![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Maarja wat denk je ook. "Hey ik ga naar een super onveilig land, laat ik eens voor 10.000 dollar aan spullen meenemen"
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Zit je tegenwoordig al snel mee , mp3 speler, telefoon, laptop zit je al gauw aan 1500-2000 euro. Dan misschien een trouwring van paar duizend euro en contant geld paar honderd dollar en dan waarde van je kleding er nog bij.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Whehe, niks van meegekregen inderdaad. In de lichtmast.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Die gast in die lichtmast was wel grappig ja
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Wel leuk om beelden te zien, op tv lieten ze die gozer niet zien.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Dan heb ik dat gemist, hoorde ze er wel over praten maar heb die gast zelf niet gezien.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Die gast in de lichtmast hebben ze laten zien ja.
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Lekkere verliezers die Brazilianen!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Aan dat signalement zullen ze wel veel hebben. "Een groep jongens met Braziliaanse shirts"
|
|
|
|
|
|
#65 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Zijn de huizen van de familie Gyan in Ghana al afgebrand?
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Juan maakte die eigen goal toch? Scheel zijn ze ook nog in Brazil
|
|
|
|
|
|
#70 | |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Hoeveel hooligans zijn er al opgepakt ondertussen?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Het scorebord gaf het doelpunt aan Juan, maar het was Melo die de bal raakte.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
In Amsterdam stonden we allemaal te hossen op een vrachtwagen, ik stond er zelf naast te kijken maar ineens kwam de ME er ook aan en begon wat mensen eraf te tikken
![]() De vrachtwagen was ook wel lekker naar de klote aangezien er 200 man op stonden
|
|
|
|
![]() |
||
Randverschijnselen op het WK
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|