie. Robben is ook onomstreden, dus laat de grote vier maar komen.
Mensen lijken te vergeten dat je ook nog mag wisselen in een wedstrijd?
Waarom gelijk alle troeven op tafel gaan gooien? Ik zeg ook niet dat'ie nooit zo moet spelen maar ik zou er niet gelijk vol mee beginnen.
Ow, die opkomende back is leuk maar daar merkt het middenveld over het algemeen vrij weinig van. Kuijt loopt hem toch wel achterna
Oud 02-06-10, 09:33   #20

Mensen lijken te vergeten dat je ook nog mag wisselen in een wedstrijd?
Waarom gelijk alle troeven op tafel gaan gooien? Ik zeg ook niet dat'ie nooit zo moet spelen maar ik zou er niet gelijk vol mee beginnen.
Ow, die opkomende back is leuk maar daar merkt het middenveld over het algemeen vrij weinig van. Kuijt loopt hem toch wel achterna
Aparte zijsprong ineens, maar goed, je begint toch in je sterkste opstelling? Hoe zou jij starten dan?

Je zegt het precies goed, Kuyt loopt hem achterna, that's it.
Je hebt bij een opkomende back gewoon een man meer in de aanval, kijk naar van der Wiel, daar merkt het middenveld van een tegenstander echt wel wat van.
Oud 02-06-10, 09:35   #21
IkBenVoetbal

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Als VdV dit WK geen basisplaats heeft, snap ik het ook niet meer. Die gozer maakte de wedstrijd gelijk leuk toen hij erin kwam.
BoerBert is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:40   #22

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman

Zegt dit dan wat over Sneijder of over Van Marwijk?
Het zegt vooral wat over de pers. Die hebben lievelingetjes, dat wil zeggen spelers met lijntjes naar de pers, en die worden dan in de basis geschreven en gepraat. Feiten worden verdraaid, de discussie over die positie wordt doodgemaakt, de vraag wordt genegeerd, en er wordt vooral heel vaak herhaald dat hij zo goed is en dat er geen discussie over zijn positie kan zijn. Dat is jaren zo gegaan met Van Nistelrooij, en het gaat al jaren zo over Sneijder.

Het kan best dat Van Marwijk naar Snijeder neigt, maar waar blijkt dat eigenlijk uit?
Oud 02-06-10, 09:42   #23
AFCA

Het zegt vooral wat over de pers. Die hebben lievelingetjes, dat wil zeggen spelers met lijntjes naar de pers, en die worden dan in de basis geschreven en gepraat. Feiten worden verdraaid, de discussie over die positie wordt doodgemaakt, de vraag wordt genegeerd, en er wordt vooral heel vaak herhaald dat hij zo goed is en dat er geen discussie over zijn positie kan zijn. Dat is jaren zo gegaan met Van Nistelrooij, en het gaat al jaren zo over Sneijder.

Het kan best dat Van Marwijk naar Snijeder neigt, maar waar blijkt dat eigenlijk uit?
Ik bedoelde ermee te zeggen dat Sneijder en Van der Vaart volgens jou dus prima samen rendeerden gister. Dat wil zeggen dat Van Marwijk Sneijder gewoon op 10 moet zetten met Van der Vaart er naast. Sneijder kan er dus ook gewoon weinig aan doen dat het stroef loopt aangezien het wél goed loopt met Van der Vaart naast zich.
Oud 02-06-10, 09:56   #24
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik bedoelde ermee te zeggen dat Sneijder en Van der Vaart volgens jou dus prima samen rendeerden gister. Dat wil zeggen dat Van Marwijk Sneijder gewoon op 10 moet zetten met Van der Vaart er naast. Sneijder kan er dus ook gewoon weinig aan doen dat het stroef loopt aangezien het wél goed loopt met Van der Vaart naast zich.
Sneijder had gisteren op het middenveld, zeker in het eerste half uur, een keer of 4 gevaarlijk balverlies. Verder schoot hij weer erg snel onnodig van afstand, je zag toen ook dat van Persie even z'n koppie liet hangen van teleurstelling. Hij had natuurlijk ook enkele goede momenten: Passje bij de 1-0, steekpass op v. Persie en het doelpunt.

Van der Vaart heeft dankzij zijn techniek en inzicht zelden balverlies. Je kunt moeilijk stellen dat Sneijder gisteren net zo'n grote rol had in de opleving van het Nederlands Elftal als van der Vaart.

Ik zie het liefst van der Vaart met 2 pure buitenspelers, maar als Sneijder en van der Vaart spelen vind ik het ook prima. Zolang Kuyt er maar niet instaat.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:06   #25

Aparte zijsprong ineens, maar goed, je begint toch in je sterkste opstelling? Hoe zou jij starten dan?
Ligt er totaal aan, de sterkste opstelling verschilt per wedstrijd Persoonlijk zou ik Kuijt laten staan maar dat komt omdat ik wel van het type voetballer als Kuijt hou en ik denk dat het elftal teveel in onbalans komt zodra je met Robben, Vaart, Persie, Sneijer speelt.
Daarnaast denk ik dat het voor een tegenstander moeilijker is als Kuijt gewisseld word voor een Robben of Vaart (Persie en Sneijder zijn, voor mij, behoorlijk onbetwist. Robben en in mindere mate Vaart niet.) dan dat je Robben of Vaart eruit haalt voor Kuijt. (als je snapt wat ik bedoel?)

Persoonlijk zou ik zo spelen:
-------------------------------------------
--------------Persie--Kuijt-----------------
----------Vaart--Sneijder--Robben---------
-----------------Bommel-------------------
--Bronckhorst--Mathijssen--Heitinga--Wiel--
------------------Vorm--------------------
-------------------------------------------

Denk niet dat het op veel succes en bijval hoeft te rekenen, maar dat werd ook niet gevraagd
Oud 02-06-10, 10:14 emo   #26
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

De Jong op het WK gaat sowieso een faal worden, dat heeft'ie het hele seizoen door wel bewezen.
Ik neem aan dat jij geen Premier League voetbal kijkt.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:14   #27
Jij speelt gewoon met 'de grote vijf' en met Vorm op doel. Oké?
Bolognesi is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:16 emo   #28
Fear the Beard!

Als je deze 4 gasten opstelt moeten de overige alles opknappen, dat gaat niet lukken.
Maar je stelt ze zelf wel alle 4 op en daarnaast ook nog Kuyt en geen De Jong.
Dat is helemaal te debiel voor woorden.
Oud 02-06-10, 10:17   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Bolognesi
Jij speelt gewoon met 'de grote vijf' en met Vorm op doel. Oké?
Ideale oplossing toch? Iedereen blij. Vorm is een leuk keepertje maar of daar nu Vorm of Stekelenburg staat is voor mij lood om oud ijzer.
Als ik BvM's opstelling aan zou moeten houden zou ik de basis beginnen zoals gisteren.
Oud 02-06-10, 10:18   #30

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Maar je stelt ze zelf wel alle 4 op en daarnaast ook nog Kuyt en geen De Jong.
Dat is helemaal te debiel voor woorden.
Formatie is toch anders of niet?
Oud 02-06-10, 10:18   #31

Ik bedoelde ermee te zeggen dat Sneijder en Van der Vaart volgens jou dus prima samen rendeerden gister.
Nee. Van der Vaart rendeerde prima. Met Sneijder ging het stroef, toen kwam Van der Vaart erbij en toen werd er veel gecreeerd, toen ging Sneijder en toen werd er nog steeds veel gecreeerd. Aan Babel kan dat niet gelegen hebben. De meerwaarde van Sneijder ontgaat mij.

Dat wil zeggen dat Van Marwijk Sneijder gewoon op 10 moet zetten met Van der Vaart er naast.
Wat is er nou precies gewoon aan Sneijder op 10? Van der Vaart speelt een stuk beter dan Sneijder op 10, niet alleen gisteren, dat is wel vaker voorgekomen. Dan zet je dus Van der Vaart op 10, en dan ga je van daaruit kijken of het meerwaarde heeft om Sneijder erbij te zetten en hoe je dat dan doet. Maar als je denkt dat diepgang op de vleugels een grotere meerwaarde heeft dan Sneijder erbij, helemaal geen gekke gedachte, dan sneuvelt Sneijder dus.

Sneijder kan er dus ook gewoon weinig aan doen dat het stroef loopt aangezien het wél goed loopt met Van der Vaart naast zich.
Sneijder kan daar wel wat aan doen. Van der Vaart kan het immers ook zonder Sneijder en Sneijder kan het niet zonder Van der Vaart. Dat is ook logisch, want met meer dan 10 keer balverlies in één helft, en bedenken wat je met de bal wilt doen nadat je hem hebt gekregen ipv al weten wat er moet gebeuren als je hem vraagt, schiet het niet op met het combinatievoetbal.

Sneijder is fantastisch als hij een bal krijgt uit de verdediging terwijl iedereen dezelfde kant op rent en er heel snel grote ruimte ontstaan, dan is het aannemen en meteen een lange pass, dat ziet hij heel goed. Maar als hij een heleboel spelers om zich heen heeft, en hij moet echt een aanval opzetten, dan is hem dat wat te veel, daar heeft hij het inzicht niet voor. Dan moet je vooruit denken en er zijn niet zoveel spelers die dat goed kunnen, Sneijder is er niet één van.
Oud 02-06-10, 10:18 emo   #32
Fear the Beard!

Formatie is toch anders of niet?
Ja, je hebt Van Bommel als enige defensief denkende middenvelder.
Iets wat dus never nooit niet gaat werken.
Oud 02-06-10, 10:18   #33

Ik neem aan dat jij geen Premier League voetbal kijkt.
Ik heb hem dit jaar genoeg debiele dingen zien doen? Onnodige, rare overtredingen? Ik denk dat je met De Jong op het WK een onnodige onzekerheid op je middenveld brengt.
Oud 02-06-10, 10:20   #34

Ja, je hebt Van Bommel als enige defensief denkende middenvelder.
Iets wat dus never nooit niet gaat werken.
Op basis van puur een formatie kan je er nooit wat van vinden
Gijp zou hetzelfde willen doen door een Vaart naast Bommel te zetten ipv De Jong. Vaart gaat dan ook niet ineens defensief spelen neem ik aan maar zal ook een constante drang naar voren hebben?

EDIT:
En 2 spitsen om maar een klein verschil op te merken?
Oud 02-06-10, 10:21 emo   #35
Fear the Beard!

Ik heb hem dit jaar genoeg debiele dingen zien doen? Onnodige, rare overtredingen? Ik denk dat je met De Jong op het WK een onnodige onzekerheid op je middenveld brengt.
Ik heb hem dit jaar ook genoeg goede dingen gedaan. Hoort tot de beste defensieve middenvelders ter wereld.
Dat er dan 3 overtredingen bij zitten die over het randje zijn dat neem ik voor lief. Het is niet zo dat het een notoire kaartenpakker is, al heeft hij dat predicaat wel (Wat nergens op slaat).
Oud 02-06-10, 10:22   #36
Fear the Beard!

Gijp zou hetzelfde willen doen door een Vaart naast Bommel te zetten ipv De Jong. Vaart gaat dan ook niet ineens defensief spelen neem ik aan maar zal ook een constante drang naar voren hebben?

EDIT:
Interesseer mij het nou wat Gijp er van vindt.
En Kuyt in de spits gaat werken, zoals we dat al hebben gezien De laatste wedstrijden steevast de slechtste man van het veld (Met Babel indien hij er in komt)
Maar goed, jij houdt nou eenmaal van werkpaarden.
Oud 02-06-10, 10:23 emo   #37
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

De Jong op het WK gaat sowieso een faal worden, dat heeft'ie het hele seizoen door wel bewezen.
Hoe bedoel je? Hij is gewoon basisspeler bij Man City toch?
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:24 emo   #38
I'm Ron fucking Swanson

EDIT:
Kuyt had dit seizoen 1 goal per 362 minuten.. Denk dat je dan beter Huntelaar naast RvP kan zetten in jouw opstelling.
Oud 02-06-10, 10:24 standard ball   #39

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Wil je echter een Sneijder op de bank hebben tijdens een WK?
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:25   #40

Interesseer mij het nou wat Gijp er van vindt.
En Kuyt in de spits gaat werken, zoals we dat al hebben gezien De laatste wedstrijden steevast de slechtste man van het veld (Met Babel indien hij er in komt)
Maar goed, jij houdt nou eenmaal van werkpaarden.
Waarschijnlijk niets, maar het geeft aan dat 1 defensief ingestelde middenvelder niet zo vreemd is als dat jij doet overkomen.
Och, gisteren had'ie voor een spits zijnde ook gewoon een prima goaltje dus ik zie geen reden om niet met Persie en Kuijt in de spits te spelen.

Wel hulde voor weer zo'n laatste, denigrerende ebola-opmerking.
Oud 02-06-10, 10:26   #41

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala

Kuyt had dit seizoen 1 goal per 362 minuten.. Denk dat je dan beter Huntelaar naast RvP kan zetten in jouw opstelling.
Mjah, ook omdat'ie op rechts bij Liverpool word gezet?
Maar Huntelaar naast Persie is geen slechte optie en ook daar past de opmerking bij dat je wat te wisselen moet hebben
Oud 02-06-10, 10:27   #42
Fear the Beard!

Waarschijnlijk niets, maar het geeft aan dat 1 defensief ingestelde middenvelder niet zo vreemd is als dat jij doet overkomen.
Och, gisteren had'ie voor een spits zijnde ook gewoon een prima goaltje dus ik zie geen reden om niet met Persie en Kuijt in de spits te spelen.

Wel hulde voor weer zo'n laatste, denigrerende ebola-opmerking.
Nou het zou toch wat zijn als hij die niet zou maken zeg
Dus omdat hij gisteren een intikkertje had moet hij samen met Van Persie in de spits spelen. Als je het van de intikkertjes moet hebben dan kan je beter met Huntelaar in de spits spelen naast Van Persie. Kan net zo weinig voetballen als Kuyt maar is tenminste nog doelgericht. Als Kuyt in de combinatie betrokken wordt dan gaat het gewoon 10 van de 10 keer fout. Maar goed, hij werkt zo hard he.
Oud 02-06-10, 10:29   #43

Hoe bedoel je? Hij is gewoon basisspeler bij Man City toch?
Weet even niet hoe ik het moet omschrijven.
Oud 02-06-10, 10:30 big smile   #44
I'm Ron fucking Swanson

Hehehehehe Vorm op doel zie ik nu pas .
Kom op Keltie, ik weet dat het diep zit. Maar Steek was met afstand de beste keeper uit de eredivisie dit seizoen.
Overigens komt Sneijder op 10, LeTiss. Daar speelt ie namelijk altijd in Oranje.
Oud 02-06-10, 10:30 emo   #45
I'm Ron fucking Swanson

Hij gaat vaak over het randje, maar zijn laatste rode kaart was nog in dienst van Ajax (dacht ik).
Jaren terug iig.
Oud 02-06-10, 10:33   #46
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Als er gekozen zou moeten worden tussen Huntelaar en Kuyt dan zou ik ook liever Kuyt in de spits zien. Voetballend een fractie beter en minder statisch dan Huntelaar. Als er wat geforceerd moet worden en Nederland komt er voetballend niet door dan zie ik liever Huntelaar.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:34 wink   #47
Fear the Beard!

De supporters van Man City weten wel hoe ze De Jong moeten omschrijven.

NDJ is a quality player and considering he has not had anyone feeding off his graft going forward (midfield wise), he's done a grand job. My vote for captain, passionate, honest and tough as fook.
De Jong's a beast. Love him to bits.
Nige is fantastic. He reads the play really well and is a great organiser. He runs all day but what I love about the lad is they way he's now absolutely consistent and reliable in terms of his role. A champion
Nigel de Jong is a fantastic footballer and does what he is paid to do very well.

His performance against Chelsea at home was, IMHO, one of the outstanding individual performances of the season.
Fucking amazing player, brilliant with the ball at his feet, brilliant tackler, great leader but can fuck up a pass here and there. With better midfielders in front of him, hed be the best DMF in the league, at this stage hes in the top 3.
Very good player IMO. Shame we dont have someone of equal quality to play in the centre with him at the moment. Having see a season of Barry he is not that man unfortunately.
de jong is a great player. he is slagged because he dosent pass forward. IT ISNT HIS JOB. if he had a good attacking midfielder to work with like van der vaart or fabregas he would flouris
He's an integral cog in the city machine, the problem is we dont have the class around him doing the other things needed to make the team a force a few key things are missing but I think he is one of about 5 or 6 players we should be building the team around
top draw player,would get in any Premiership team imo
Very important part of the team, and it showed when he went of against United in April.

He does the role no one else likes to do, and is very very good at it, he cleans up and moves the ball onto the more attacking players. If we had some more creativity in midfield, and i'm sure we will after the window shuts, he will also look better going forward.

A top pro, player and underated for me, City would ship alot more goals if not for this guy.
The one attribute you must have in the Premiership is committment. Sides like Stoke and Everton are built around it. De Jong brings committment plus top class ability. He plays for Holland who are rightly renowned for their technical ability. I would build the side around De Jong as well as making him captain.
Oud 02-06-10, 10:34   #48

Oorspronkelijk geplaatst door pfaf

Wil je echter een Sneijder op de bank hebben tijdens een WK?
Waarom niet? Er is een betere tien, en dat is nog een evenwichtiger persoonlijkheid en meer een leider in het veld ook. Als Sneijder niet op de bank kan zitten dan moet hij maar op de tribune of thuis op de bank gaan zitten.
Oud 02-06-10, 10:35   #49

Nou het zou toch wat zijn als hij die niet zou maken zeg
Dus omdat hij gisteren een intikkertje had moet hij samen met Van Persie in de spits spelen. Als je het van de intikkertjes moet hebben dan kan je beter met Huntelaar in de spits spelen naast Van Persie. Kan net zo weinig voetballen als Kuyt maar is tenminste nog doelgericht. Als Kuyt in de combinatie betrokken wordt dan gaat het gewoon 10 van de 10 keer fout. Maar goed, hij werkt zo hard he.
Oud 02-06-10, 10:35   #50
Fear the Beard!

Hij gaat vaak over het randje, maar zijn laatste rode kaart was nog in dienst van Ajax (dacht ik).
Jaren terug iig.
Hij heeft 2 rode kaarten gehad.
1 direct rood en 1 keer via 2x geel.
Beide in dienst van HSV.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site