|
|
#1 |
|
Oeps, de vorige was vol.
Na vandaag toen van der Vaart inviel en betrokken was bij 3 goals wel duidelijk. De grote vier moeten spelen : Robben, Sneijder, van der Vaart en van Persie. En Kuyt op de bank ! Alleen Bert ziet dat nog niet in schijnbaar ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Laatste oefenwedstrijd gaat Bert het proberen. Ik voel het.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als zaterdag Kuyt speelt weet ik genoeg
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zelf genomen in New York, Port Authority.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gaaf zeg
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
De grote 4, dat gaat niet werken denk ik.
Je zag het de 2de helft al waarin Sneijder de bal liet lopen, waarna hij het met een tackle probeerde te corrigeren. Al kon iedereen zien dat die tackle niet ging lukken, toch probeerde het knulletje het. Tegen een goed elftal, waar je tegen komt te spelen op een WK, word zo'n bal genadeloos afgestraft. |
|
|
|
|
|
#9 | |
Slechte pass van van der Wiel die vervolgens verkeerd wordt ingeschat door Sneijder, had ook kunnen gebeuren als Kuyt op rechtsbuiten stond in plaats van Robben om maar een voorbeeld te geven. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
We kunnen allemaal wel pleiten voor 'de grote vier', maar Van Marwijk kiest altijd voor Kuyt. Dan zal het mij verbazen dat hij plotseling van gedachte veranderd. Hij zal hoogstwaarschijnlijk als volgt spelen:
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst De Jong - Van Bommel Kuyt - Sneijder - Robben Van Persie |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Na gister zal hij toch niet om VDV heenkunnen?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Snap zowieso niet dat VDV ooit een discussie punt is geweest maar goed.. VDV speelt altijd goed in Oranje en is vrijwel altijd bepalend
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
![]() Als je deze 4 gasten opstelt moeten de overige alles opknappen, dat gaat niet lukken. De Jong op het WK gaat sowieso een faal worden, dat heeft'ie het hele seizoen door wel bewezen. Dan word het naast Van Bommel al aardig karig volgens mij? En volgens mij werd de pass op zich niet slecht ingeschat. Die had'ie gewoon kunnen hebben maar dacht'ie dat er nog 1 achter hem liep oid.. Mjah, die liep er ook maar had een ander tintje. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mag toch wel duidelijk zijn nu. Helaas dat Bert denk ik aan Kuyt vast gaat houden. God mag weten waarom.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik snap het ook niet, ik bedoel Robben op rechts is een stuk dreigender dan Kuyt, op links kan hij niet, en op links is VDV hangend weer beter dan Affelay.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen doet alsof Sneijder zeker is van de nr 10 plek. Dat VdV nr 23 draagt is logisch, dat na vorige week Sneijder nu aan de beurt was om in de basis te starten ook. Verder kan ik me niet herinneren dat Van Marwijk eerder vast voor Sneijder heeft gekozen. Waarom dan Sneijder nu wel ineens de nr 10? Omdat hij bijna een heel seizoen goed gecounterd heeft?
Gisteren was Sneijder natuurlijk vrij matig, het liep vrij stroef tot Van der Vaart erin kwam. Van Persie werd nauwelijks in het spel betrokken, veel foute passes, veel fantasieloos geschuif, veel balverlies, vaak zelf schieten. |
|
|
|
|
|
#17 | |
Dan heb je vervolgens een rechtsbuiten die 90 minuten loopt te draven, maar echt rendement heb je niet. Daarnaast denk ik niet dat het middenveld ontlast wordt op het moment dat Kuyt speelt in plaats van van der Vaart (of Sneijder). Ik denk zelfs dat het middenveld het in dit geval drukker krijgt dan wanneer Robben op rechts staat omdat de back bij Kuyt eerder de neiging zal hebben om mee op te komen dan wanneer hij tegenover Robben staat. Wat mij betreft is gister duidelijk aangetoond dat het meeste rendement wordt gehaald met van der Vaart, Sneijder en van Persie. Robben is ook onomstreden, dus laat de grote vier maar komen. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Waarom gelijk alle troeven op tafel gaan gooien? Ik zeg ook niet dat'ie nooit zo moet spelen maar ik zou er niet gelijk vol mee beginnen. Ow, die opkomende back is leuk maar daar merkt het middenveld over het algemeen vrij weinig van. Kuijt loopt hem toch wel achterna
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Je zegt het precies goed, Kuyt loopt hem achterna, that's it. Je hebt bij een opkomende back gewoon een man meer in de aanval, kijk naar van der Wiel, daar merkt het middenveld van een tegenstander echt wel wat van. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Als VdV dit WK geen basisplaats heeft, snap ik het ook niet meer. Die gozer maakte de wedstrijd gelijk leuk toen hij erin kwam.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Het kan best dat Van Marwijk naar Snijeder neigt, maar waar blijkt dat eigenlijk uit? |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
Van der Vaart heeft dankzij zijn techniek en inzicht zelden balverlies. Je kunt moeilijk stellen dat Sneijder gisteren net zo'n grote rol had in de opleving van het Nederlands Elftal als van der Vaart. Ik zie het liefst van der Vaart met 2 pure buitenspelers, maar als Sneijder en van der Vaart spelen vind ik het ook prima. Zolang Kuyt er maar niet instaat. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Persoonlijk zou ik Kuijt laten staan maar dat komt omdat ik wel van het type voetballer als Kuijt hou en ik denk dat het elftal teveel in onbalans komt zodra je met Robben, Vaart, Persie, Sneijer speelt.Daarnaast denk ik dat het voor een tegenstander moeilijker is als Kuijt gewisseld word voor een Robben of Vaart (Persie en Sneijder zijn, voor mij, behoorlijk onbetwist. Robben en in mindere mate Vaart niet.) dan dat je Robben of Vaart eruit haalt voor Kuijt. (als je snapt wat ik bedoel?) Persoonlijk zou ik zo spelen: ------------------------------------------- --------------Persie--Kuijt----------------- ----------Vaart--Sneijder--Robben--------- -----------------Bommel------------------- --Bronckhorst--Mathijssen--Heitinga--Wiel-- ------------------Vorm-------------------- ------------------------------------------- Denk niet dat het op veel succes en bijval hoeft te rekenen, maar dat werd ook niet gevraagd
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Jij speelt gewoon met 'de grote vijf' en met Vorm op doel. Oké?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Dat is helemaal te debiel voor woorden. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Als ik BvM's opstelling aan zou moeten houden zou ik de basis beginnen zoals gisteren. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |||
|
|
Sneijder is fantastisch als hij een bal krijgt uit de verdediging terwijl iedereen dezelfde kant op rent en er heel snel grote ruimte ontstaan, dan is het aannemen en meteen een lange pass, dat ziet hij heel goed. Maar als hij een heleboel spelers om zich heen heeft, en hij moet echt een aanval opzetten, dan is hem dat wat te veel, daar heeft hij het inzicht niet voor. Dan moet je vooruit denken en er zijn niet zoveel spelers die dat goed kunnen, Sneijder is er niet één van. |
|||
|
|
|
|
|
#32 | |
Iets wat dus never nooit niet gaat werken. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
![]() Gijp zou hetzelfde willen doen door een Vaart naast Bommel te zetten ipv De Jong. Vaart gaat dan ook niet ineens defensief spelen neem ik aan maar zal ook een constante drang naar voren hebben? EDIT: En 2 spitsen om maar een klein verschil op te merken? |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Dat er dan 3 overtredingen bij zitten die over het randje zijn dat neem ik voor lief. Het is niet zo dat het een notoire kaartenpakker is, al heeft hij dat predicaat wel (Wat nergens op slaat). |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
En Kuyt in de spits gaat werken, zoals we dat al hebben gezien De laatste wedstrijden steevast de slechtste man van het veld (Met Babel indien hij er in komt) Maar goed, jij houdt nou eenmaal van werkpaarden. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Och, gisteren had'ie voor een spits zijnde ook gewoon een prima goaltje dus ik zie geen reden om niet met Persie en Kuijt in de spits te spelen. Wel hulde voor weer zo'n laatste, denigrerende ebola-opmerking. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
Maar Huntelaar naast Persie is geen slechte optie en ook daar past de opmerking bij dat je wat te wisselen moet hebben
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
![]() Dus omdat hij gisteren een intikkertje had moet hij samen met Van Persie in de spits spelen. Als je het van de intikkertjes moet hebben dan kan je beter met Huntelaar in de spits spelen naast Van Persie. Kan net zo weinig voetballen als Kuyt maar is tenminste nog doelgericht. Als Kuyt in de combinatie betrokken wordt dan gaat het gewoon 10 van de 10 keer fout. Maar goed, hij werkt zo hard he. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hehehehehe Vorm op doel zie ik nu pas
.Kom op Keltie, ik weet dat het diep zit. Maar Steek was met afstand de beste keeper uit de eredivisie dit seizoen. Overigens komt Sneijder op 10, LeTiss. Daar speelt ie namelijk altijd in Oranje. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Jaren terug iig. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als er gekozen zou moeten worden tussen Huntelaar en Kuyt dan zou ik ook liever Kuyt in de spits zien. Voetballend een fractie beter en minder statisch dan Huntelaar. Als er wat geforceerd moet worden en Nederland komt er voetballend niet door dan zie ik liever Huntelaar.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
|