![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Om 17.00 is de definitieve selectie van Oranje bekend; er moeten nog 4 namen afvallen.
Wie zijn de jongens die niet naar Zuid-Afrika meereizen? Vlaar of Ooijer? Braafheid of Anita? Engelaar of Schaars? Babel of Lens? |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
Al hoop ik op Ooijer, Braafheid, Schaars en Babel. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik hoop op Ooijer, Anita, Schaars en Babel.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vlaar, Anita, Engelaar, Lens
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vlaar, Braafheid, Engelaar en Babel.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vlaar, Braafheid, Engelaar, Lens
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik hoop op Vlaar, Anita, Babel en Engelaar.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Is Elia al een zekerheidje? Die draait ook niet zo'n lekker jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vlaar, Braafheid, Schaars en Babel. Maar ik denk Lens
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Engelaar eigenlijk alleen op basis van zijn ronduit belabberde tweede helft gisteren. Wat een drama was dat. Schaars niet zien spelen, maar dat kan niet slechter dan Engelaar zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Z
|
Zolang Babel en Anita afvallen vind ik alles best.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hopelijk blijft Vlaar erbij maar die mocro zal wel meegaan
![]() Verder mogen Babel, Braafheid en Schaars weg |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Ik denk zelf dat Vlaar, Braafheid, Babel en Schaars alvast vlees voor de buurt-bbq mogen gaan bestellen. __________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk Vlaar, Braafheid, Babel, Schaars.
Lens zit er wel bij.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Het is al bekend. Geen verrassingen. Anita, Lens, Engelaar en Vlaar vallen af.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Nu maar hopen dat Heitinga niet geblesseerd raakt, anders krijgen we Ooijer in het veld....
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoi
|
Anita
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Had liever Anita en Lens gezien ipv Braafheid en Babel, behoorlijk jammer dit.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind dit helemaal logisch, perfecte keuzes. Braafheid wint het qua kwaliteit gewoon nog van Anita. Ook fysiek is hij verder. Babel heeft een uitstekend slot van het seizoen gespeeld en Lens is niet zo'n goede invaller. Babel heeft meer forceerkrachten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou mijn god, de Telegraaf komt met een kop alsof er een aanslag is gepleegt.
http://www.telegraaf.nl/telesport/ __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Schaars wel mee, goed voor hem!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Babel twittert juist dat hij heel boos is ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vlaar snap ik niet zo goed, de rest wel.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Anita heeft verreweg het beste seizoen gedraaid van de 3 linksbacks, maar goed.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Hoi
|
? Of heeft hij het alweer verwijderd? |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Laten we het maar niet aan zijn 'why' vragen. Wie dat dan ook moge zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Kut Braadheid, het selectie beleid is weer lekker, die kerel heeft bijna tot geen wedstrijden gespeeld en mag lekker mee, ook lekker Ruud thuis laten, pffffff
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Braadheid
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jammer dat Braafheid meegaat, die staat echt als een slappe loser op het veld. Anita is ook geen wereldklasse, maar die zit er tenminste altijd dicht op.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik zie, mocht het nodig zijn, toch liever Braafheid invallen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wie is @rrrodje?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Die vier staan nu ook op Nu.nl dus ik denk dat het wel echt waar is.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik maak me eerder zorgen over Nigel de Jong....
Die kan nog wel eens voor problemen gaan zorgen tijdens het WK... rode kaart + penal ofzo __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
||
Vooruit kijken naar 17.00: Wie zijn de vier afvallers?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|