![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Welke opstelling is in het algemeen (zonder aan te passen aan de tegenstander) het sterkst/best? De basis-elf?
Ik heb deze: ![]() * Zitten wel een paar twijfelgevallen (Boulahrouz, Anita) tussen. * Bovenstaande opstelling-foto hier gemaakt: http://www.telegraaf.nl/telesport/wk...nbondscoaches/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
denk een schop naar wk2010?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heitinga > Boulah
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het is nog maar even afwachten natuurlijk hoe Elia zich manifesteert na zijn forse blessure.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Stekelenburg
Van der Wiel Heitinga Mathijsen Emanuelson |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst Van Bommel - De Jong Robben - Sneijder - Van der Vaart Van Persie |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eens met Weebl.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
---------------------Stekelenburg--------------------
Boulahrouz------Heitinga----Mathijsen-------Braafheid ---------------Van Bommel----De Jong----------------- ----------Robben-------Sneijder-------Van der Vaart -----------------------Van Persie---------------------- |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Gio
Die is echt niet beter dan Emanuelson, kom op zeg...
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Ook is linksback HET zwakke punt in Oranje |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stekelenburg Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst Van Bommel - Van der Vaart Kuyt - Sneijder - Robben Van Persie Hiermee haal je op zijn minst de halve finale. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van Bronckhorst is gewoon onze sterkste linksback. In Oranje is hij nooit zo labiel als bij Feyenoord, en bovendien is zijn ervaring gewoon belangrijk. Alle andere linksbacks zijn minstens zo zwak als Gio wat betreft kwaliteiten als back, dus wat dat betreft moet je gewoon de voorkeur geven aan de ervaren kracht imo.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
In ieder geval is hij betrouwbaarder dan iemand als Anita. Ik bedoel, Anita, kom op man
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Kan je altijd switchen tijdens de wedstrijd, want het is een wapen. Maar je moet niet te voorspelbaar zijn. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kuyt :R
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stekelenburg
Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst Van Bommel - De Jong Robben - Van der Vaart - Sneijder Van Persie |
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Kan mij niet voorstellen dat mensen Boulah prefereren boven Heitinga, die het uitstekend doet in de PL. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
is de ts met zijn op niet een verkorte spam naar de Telegraaf ?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bij die Telegraaf-opstellingenmakert kan je trouwens niet eens Sneijder op links zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik zie Van der Vaart ook liever in het centrum, sterker nog, dat is de enige positie waar hij zou moeten spelen, want op de flanken stelt hij helemaal niets voor, maar ik zet hem gewoon op de tien-positie. Dan mag Sneijder lekker van links af komen, zoals hij bij Inter ook wel eens doet. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Boulah verkiezen boven Heitinga.
![]() Nigel niet in de basiself opnemen. ![]() Steek
Greg-Heitinga-Mathijsen-Gio Bommel-Nigel Sneijder-VdV-Robben Van Persie __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De 4 beste spelers kunnen inderdaad spelen zoals eerder gememoreerd maar ik zie liever Huntelaar, want er moeten gewoon doelpunten worden gemaakt en niet alleen maar mooi gespeeld. Van Persie lijkt nog niet helemaal de oude en VdV moet in het centrum, dus dan dit alternatief:
Stekelenburg Van der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Urby Van Bommel - De Jong Robben - Sneijder - Van Persie Huntelaar ![]() V D Vaart mijn favoriete speler, maar sneijder is aan. Bij zwakkere tegenstanders De Jong of van Bommel wisselen voor VdV. __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Van Persie heeft trouwens al een eeuwigheid niet meer op links gespeeld en dat heeft een reden: hij bakt er daar weinig van (net als op rechts trouwens). |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Liever speel ik met 12 man, want dan kan VdV ook mee spelen, maar dat word wel heel druk
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik snap echt niet dat mensen Vaart op links zetten. Dat is echt alleen maar opstellen om het opstellen, dan kun je nog beter Lens of Elia daar neerzetten...
|
|
|
|
|
|
#42 | |
De beste spelers vormen niet perse het beste team.. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Maar sowieso moet je met twee controlerende middenvelders spelen gezien de zwakke verdediging. Anders krijg je dit: Ook wel het proberen waard, maar wel erg aanvallend.. ![]() Steek
Greg-Heitinga-Mathijsen-Gio Nigel Sneijder-VdV Robben-Van Persie-Elia |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|