![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Ik was tijdens de Wk van 2006 in Brazilie. Hoe ze het wk daar beleven zal ik nooit vergeten zoveel passie alles in de kleuren van Brazilie zelfs een blikje cola was groen met geel. De mensen die werkten in de shopping malls hadden allemaal een Braziliaans shirtje aan. In Nederland heb je ook een Oranje gekte maar ze halen het niet hoe ze daar beleven. Hier hebben de mensen meer met hun nationale ploeg of geven helemaal niks om het Nederlands elftal. Je merkt dat daar het Braziliaans elftal het belangrijkste is van allemaal en iedereen doet mee.
Dus waar was jij tijdens het vorige WK? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vooral thuis of aan het werken.
Er staat me ook vrij weinig meer bij van het WK. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Na Nederland - Ivoorkust is mijn fiets gejat
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Voornamelijk lekker thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Thuis en in de kroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Studententijd. Dus álles kijken. Waren ook gunstige tijdstippen, dus pakte ik alles mee. Het was nog voor mijn kroegtijd, dus ik wist de volgende dag zelfs de uitslag. Dat was het afgelopen EK wel anders
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kroeg en Stuttgart.
En zoals bekend had het Oranje legioen ook toen respect voor de cultuur in het buitenland: |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Thuis of bij andere kijken.
In Gelsenkirchen naar Mexico-Portugal geweest, om daarna op zo'n fanfest Nederland-Argentinie te kijken. Die in het stadion was leuk, maar wat een baggerwedstrijd was die tweede zeg. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hoezo kijk je Wimbledon en de tour als de WK aan de gang is?
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Omdat NET5 toen van die streams had volgens mij.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Thuis de wedstrijden gekeken. Kan me van de groepsfase ook vrij weinig meer van herinneren.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
een paar dagen in Duitsland
![]() Ghana - Brazilie ( 0-3 ) nog gezien in Dortmund. Vertrokken de dag na de uitschakeling van Nederland dat weet ik nog wel. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Bij Nederland-Servië was het idioot warm, ben toen voor de wedstrijd nog op het strand geweest, je zag het strand uurtje voor de wedstrijd leegstromen.
De dag na Nederland-Portugal kon ik heel vroeg m'n bed uit voor een belangrijke presentatie op de universiteit. Eenmaal aangekomen werd er echter vooral nagepraat over de wedstrijd en werden de presentaties een beetje afgeraffeld
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voornamelijk in de kroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nederland - Ivoorkust op zo'n fanplein in Stuttgart bekeken en bij de kwartfinale Portugal - Engeland was ik in het stadion
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
In de kroeg, daarna nooit meer gedaan en gewoon bij mensen thuis gekeken. Dan volg je tenminste ook nog wat van de wedstrijd en heb je geen mensen die midden in een aanval, of bij 0-0, jalalala gaan staan te blèren. Voor en na de wedstrijd vind ik dat allemaal prima, maar als je een wedstrijd aan het kijken bent, heel vervelend.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee meer waar ik die wedstrijden heb gekeken en met wie.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Waarschijnlijk dronken in de kroeg met andere idioten.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hmm, van de groepswedstrijd tegen Argentinië kan ik me werkelijk niets meer herinneren, alleen de wedstrijden tegen Servië, Ivoorkust en uiteraard Portugal staat me nog iets van bij...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik was lekker thuis en tijdens Nederland-Ivoorkust in het stadion. Veel te veel geld betaald voor die kaartjes op de zwarte markt
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leren voor de proefwerkweek die er toen was
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Samen met wat internationale vrienden zaten wij een enkele keer in Duitsland, in Keulen vooral en in Frankfurt tijdens Nederland - Argentinië. Een van mijn beste vrienden uit Spanje, daar de zus van is PR-manager van Villarreal en zij had voor ons kaartjes geregeld voor die wedstrijd die wij via de vrouw van Juan Pablo SorÃÂ*n zouden ontvangen in het spelershotel. Wij naar het hotel gegaan, enkele spelers ontmoet (Burdisso, Veron, Crespo) maar jammer genoeg bleek mevrouw SorÃÂ*n maar één kaartje te hebben, door miscommunicatie naar later bleek. Dus we besloten om alleen Santi, mijn Spaanse amigo, het kaartje te laten ontvangen en zo eindigde het dat wij met z'n vieren in de Fanfest van Frankfurt stonden (wat erg tof was) en Santi die temidden van de familie van Riquelme de wedstrijd in het stadion bekeek.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eerste duel (Servie) in Leipzig, wel in de stad, niet in het stadion. Tegen Ivoorkust ook in Duitsland, trip met werk, erg tof met groep internationale collega's gekeken. De rest in Nederland bij/met vrienden gekeken.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Alles thuis, behalve portugal, toen moest ik de 1ste helft werken, 2de helft in de kroeg gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kan me alleen de wedstrijden tegen Ivoorkust en Portugal herinneren, die heb ik allebei thuis gekeken. Van die wedstrijd tegen Servie weet ik echt helemaal niets meer, toen we tegen Argentinie moesten ging het toch nergens meer over en ging ik uit eten, nog nooit zo rustig gezien
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Anonymous/Prizzle
|
weet ik niet meer