![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Hoi,
Ben benieuwd of er spelers zijn die jullie missen bij de selectie van het Nederlands elftal. Ik had nog liever een goede rechtsback gezien, als er achterin iemand geblesseerd raakt, wordt het dan misschien moeilijk??? Mario Melchiot, bijvoorbeeld, ongeveer dezelfde leeftijd als Giovanni van Bronckhorst, en tijdens het WK van 2008 (in Oostenrijk en Zwitserland), tegen Roemenie, in de groepsfase, vond ik Mario zeker niet slecht spelen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
-Melchiot
-Maduro -Bouma -VoH -vdS -van the Man die. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik mis alleen Van der Sar. Die zou als enige een aanvulling voor de basiself zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik had graag Maduro in plaats van Ooijer gezien, Anita in plaats van Van Bronckhorst, Seedorf in plaats van Schaars (ervan uitgaand dat hij akkoord was gegaan met een rol als supersub) en Van Nistelrooij in plaats van Babel.
Melchiot schijnt dit seizoen flink achteruit gegaan te zijn, dus die mag van mij lekker thuis blijven. Edit: En Van der Sar in plaats van Boschker, als hij had gewild natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Seedorf
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Boulahrouz kan prima op rechtsback spelen, linksback vind ik eerder zorgwekkend, want zelfs onze eerste keus aldaar vind ik onze zwakste speler.
Daarnaast snap ik die constante roep om van der Sar niet. Hij is vrij duidelijk geweest dat hij definitief is gestopt als international en daarnaast is Stekelenburg natuurlijk (op dit moment) een klasse minder, maar het is niet zo dat we Kingson op het goal hebben staan. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Van der Sar, van Nistelrooij, Seedorf, Maduro
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De Vries.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
![]() Maduro? Niet dat Ooijer goed is hoor ![]() Seedorf, goede speler maar constant gefaald in Oranje dus waarom dan erbij halen? Van Nistelrooij? Op basis van wat? Babel, tjah.. Dat die erbij zit is te raar voor woorden ![]() Anita? ![]() Van Bronckhorst, dat is al een gevalletje "bij gebrek aan beter" maar daar zit Anita nog wel onder ![]() OT: Ik had graag Vlaar ipv Ooijer gezien. Maar alleen als'ie die hamstringproblemen niet had gehad. Ik had graag Lens gezien ipv Elia. Weet niet waarom, heb gewoon een zwak voor Lens en iets tegen Elia. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik een groot verschil zie tussen de van Bronckhorst bij Feyenoord en de van Bronckhorst in het Nederlands Elftal (en dat heeft waarschijnlijk alles te maken met de spelers om hem heen, maar dat terzijde). |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Siem de Jong.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maduro = regelmatig CV bij de nummer 3 in Spanje en multifunctioneel.
Ooijer = gewoon kut. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Velthuizen
![]() + de inkomsten die de club dan weer zo krijgen van de KNVB
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vind het ook wel een grap dat Boschker ineens meegaat. Vanwege zijn ervaring
. Rot op, die vent heeft nog nooit een eindronde gespeeld .
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Boschker is kwalitatief wel een geschikte 3e keeper, maar het is volgens mij wel een vervelende zeikerd om in je groep te hebben. Als je kijkt hoe hij z'n verdedigers altijd loopt af te zeiken bij een tegengoal.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Verder had ik Maduro graag bij de eerste selectie te zien om eens te kijken hoe hij het zou doen. Hij speelt wel centraal achterin in een grote competitie, niet bepaald onze best bezette linie. Verder zie ik alleen maar opties die min of meer gelijkwaardig zijn aan wat er nu wel bij zit en weinig tot niets toevoegen. En Seedorf en het NL-elftal gaat gewoon nooit meer een match worden. |
||
|
|
|
![]() |
||
Missen jullie bepaalde spelers???
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|