![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Soccer City
Plaats Johannesburg, Zuid-Afrika Capaciteit 91.141 Bouwjaar 1986 Geopend 1989 Architect(en) Boogertman & Partners, Populous Beheerder South African Football Association Bespelers Kaizer Chiefs Gerenoveerd 2009 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TVgUNSf0VJ4[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aan het interieur zal het alvast niet liggen! Het moest er maar een keer van komen dit jaar.
![]() Puik stadion. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
hoe zou het gras daar zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Wat een enorm ding zeg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Massive
Mooie fotos |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ziet er vet uit, zeg. Fraai stadion
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Best vet stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nog paar uurtjes
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het Soccer city stadion is van Holland
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
heujj
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() ![]() Ik heb hem nog zo gezien .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moeten we hier niet verliezen omdat het de naam soccer draagt Tomasso?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik noem hem dan ook gewoon FNB Stadium. De oude naam.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Oranje stoeltjes in de finale, Oranje in de finale, dit is vooropgezet
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dealtje met Nike.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kijken of ze het nog kunnen, straks gaan we netzo als Italië
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
3 september weer officieel tegen San Marino
![]() zul je zien dat de wereldkampioen daar onderuit gaat __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat zou betekenen dat we zondag winnen, waar kan ik voor deze deal tekenen?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
||
Soccer City, waar we beginnen en eindigen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|