![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Beste voetballiefhebbers,
niemand kan meer wachten tot het WK, en met elk toernooi kleurt het overal oranje, en ja we vallen lekker op ![]() Ik heb een toffe oranje aankoop gedaan namelijk een Tommy Hilfiger horloge plus de pletterpet van Heineken(krijg je als je veel bier drinkt) ![]() Laat zien wat jij in huis hebt gehaald! Wens jullie en mezelf het beste WK |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Hij is dan niet Oranje maar goed. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
-hoge spamverdenking!-
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
En ik had nog wel gehoopt dat je geen spammer zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Al is de spammer nog zo snel, de gewone users van VBL rapporteren hem wel.
Kudo's voor de inventieve manier en dat je in elk geval nog de moeite nam voor 1 normale post. :w |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Verder dit topic naar WK2010, want het zou nog wel leuk kunnen zijn
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vind ik ook best.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Verder zal ik er natuurlijk als een echte eindbaas bij lopen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oranje, de meest afschuwelijke kleur ooit. Oja, en dat horloge is echt lelijk
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik draag wel een Ajax-shirt met blauwe broek eronder. Samen maakt dat Rood-Wit-Blauw
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
[size=large]Goed zo mensen wees creatief [/size]
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik doe gewoon een Nederlands elftalshirt aan, en alle andere onconventionele en creatieve uitingen laat ik lekker aan het klootjesvolk over.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik doe niet eens wat oranje's aan. Ik vind het zo'n ontiegelijk lelijke kleur.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
Zou ik graag willen ![]() maar het wordt gewoon het witte uitshirt van 2006
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
- ik hoop van niet, want dat is kut -
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooi fok! shirt Nico.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Oranje shirt + oranje sjaal.
Pletterpetten, brulshirts, leeuwenhosen, wortelpruiken, konijnenpakken, opblaasmolens/-klompen e.d. zijn voor paupers die met de hele buurt voetbal kijken en bierdrinken op plastic campingstoeltjes in de voortuin van hun tokkiewijk of lieden die alleen tijdens een EK/WK voetbal 'fan' zijn en waarbij het ze dan nog niet eens om het spelletje gaat maar om er zo debiel mogelijk bij te lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
http://www.youtube.com/watch?v=-cpnnzhimjQ |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
, dan hoop ik dat ze een fikse verkoudheid krijgen.
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik doe gewoon een oranje shirt aan, heb er nog 1 van Overmars en 1 van Davids
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik denk dat ik er eentje bij footballculture bestel, gave shirts vind ik dat toch wel
Goed topic trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Iemand caps van die mokkels in die bavariajurkjes op de tribune afgelopen woensdag?
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik draag geen Oranje, heb ook niks van Oranje prullaria.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Een keer kwam ze met echt hondslelijke hoeden aanzetten, maar toen ik in Praag woonde, dacht ik, fuck it, ik zet 'm op.
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die shit komt hier binnen via het werk van m'n vrouw (Sponsor), maar de kids weten dat altijd in no-time vakkundig kapot te maken
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Heb het uit en thuisshirt van oranje (2010).... pletterpet op de kop und fertig
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
PSV Eindhoven!
|
Mijn WK outfit (naja, een hele outfit wil ik niet noemen, maar dit draag ik tijdens het WK :p )
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij is helemaal niet grappig
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
Waar slaat die zin op... Dit is dus echt door iemand verzonnen? En die weet er nog mensen voor te vinden die hierin gaan lopen? "blijf van mijn bier af" en daar betaal je ook nog eens 24,95 voor! http://www.shirthouse.nl/item/502/kultivate/t-shirt-s-korte-mou yolanthe-blijf-van-mijn-bier-af-/
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lekker boeiend wat de grap is. Met die teksten trek je wijven aan die dat als een mooie reden zien om je aan te spreken. Kortom: Z'n prijs meer dan waard.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
(no offence 9christensen )
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja ok, maar -SG- is dan ook gewoon een boer aangezien hij voor PSV is. (
) In die provincies staat iedereen met een 'grappige' tekst (vaak van die oversized hema-shirts met "Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig" oid) maar een beetje kansloos bier te drinken en die wijven daar vinden dat allemaal gewoon mooi.Je moet niet midden in een hippe club gaan staan met dat shirt nee.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dude, het is het WK. Lekker boeiend. Hoef je toch niet in 3delig pak te staan? Wel?
|
|
|
|
|
|
#48 | |
"Oh wat grappig zeg, Doetinchem! Ik mag die Tukkers wel, haha". En dan een beetje sullig kijken, en dan moet je zo iemand horen. "HET IS DE ACHTERHOEKKKKKK!!!!!". nerds.Ik heb hier zelf nog zo'n shirt in de kast liggen waarop staat "Thank you God, for Beer, Women and Football. Keep up the good work". Altijd veel aanspraak op gehad, ook in de kroeg. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Precies -SG-. Alles beter dan zo'n treurig brulshirt.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
||
POST de meest toffe oranje ''outfits''
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|