Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 01-06-10, 16:38   #1

Hoi,

Ben benieuwd of er spelers zijn die jullie missen bij de selectie van het Nederlands elftal.

Ik had nog liever een goede rechtsback gezien, als er achterin iemand geblesseerd raakt, wordt het dan misschien moeilijk???
Mario Melchiot, bijvoorbeeld, ongeveer dezelfde leeftijd als Giovanni van Bronckhorst, en tijdens het WK van 2008 (in Oostenrijk en Zwitserland), tegen Roemenie, in de groepsfase, vond ik Mario zeker niet slecht spelen.
Irene is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 01-06-10, 16:49   #2
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

-Melchiot
-Maduro
-Bouma
-VoH
-vdS
-van the Man

die.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 01-06-10, 16:53   #3
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik mis alleen Van der Sar. Die zou als enige een aanvulling voor de basiself zijn.
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-06-10, 18:14   #4

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had graag Maduro in plaats van Ooijer gezien, Anita in plaats van Van Bronckhorst, Seedorf in plaats van Schaars (ervan uitgaand dat hij akkoord was gegaan met een rol als supersub) en Van Nistelrooij in plaats van Babel.

Melchiot schijnt dit seizoen flink achteruit gegaan te zijn, dus die mag van mij lekker thuis blijven.

Edit: En Van der Sar in plaats van Boschker, als hij had gewild natuurlijk.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
Oud 01-06-10, 19:59   #5
Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
Ik mis alleen Van der Sar. Die zou als enige een aanvulling voor de basiself zijn.
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 01-06-10, 21:02 emo   #6
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Seedorf
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 08:53   #7

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Boulahrouz kan prima op rechtsback spelen, linksback vind ik eerder zorgwekkend, want zelfs onze eerste keus aldaar vind ik onze zwakste speler.

Daarnaast snap ik die constante roep om van der Sar niet. Hij is vrij duidelijk geweest dat hij definitief is gestopt als international en daarnaast is Stekelenburg natuurlijk (op dit moment) een klasse minder, maar het is niet zo dat we Kingson op het goal hebben staan.
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:13 EK bal   #8

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Van der Sar, van Nistelrooij, Seedorf, Maduro

Oud 02-06-10, 09:21   #9

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

De Vries.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:27   #10

Oorspronkelijk geplaatst door NumberNine
Ik had graag Maduro in plaats van Ooijer gezien, Anita in plaats van Van Bronckhorst, Seedorf in plaats van Schaars (ervan uitgaand dat hij akkoord was gegaan met een rol als supersub) en Van Nistelrooij in plaats van Babel.

Melchiot schijnt dit seizoen flink achteruit gegaan te zijn, dus die mag van mij lekker thuis blijven.

Edit: En Van der Sar in plaats van Boschker, als hij had gewild natuurlijk.

Maduro? Niet dat Ooijer goed is hoor
Seedorf, goede speler maar constant gefaald in Oranje dus waarom dan erbij halen?
Van Nistelrooij? Op basis van wat? Babel, tjah.. Dat die erbij zit is te raar voor woorden
Anita?
Van Bronckhorst, dat is al een gevalletje "bij gebrek aan beter" maar daar zit Anita nog wel onder

OT:
Ik had graag Vlaar ipv Ooijer gezien. Maar alleen als'ie die hamstringproblemen niet had gehad.
Ik had graag Lens gezien ipv Elia. Weet niet waarom, heb gewoon een zwak voor Lens en iets tegen Elia.
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:35   #11

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie

Seedorf, goede speler maar constant gefaald in Oranje dus waarom dan erbij halen?
Van Nistelrooij? Op basis van wat? Babel, tjah.. Dat die erbij zit is te raar voor woorden
Anita?
Van Bronckhorst, dat is al een gevalletje "bij gebrek aan beter" maar daar zit Anita nog wel onder

OT:
Ik had graag Vlaar ipv Ooijer gezien. Maar alleen als'ie die hamstringproblemen niet had gehad.
Ik had graag Lens gezien ipv Elia. Weet niet waarom, heb gewoon een zwak voor Lens en iets tegen Elia.
Anita heeft wel een veel beter seizoen gedraaid dan Gio dus ik weet niet of dat wel zo is.
Oud 02-06-10, 09:38   #12

Dreamer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep

Anita heeft wel een veel beter seizoen gedraaid dan Gio dus ik weet niet of dat wel zo is.
Ik had Anita er graag bij gezien, maar van Bronckhorst is toch wel eerste keus op linksback. Alleen al vanwege zijn ervaring.

Tot nu toe moet ik zeggen dat ik een groot verschil zie tussen de van Bronckhorst bij Feyenoord en de van Bronckhorst in het Nederlands Elftal (en dat heeft waarschijnlijk alles te maken met de spelers om hem heen, maar dat terzijde).
Dreamer is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:40   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Dreamer
Ik had Anita er graag bij gezien, maar van Bronckhorst is toch wel eerste keus op linksback. Alleen al vanwege zijn ervaring.

Tot nu toe moet ik zeggen dat ik een groot verschil zie tussen de van Bronckhorst bij Feyenoord en de van Bronckhorst in het Nederlands Elftal (en dat heeft waarschijnlijk alles te maken met de spelers om hem heen, maar dat terzijde).
Ervaring is leuk, maar als je het in de eredivisie al bijna niet meer bij kan benen heb je op een WK weinig te zoeken.
Oud 02-06-10, 09:44   #14
Siem de Jong.
El Pistolero is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:50   #15

Ervaring is leuk, maar als je het in de eredivisie al bijna niet meer bij kan benen heb je op een WK weinig te zoeken.
Anita liet dat ook goed zien in de wedstrijd tegen Mexico. Kan toch ook zijn dat het nog gewoon te vroeg is voor het ventje? Hoe oud is die Anita? 22?
Oud 02-06-10, 09:51   #16

Oorspronkelijk geplaatst door El Pistolero
Siem de Jong.
Goede speler maar wie zou je ervoor thuis laten dan?
Oud 02-06-10, 09:53   #17
Goede speler maar wie zou je ervoor thuis laten dan?
Hij is in potentie misschien wat voor de toekomst, op dit moment nog niet. We hebben genoeg aanvallende middenvelders.
Bolognesi is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 09:56   #18

Anita liet dat ook goed zien in de wedstrijd tegen Mexico. Kan toch ook zijn dat het nog gewoon te vroeg is voor het ventje? Hoe oud is die Anita? 22?
Dat kun je niet op 1 helft beoordelen. Wat dat betreft had Bertje hem veel eerder kunnen testen.
Oud 02-06-10, 10:09   #19

Dat kun je niet op 1 helft beoordelen. Wat dat betreft had Bertje hem veel eerder kunnen testen.
Ik zie 1 helft dus ik beoordeel op 1 helft. Tjah. Zo vind ik het raar dat Lens niet heeft gespeeld.
Oud 02-06-10, 10:33   #20

Ik zie 1 helft dus ik beoordeel op 1 helft. Tjah. Zo vind ik het raar dat Lens niet heeft gespeeld.
Dat vond ik ook raar ja. Had je hem niet zo goed niet bij de selectie kunnen halen.
Oud 02-06-10, 10:35   #21
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat vond ik ook raar ja. Had je hem niet zo goed niet bij de selectie kunnen halen.
Hoezo? Die jongen is nog altijd een ervaring rijker geworden. Bovendien kun je een vervanger beter oproepen als die al een tijdje bij de groep zat dan iemand die helemaal van buitenaf komt.
Weebl is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:36 wink   #22
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Maduro = regelmatig CV bij de nummer 3 in Spanje en multifunctioneel.
Ooijer = gewoon kut.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 10:42   #23

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl
Hoezo? Die jongen is nog altijd een ervaring rijker geworden. Bovendien kun je een vervanger beter oproepen als die al een tijdje bij de groep zat dan iemand die helemaal van buitenaf komt.
Geef die jongen in ieder geval een helft de kans om zich te bewijzen. Het is nou niet zo dat Babel (en in mindere mate Elia) zulke zekerheidjes zijn.
Oud 02-06-10, 10:50 wink   #24
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Velthuizen
+ de inkomsten die de club dan weer zo krijgen van de KNVB

Oud 02-06-10, 12:36   #25

fathank's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het ook wel een grap dat Boschker ineens meegaat. Vanwege zijn ervaring . Rot op, die vent heeft nog nooit een eindronde gespeeld .
fathank is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 12:39   #26

Boschker is kwalitatief wel een geschikte 3e keeper, maar het is volgens mij wel een vervelende zeikerd om in je groep te hebben. Als je kijkt hoe hij z'n verdedigers altijd loopt af te zeiken bij een tegengoal.
Oud 02-06-10, 19:27   #27

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Anita?

OT:
Ik bedoelde eigenlijk dat Anita mee zou moeten in plaats van Braafheid, sorry.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 19:47   #28
Tool Army Veteran

TAV74's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fathank
Ik vind het ook wel een grap dat Boschker ineens meegaat. Vanwege zijn ervaring . Rot op, die vent heeft nog nooit een eindronde gespeeld .
Nee, maar hij keept al heel land in de Eredivisie en heeft heel veel Europese wedstrijden gekeept en brengt dus veel meer mee dan Velthuizen. Daarmee een logische keus.

Verder had ik Maduro graag bij de eerste selectie te zien om eens te kijken hoe hij het zou doen. Hij speelt wel centraal achterin in een grote competitie, niet bepaald onze best bezette linie.

Verder zie ik alleen maar opties die min of meer gelijkwaardig zijn aan wat er nu wel bij zit en weinig tot niets toevoegen. En Seedorf en het NL-elftal gaat gewoon nooit meer een match worden.
TAV74 is offline   Met citaat reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief WK2010

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site