![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Titel zegt het al.
Ik ben van plan om zo veel mogelijk te kijken. Ik ga mijn werk erop afstemmen en zal zo veel mogelijk proberen mee te pikken. Allereerst natuurlijk alle wedstrijden van het Nederlands elftal. Verder de wedstrijden van Engeland, Spanje. Eigenlijk denk ik dat ik alle wedstrijden ga kijken behalve wedstrijden als Honduras-een ander kutteam. Van de praatprogramma's ga ik sowieso alle oranjejournaals kijken, pak ik zovel mogelijk studio sportzomers mee, en misschien kijk ik ook wel vi oranje als het een beetje leuk is. Wat zijn jullie plannen? Laatst gewijzigd door Bliksem; 11-06-10 om 10:42 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
just for tonight.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zoveel mogelijk. Zal helaas een wedstrijd of 4/5 moeten missen door werk.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tijdens het EK2008 wilde ik alle wedstrijden volledig zien. Maar na 2 weken en 60 liter bier (en ondertussen iedere dag werken) was ik helemaal kapot. Was blij dat Nederland eruit lag toen. Heb daarna geen seconde meer gekeken en een week lang geen druppel alcohol aangeraakt.
![]() Deze keer kijk ik denk ik alleen NL en af en toe een andere wedstrijd. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Probeer alles.
Analyses alleen studio sportzomer denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In verhouding tot andere toernooien vrij weinig, behalve Nederland zal ik alle middag wedstrijden missen. Dus waarschijnlijk alle avondwedstrijden en in het weekend en de wedstrijden van Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Probeer alles te gaan volgen. VI Oranje is 2 keer per dag een zekerheidje, Studio Sportzomer zal ik de volgende dag nakijken, alleen om het gevoel te hebben dat ik niks heb gemist (en stiekem ook om mij dood te ergeren).
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat zijn de uitzendtijden van VI Oranje eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
waars rond 1pm en 7pm
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Alles, althans dat is te bedoeling
.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Zoveel mogelijk wedstrijden. Of ik ook al die praatprogramma's ga kijken weet ik niet. Hangt ook een beetje er van af hoe Nederland het doet.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Praatprogramma's zo min mogelijk, het boeit me niet zolang het niet over mijn club gaat eigenlijk. En dan nog mijd ik Studio Voetbal sowieso als de pest, VI is ook geen favoriet. Qua wedstrijden hangt het heel veel af van de vuvuzela's. Ik kijk graag voetbal, en wil in principe alle avondwedstrijden zien. Maar als er continu de herrie van de vuvuzela's is, laat ik het WK denk ik in z'n geheel aan me voorbijgaan.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wedstrijden heel weinig denk ik. Ben meestal pas tussen 17:30 en 18:00 thuis, dus al die wedstrijden daarvoor mis ik. De wedstrijden van Nederland kan ik wel kijken in de kantine op werk, zal vooral veel samenvattingen kijken worden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Studio Sportzomer en VI Oranje ga ik wel proberen elke dag te kijken maar dat is ook een beetje afhankelijk van de gasten. Verder probeer ik qua wedstrijden alles te kijken behalve de niet interessante landen zoals bijv. honduras,griekenland etc.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
sowieso alle analyses van Van Hooijdonk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Alle wedstrijden. Alle uitzendingen van Villa Oranje.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ten tijde van Euro 2000 had je echt een superlachen programma op Canvas, met Mark Uytterhoeven enzo. Heel laagdrempelig en met allemaal grappen, ook een reportage met Bob Peeters die de opdracht meekreeg om een Roemeense supporter te zoeken.
![]() Was echt briljant. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ga proberen alle wedstrijden te kijken en alle praatprogramma's, heb toch vrij. Alleen elke dag een keuze maken tussen VI Oranje en studio sportzomer, ligt vooral aan de gast.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ga alle wedstrijden kijken, op die van 13.30 door de week na (behalve NL natuurlijk).
Dit ivm werk ![]() 's avonds zoveel mogelijk
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bob Peeters ! Tof filmpje. Inmiddels al gevonden hoe het programma heette ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
IK ben van plan alle wedstrijden te kijken, voor zover dat kan natuurlijk. En uit ervaring weet ik dat ik 70% van die napraat programma's ontiegelijk saai vind, maar ik ga gewoon weer kijken
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik zal wel veel volgen en aanhebben, maar daadwerkelijk alleen voetbal kijken op de bank zonder iets er naast te doen... Weinig van de poule-fase denk ik
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Geen idee eigenlijk. Ik heb verbou
verhuis vakantie, dus ik denk dat ik zeker de avond wedstrijden allemaal wel zal zien .
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik werk in elektronica winkel. Dus wedstrijden hoef ik niet te missen
TV's genoeg
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zoveel mogelijk!
|
|
|
|
|
![]() |
||
Hoeveel wedstrijden en analyses/praatprogramma's ga jij kijken?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|