![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Oefenwedstrijden-WK-Deelnemers-1
2 juni Zimbabwe - Brazilië 15.30 Azerbeidzjan - Honduras 18.30 Griekenland - Paraguay 18.30 Polen - Servië 20.30 3 juni Spanje - Zuid-Korea 18.00 Italië - Mexico 19.15 Duitsland - Bosnië-Herzegovina 20.30 4 juni Algerije - Ver. Arab. Emiraten Frankrijk - China 19.00 Japan - Ivoorkust Slovenië - Nieuw-Zeeland 20.45 5 juni NEDERLAND - Hongarije Roemenië - Honduras Servië - Kameroen Slowakije - Costa Rica Zuid-Afrika - Denemarken Verenigde Staten - Australië Ghana - Letland Zwitserland - Italië 8 juni Portugal - Mozambique Spanje - Polen 9 juni Chili - Nieuw-Zeeland |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spanje - Egypte? Hoe kom je daar nu weer bij? Op 3 juni speelt Spanje tegen Zuid-Korea.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Morgen misschien Griekenland - Paraguay mee pakken als ik op tijd thuis ben.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
als we portugal maar ontlopen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
we hebben volgens mij nog nooit van portugal gewonnen
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gelukkig zitten er nu niet zoveel ratten meer bij zoals Figo en Maniche. Spelers als Ronaldo en Nani zijn wel goed, maar niet zo geslepen als die oude generatie. Alleen die import-Portugees Liédson is er volgens mij wel zo eentje.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Wat een goal van Brazilie de 3-0
wat een geweldige aanval!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Griekenland 0-1 Paraguay, Vera
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
0-2 Barrios
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Om op de conditie te oefenen?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
neuh om alle 23 aan het werk te zien
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is wel een goede inderdaad
, de eerste keer dat ik het zie.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=FHHtMPe5v6E
http://www.youtube.com/watch?v=F5G-VjBb_tk |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Servië nu tegen Polen. Eens zien of ze nu wel kunnen winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Servië domineert, maar veel aanvallen lopen stuk. Het lijkt erop dat de aanvallers die ze erin hebben staan (Zigic, Jovanovic en Lazovic) elkaar niet echt goed aanvullen. Nu wel een grote kans weer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
http://nos.nl/wk2010/video/161650-samenvatting-portugalkameroen.html
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Azerbeidzjan - Honduras 0-0
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En er komt weer een of andere gek het veld op rennen bij Servië.
![]() Gelukkig is Pantelic er snel bij om hem tot rust te manen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pantelic mist een kans van een meter voor het doel.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Duitsland - Bosnië-Herzegovina 20.30 morgen live op ARD.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoi
|
Japan en Ivoorkust spelen derde helft in oefenduel
02/06/10 22u06 Er komt een derde speelhelft in Japans laatste oefenwedstrijd voor het WK nu vrijdag tegen Ivoorkust. Dat kondigde de bondscoach Takeshi Okada vandaag aan op een trainingsstage in Zwitserland. "Ik wil iedereen zoveel mogelijk laten spelen en Ivoorkust ging er mee akkoord om 45 minuten langer te spelen", verklaarde Okada. "Na de reguliere 90 minuten wordt er een extra periode van 45 minuten ingelast om de reservespelers van beide partijen een speelkans te geven." |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoi
|
Vind het wel grappig 3x 45 minuten.
![]() Yay voorlopige versie van scriptie af. Hoest bij jou daar in Manchester?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Reina mag keepen, 2e helft zal Valdés zijn debuut gaan maken.
![]() Reina S Ramos - R Albiol - Marchena - Capdevila J MartÃÂ*nez - Cesc J Navas - Iniesta - Mata F Llorente Aardige B-opstelling dus vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zal Albiol in de basis spelen op het wk, Weebl?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vermoed dat het Piqué-Puyol wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Overigens is SERGIO RAMOS vandaag El Capitán. Uiteraard alleen maar omdat Casillas en Puyol de bank bezetten.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat lijkt mij ook wel ja. Maar in principe komt Xavi nooit aan aanvoerder zijn toe. Als Casillas namelijk rust krijgt kun je er donder op zeggen dat datzelfde geldt voor Xavi en andere belangrijke speler.
Ramos speelt vandaag ook alleen maar omdat slechts één van het duo Ramos-Arbeloa rust kan krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En wederom op TVE te volgen.
De 1e helft maar even meepikken.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Cesc
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Grens
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het is maar bijzonder matig tot dusver.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Deze mensen spelen dan ook zelden samen. Ik snap wel dat het niet zo sprankelend is.
CESC ! ![]() jammer |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Lat!
Prachtig geplaatste bal door Cesc. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Capdevila en Mata spelen echt als koekebakkers vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Daar had je gerust af mogen leggen Navas.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Reina
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat een chaos.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Matig heur.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Straks Mexico tegen Italië ook nog.
En Duitsland - Bosnië
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mexico tegen Italië is tot nu toe een leuke wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|